روايات

رواية ملاك مرهق الفصل الثالث 3 بقلم ملك رضا

موقع كتابك في سطور

رواية ملاك مرهق الفصل الثالث 3 بقلم ملك رضا

رواية ملاك مرهق الجزء الثالث

رواية ملاك مرهق البارت الثالث

رواية ملاك مرهق
رواية ملاك مرهق

رواية ملاك مرهق الحلقة الثالثة

اغمضت عينيها بضعف … عاصي س لم تكمل الجمله واطلقت صرخه مداويه فجأه وهي ترا الدولاب المهتريئ يقع فوقها اغمضت عينيها لكنها لم تشعر بوقوعه فوقها؟
فتحت عينيها بعد ان ادركت ان ذاك الدولاب المهتريئ لم يقع فوقها رأته يمسك الدولاب بيديه القويه وهو يرفعه نظرت اليه بعيون باكيه
عاصي بلهفه وهو يتفقد كل انش بجسدها … ملاك انتي كويسه حصلك حاجه اتعورتي؟
لم تشعر بنفسها الي وهي ترمي بجسدهـا بين احضانه الدافئه تتمسك به وهي تبكي مثل الطفله … انا كنت همـ..وت يا عاصي
عاصي وهو يدخلها بين ضلوعه … لا متخافيش ياقلب عاصي انا معاكي ياحبيبتي
دفنت وجهها في تجويف رقبته وهي تبكي بشده ضمها اكثر اليه حتا غطي جسده العريض عل جسدها الضئيل وهو يهمس بكلامات مطمأنه لقلبها كان يستشعر جسده انفاسها الساخنه عل بشرته وشفتاها المرتجفه يحاول مقاومه رغبته الشديده بها
تسللت يده الي خصرها وهي تدخل من تحته لتلمس يده الخشنه ظهرها الناعم استشعرت لمساته وهي تذوب بين يديه وتضمه اكثر
ابتعدت عنه فجأه بعد ان ادركت مافعلت قـ..ألاه بجمود … عاصي ابعد اانت دخلت هنا ازاي والباب مقفول؟
قال بنبره حزيـ..نه نظرا لجمودها … معايا نسخ مفاتيح كل الغرف الموجوده هنا
نظرت اليه بنظره غير مفهومه وتركته دون نطق حرف واحد …
ابتسم ابتسامه حزيـ..نه وأمل بعد ان رئها متجهه نحو جناحهم …
في غرفه ما
كانت همس تقف متسمره بصدمه … 😲
كان ادهم يمسك بأخوها ياسر ويضـ..ربه بقسـ..وه وجبـ..روت ينقض عليه بضـ.رب مبرح بلا رحمه وكأنه فريسـ..تـه
همس بصدمه ودموع .. اادهم اانت ب بتعمل ايه
لم يكن مهتم بكلامها كان يرا امامه من كان يضـ..رب زوجته بعنف وبلا رحـ..مه حتا تسبب لها بعده كدمـ..ات بجسـ..دها الضئيل الهش كانت عيناه حمراء مثل كتله من الجمر وعروقـ..ه بارزه لدرجه مرعبه ..
اقتربت همس بحذر … اادهم اابعد عنو ونبي ه هيموت م مش انا همس حبيبـ..تك اسمعني بقا ابعد ياسر مهما كان يبقا اخويا
هم بأكمال الضـ..رب بياسر اوقفته همس وهي تحتضـ..ن وجنتيه بين يديها الناعمه … اهدي يا حبيبي سيبو سيبو يا أدهم
نظر اليها وكأنه تخـ..در اسر لمسـ..تها الحنونه وابتعد فورا عن ياسر الملقي ارضا فاقد الوعي
نظر لها بعيون تشتعل بالغضب … هو غلط مد ايده عليكي مد ايده عل حاجه مش ملكه واذاكي ونا مستحيل اسامحو انا هقـ..تله
هم بأكمال الضـ..رب ولكن اوقفته همس بقبـ..له عميـ..قه فاهي تعلم جيدا مدي تأسيرها عليه احاط بخصرها وابعدها برفق وهو يعلم جيدا انها فعلت ذالك من أجل ان تنقذ اخاها
نظر الي عينيها لكنها اخفضت رأسها عل الفور تتحاشي النظر الي عيناه الحـ..اده التي تقتـ..لها وتهدم برائـ..تها ..
رفع وجهها اليه وهو ينظر لخديها الحمراوين كم يعشق خجلها المفرط وجرئتها ايضا في تقـ..بيله
قـ..ألا بمكـر … انا سمحتلك تعملي كده ؟
نظرت اليه بعيون بريئه … تؤ
ادهم بمكر .. خلاص انا عيذها زاي ما خدتيها جيبيها ؟
نظرت اليه بعدم فهم .. يعني ايه
ادهم … انا عايذ البوسـ..ه الي اخدتيها من غير علمي لم ينتظر ردها واخذ يقبلـ..ها بشراهـ..ه وعنـ..ف .. علشان تحرمي تخدي حاجه غصب عني
نظرت اليه بزهول من جرئته فاهو يقبـ..لها امام اخاها المرمي ارضا … اخدتها غصب عنك ؟
ادهم ببراءه … اه علشان انا مبحبش اخد البوسـ..ه عل الماشي انا احبها تكون بوسـ..ه بس مش عل شفـ..يفك عل لم تنتظره ليكمل جملته وركضت فورا الي غرفتها من فرط الخجل من حديثه
ابتسم عل خجلها …
في المساء
كانت نائمه عل الاريكه بطريقه مثيره رجلها فوق الاريكه والرجل الاخري عل الاريكه وشعرها متناثر عل وجهها الملائكي البريئ ترتدي منامه حريريه بلون الفذدوقي يليق مع شعرها ..
دخل الي الجناح وهو يخلع قميـ..صه اقترب منها بحذر وهو يتأمل كل تفصيلها رائي قميص المنامه الخاصه بها غير مغلقه بأحكام كانت تلك المنامه تظهر نهديـ..ها بشده وايضا غير مغلقه لجميع زراءرها اقترب من نهديـ.ها
قليلا وهو ينهمل عليها بقبـ..لاته الحـ..اره يستمتع بمذاقها الطيب وهي بين يديه فتحت عينيها قليلا وهي تشعر بقبـ..لاته تلك اقترب من شفتيها وهو يقبـ..لها بشراهه دفعته بقوه ليسقط ارضا لتقف هي بصدمه وزهول من افعاله فكيف له ان يقترب من جسدها هكذا الي هذا الحد 😲
ابتعدت عنه وهي تقفل ازرار تلك المنامه الخرقاء بسرعه وفوضويه اقترب منها وهو ينظر الي عينيها بهيام قاألا .. مش كده اقفليهم كده
شعرت بالخجل وهو يفتح جميع ازرار تلك المنامه ليظهر بياض ونعومه جسدها اقفل تلك الازرار واقترب من خديها الورديان طبع عليهما قبله ..
ملاك بخجل وهي تحاول التماسك .. ع عاصي اابعد
احتضـ..نها وهو يغمر انفه في تجويف رقبتها يشم رأحه الفراوله المنبعثه من جسدها قألا بضعف .. ملاك متبعديش عني
ملاك بأرتباك من لمساته .. عاصي م مش هعيد ك كلامي اابعد
لم يستمع الي حديثها ويده تتحرك عل جسدها بجرئه استفاق عل ركلتها المؤلمه في منتصف قدمه 🙂
ابتعد عنها بهدوء مريب قاألا بهدوء ماقبل العاصفه … ااي الي انتي عملتيه ده يا ملاك
نظرت الي الجهه الاخري بخجل من فعلتها .. انا قلتلك تبعد وانت مسمعتش كلامي روح لمراتك وضحكت بألم
نظر اليها قاألا .. ملاك افهمي سيلا اتجوزتها علشان مصالح وشغل وسعتها مكنتش اعرف اني هحبك والله لو اعرف كنت غيرت حاجات كتير في حياتي
نظرت اليه بدموع .. تغير اي هتغير اني الزوجه التنيا هتغير لم شفتك في اوضتها وفي حضنها هتغير انك اتجوزتني علشان تخلف مني وتاخد الولد علشنها يمكن ربنا اراد انك متقربش مني لحد دلوقتي علشان كده يا عاصي
عاصي بألم .. ملاك انا تعبت والله كانت لحظه ضعف انا قلتلها تفضل مسفره علشان كده علشانك علشان مخسركيش انا كنت هطلقها حتا شوفي
اقترب من خذانه فخمه مقفوله بكلمه مرور بداخلها الكثير من المال ووثيقه طلاق بتاريخ فائت قاألا .. كنت هطلقها وحضرت ورقه الطلاق وكمان عليها توقيعي اهي
نظرت ملاك الي تلك الاوراق انه تاريخ بعد زواجهم بشهر هذا يعني انه كان سيطلق تلك الحربـ..اء بعد زواجه بملاك بعد شهر نظرت اليه بابتسامة مؤلمه وهي تعطيه الاوراق
انا كمان تعبت اعمل الي يريحك يا عاصي علشان انا خلاص مش محتاجه حاجه من الدنيا دي خسـ..رت كل حاجه ومش مستعده اني اخسـ..ر كرامـ..تي ونا عند كلامي طلــ…قني يا عاصي
نظر اليها بألم وضعف لأول مره قاألا … انا مستحيل اطلقـ..ك يا ملاك ولو عيذه تطلـ..قي يبقا عل جثـ..تي
ملاك بدموع .. انا بكـ..رهك يا عاصي بقيت بقـ..رف منك ومن ريحتك ومن كل حاجه فيك انا كارهه نفسي علشان حبيتك في يوم من الايام
لم يسمع الي صوت تكسير قلبـ..ه وتفتيته شعر بدوار بسيط وكاد ان يقع لتمسكه هي بيديها قاألاه بلهفه وخوف … عاصي اانت كويس
نظر اليها بعيناه وهو يتأمل خوفها ولهفتها قبل ان يسقط بين يديها 😔
نظرت اليه بصدمه وخوف وهي ترا سائل ابيض يخرج من فمه قاألاه بخوف شديد .. ع عاصي قوم قوم ياحبيبي
لم تسمع رد بل كان السكوت هو المخيم عل الجناح ابتعدت عنه وهي تركض الي غرفه رحمه قاألاه بخوف شديد .. ر رحمه الحقي ع عاصي وقع فجأه ت تعالي بسرعه معايا
اخذت رحمه حقيبتها الطبيه وساعدها ايمن اخوها في حمل عاصي ووضعه عل السرير برفق وطلبت رحمه من الجميع ان يخرج
خرجت رحمه بعد قليل قاألاه … ملاك هو ابيه اكل حاجه من بره
ملاك بدموع .. معرفش يارحمه بس هو كويس طمنيني
رحمه بهدوء .. ابيه كويس دلوقتي يا ملاك تقدري تدخلي
دخلت ملاك وهي تنظر اليه كان نائم وجهه باهت ولاكن محتفظ بوسامته جلست بجانبه وهي تحتضنه بكت مثل الاطفال حتا نامت عل صدره 😢🥀🦋✨
في مستشفى ما بمكان شعبي
سيلا بغضب وجنون … ازاااي مش هبقا ام مستحيل
الدكتوره بأسف … حضرتك الرحم بتاعك ضعيف ده غير عمليات التـرقـ..يع الي عملتيها والحبوب الي اخدتيها حبوب منع الحمل
سيلا بغضب … اتصرفي انا لزم احمل بأي طريقه مستحيل اسيبو يضيع مني واشوف البت المسخوطه دي بتلهفو هو واملاكو وثروتو مني
الدكتوره بأسف .. مافيش حل مستحيل الرحم يستحمل وجود جنين
سيلا بغضب وهي بتمسك الدكتوره من ياقه البلطو الطبي بغضب … انا لو محملتش هبـ..لغ عن المستشفى المشـ..بوهه دي واسجـ..نك واقفلهالك بشـ..مع الاحمر واقول عل العمليات المشبـ…وهه الي بتعمليها
الدكتوره بتهديد … اولا متقدريش تعملي كده انا وانتي عارفين لي لأنك هتخافـ..ي عل نفسك قبل مني لأنك عملتي 4 عمليـ..ات .. اتنين أجـهـ..اض واتنين تـرقـ..يع وممكن اعترف عليكي واوديكي في ستين داهيه 😏
جماعه هي دي الدكتوره الشاطره المنتظمه الرؤوفه والمخلصه في عملها هي دي من ملائـ..كه الرحمن زاي ما بيقولو … اوعو تتعلمو منها 😂
سيلا بأرتباك .. لا خلاص بس شوفيلي حل انا لزم احمل
الدكتوره … مافيش حل
في فيلا عاصي
فتح عيناه بأرهاق وهو يشعر بثقل فوق جسده … نظر اليها وجدها نائمه فوق جسده ابتسم عندما رائي اثار احمر شفتيها عل صدره ورقبته
تململت فوقه وهي تأكل رقبته بشراهه وكأنها طعام نظر اليها وضحك بصوته الرجولي عل فعلتها الطفوليه ..
فتحت عينيها بهيام … اانت صحيت ياحبيبي حاسس بحاجه
قبلـ..ها بشراهه قاألا .. لا انا كويس ياعيون حبيبك 😉🫶🏻
نظرت اليه بخجل وقامت من فوقه … اانا اانا
نظر الي تلك الخصله الشارده من شعرها وازاحها وهو يقبـ..ل رقبـ..تها بحب … انتي اي
ملاك بتوتر .. انا هقوم اعملك تاكل 😅
عاصي بحب .. منا باكل اهو
ملاك بخجل وهي تبتعد … لا هقوم اعملك تاكل ياحبيبي ❤
عاصي بهيام … الله حلوه حبيبي من بين شفـ..ايفك يا ملاكي
ابتسمت ملاك بتلقائية وهمت في الذهاب ولكن …

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ملاك مرهق)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى