روايات

رواية ملاك الغيث الفصل الثامن 8 بقلم شروق أحمد

رواية ملاك الغيث الفصل الثامن 8 بقلم شروق أحمد

رواية ملاك الغيث الجزء الثامن

رواية ملاك الغيث البارت الثامن

رواية ملاك الغيث الحلقة الثامنة

غيث.. انا جاي حالا
وصل عند الشرطه
لقى بنات فيهم شبه من ملاك بس مش هما
غيث.. مفيش منهم هي
الظابط.. متأكد
غيث.. متأكد
واحده من البنات تشبها.. غيث انا ملاك
غيث بصلها.. ملاك هو نتي شبها بس مش هي
البنت.. لا ياغيث انا ملاك وكمان انا كنت حامل بس انت سقطتني بسببك خسرت ابني اللي كان هيجي ف الدنيا
غيث اتصدم.. ملااااااك
ملاك بعياط.. ايوه نت وحش ومش بتحبني
غيث.. ازاي ازاي انتي مو*تى

 

 

ملاك.. لا ممو*تش انا عايشه ياغيث
غيث لظابط. نت شايفها زي
الظابط.. اهه
غيث.. بجد نتي ملاك
ملاك.. اه انا
غيث حضنها.. وحشتيني اوي ياملاكي وحشتيني
ملاك بضحكه.. ونت كمان وحشتني بس انا فقده الذاكره بس فكراك نت بس
غيث.. لا يهمك انا افكرك بكل حاجه
ملاك.. انا بحبك اوي
غيث بضحك… ونا كمان بموت فيكي.
الظابط.. اخيرا يجدع شفناك فرحان
غيث.. انا بشكرك ياحضرت الظابط
الظابط.. احنا عيونه ليك
غيث خرج بملاك ووصل بيها الفيلا
وكلهم فرحو ان اخيرا غيث هيرجع لطبيعتو تاني وفرحو ان ملاك رجعت
عند الناس التانيه
الشخص.. ياسمره

 

 

سمره َ.. ايوه ياعم محمد
عم محمد..اقعدي هنا ياسمره عايزك
سمره.. ايوه يعمي ف اي
عم محمد.. انتي مرتاحه معانا
سمره.. دا انا فرحانه معاكو وكفايه ان انا معاكو وبذات مراتك خالتي زاهره بتحبني زي بنتها واولادك بيحبوني زي اختهم هعوز اي تاني
هم محمد.. تعالي ف حضني ياسمره
حضنت سمره عم محمد وكانت فرحانه ان معاها عيله. بس متعرفش ان القدر ممكن يتغير
عند فيروز
فلاش باك.
عملت القهوه لفهد
وفهد اتكلم.. فيروز ارجعي ونا مش هدايقك ولا كأني موجود اصلا بس مش هنلاقي زيك تاني ف الشركه
فيروز.. طيب هرجع عشان نت مخصوص جيت ليا ومينفعش اقول لا متربتش عل كدا
فهد.. ماشي يستي هسيبك نا بقا
فيروز.. متخليك
فهد.. لا عشان ورايا شغل
فيروز… تمام ربنا معاك
فهد.. يارب عل معادنا بكره
فيروز تمام
باك
فيروز.. يترا هيحصل اي تاني
عند غيث
غيث كان حطط راسه عل رجلين ملاك.. مم احكيلي كنتي بتعملي اي من غيري
ملاك.. مكنتش بعمل حاجه كنت قعده عند ناس غريبه
غيث.. يحبيبي
ملاك.. غيث نت وحشتني اوي
غيث. ونتي كمان
ملاك.. مخصماك
غيث. لي

 

 

ملاك.. انت اصلا مش بتحبني
غيث وهو بيقل*ع التيشيرت.. . لا دي فيها مصالحه للصبح بقاا
ملاك ضحكت.. طيب صالحني يحبيبي
غيث.. ومالو
نسبهم بقاا
عند فيروز وفهد
وصلت الشركه وناس كلها رحبت بيها
وقعدت ف المكتب التلفون بتاع الشركه رن
فيروز.. ايوه يافندم حاضر
ووصلت مكتب فهد
فهد.. اخيرا جيتي
فيروز بجديه.. اه جيت عيب انك تيجي عندي البيت ومجيش منا قولتلك دي مش تربيتي
فهد.. ماشي يستي خدي الملف دا ظبطي
فيروز.. تمام.
وخرجت من مكتبو وكانت قعده ف مكتبها وبتظبط ف الملف
فيروز جالها شخص… فيروز انا بحبك ليه م فهماني
فيروز اتصدمت.. انت نت اي اللي جبك هنا ازاي دخلت هنا
شخص… بحبك
فيروز.. ونا مش بحبك انا اتخطبت
شخص بصدمه.. اتخطبتي
فيروز.. ايوه
ف اللحظه دي فهد جه.. في اي يافيروز
فيروز.. فهد خطيبي
فهد اتصدم من الكلمه

 

 

الشخص بعصبيه.. ازاييي
فهد.. اي اللي ازاي انا خطيبها هو نا مش مالي عينك
الشخص.. ماشي يافيروز لينا قعده
فهد. غور ياض
وخرج الشخص وهو بيخطط لحاجه
فيروز.. شكرا خالص
فهد.. تحت امرك
عند ملاك وغيث
.. اخيرا ياغيث وقعت ف حبي فكرني الاهبل ملاك ههههه وفضلت تتضحك بشر

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ملاك الغيث)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى