روايات

رواية ملاك الشيطان الفصل الثامن عشر 18 بقلم رحمة أيمن

موقع كتابك في سطور

رواية ملاك الشيطان الفصل الثامن عشر 18 بقلم رحمة أيمن

رواية ملاك الشيطان الجزء الثامن عشر

رواية ملاك الشيطان البارت الثامن عشر

ملاك الشيطان
ملاك الشيطان

رواية ملاك الشيطان الحلقة الثامنة عشر

انتهى باقى اليوم بينالمرح والشغب والهزار
وايضا بين مشاغبه يارا ل مالك وايسل
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
فى صباح اليوم التالى….
فى فيلا الفرعون (معتز) رن جرس الباب.
شهد. لحظه جايه
_جاااااااسر حبيبى اخيرا جيت وقامت باحتضانه
لكن شعرت شهد بانها تسحب من بين احضان اخيها
شهد بتذمر. فى ايه يامعتز سيبنى شويه عايزه اخضنه
معتز بغيره. تحضنى مين ياختى.
ممنوع احضان حتى لو لاخوكى فاهمه
جاسر. لاه هحضنها وانا حر علشان هيا تبقى اختى قبل ماتبقا مراتك
معتز. جاسر ابعدد عنى هى مش ناقصه غلاستك كفايه يارا وغلاستها دايما بتقطع عليا انا ومراتى
جاسر. هههههههه تستاهل
.مراد. خالو ووووو جاسر
جاسر. حبيب خالو عامل ايه
مراد. كويس جبت الشكلاته
جاسر. ايوه ياحبيبى خد
مراد. يعيش جاسر يعيش وذهب مسرعا الى غرفته حتى يتناول الشكولاته…………..
معتز. حبيبتى انا رايح الشغل
شهد. ماشى مع السلامه ياحبيبى
جاسر. شهد انا رايح اتمشى شويه وجاى
شهد. ماشى
…………………………..
فى فيلا الكيلانى…….
يارا بصراخ. ياسيف الكلب والله منا سيباك
ركضت يارا خلف سيف بينما سيف يضحك بشده على منظر يارا
(يارا لديها حساسيه من القطط)
flash…..
تسلل سيف الى غرفه يارا وهى نائمه وقم بوضع القطه الخاصه به بجانبها على الفراش مما ادى الى.. يارا كانت تعطس بشده
يارا. ااااطسى اااااااطسى
مش هسيبك ياسيف الكلب
back………………………………
يارا. ماااااااالك اااااطسى يااااااماااااالك
مالك بصداع. نعم يا اخره صبرى خير!
يارا. لم ابنك اابارد ده اااااطسى شوفت عمل ايه؟
ابعده عنى والا اقسم بالله هموته ضرب
مالك. هههههههههه عشت وشوفتك متبهدله زى مابتبهدلينا كده
يارا. اوعه كده انت ومراتك دى
ايسل. كده ياحبيبتى ههههههههه دانا برضوا صحبتك
يارا وهى مكمله طريقها فى المشى. قق واضح والله من ضحكت دى ياايسول والله
_انا رايحه الصيدليه علشان اجيب دواء الحساسيه
ايسل. ماشى يا حبيبتى خدى بالك من نفسك
يارا. ماشى باى
……..
عمر. مالك ازيك عامل ايه ياصحبى
مالك. كويس
عمر. انا جيت اقولك ان انا اشتريت فيلا رقم 6الجنبكوا
مالك. الف مبرووووك ليك ياصحبى مفاجاه حلوه انك هتبقى جنبنا♥
~~~«~~«~~~~~~~«(~~««/» ~«)
فى اثناء ذهاب يارا لشراء الدواء
رات شئ جعلها تنصدم بشده..
كان هناك رجل يضرب فتاه صغيره بشده
الرجل. محدش يدخل سامعين ال هيدخل هسيبها وهمسك فيه
الفتاه. والنبى سيبنى انا مكنش قصدى اعمل كده
الرجل بعصبيه وهو مازال يضربها. مكنش قصدك يختى تكسرى ازاز العربيه
دانا هطلع روحك فى ايدى يابنت الو****
يارا. اى ال انت بتعملوا دا انت اتجننت ولا حاجه
الراجل. ملكيش دعوه انتى بدل ما زعلك
يارا. لا ليا ونص وقامت شدت البنت من ايدو وضربته بقوه كف على وجه حتى صدع صوته مما صدم الجميع من قوه هذه الفتاه التى تجرات وضربت هذا الشخص
يارا. مش يارا النصار ال حد زيك هو ال يهددها فاهم
الرجل. لا مش فاهم ياو******
وقام برفع يده حتى يضربها
ولكن وجد من يمسك يده
جاسر بغضب. اوعى تفكر تعملها فاهم
والا يومك هيبقى اسود زى وشك سامع
الراجل. سامع سامع بس سيب ايدى
جاسر بلطف عكس ما كان عليه. اه معلش وقام بمسح تراب وهمى من على كتفه
_قولى بقا زى الشاطر ليه المشكله دى وانا بحذرك من غير متغلط فى حد احسنلك فاهم
هز الرجل راسه. ايوه فاهم
البنت دى كسرتلى العربيه الجديده بتاعتى
جاسر بهدوء. والتصليحات بكام ومن غير كدب
الرجل. 500جنيه ياباشا
جاسر. خد اهو الزفت بتاعك وامشى من هنا ومش عايز اشوف وشك سامع
الرجل. ماشى ياباشا
بعد ذهاب الرجل مباشرٱ
قرب جاسر من الفتاه
جاسر. انتى كويسه
الفتاه. ايوه شكرا ليكوا
جدا على مساعدتكوا ليا
يارا. اسمك ايه ياعسل؟
_اسمى مليكه
جاسر. اسمك حلو اوى يامليكه
مليكه. علفكره عنيك حلوه اوى ياعمو
جاسر. شكرا ياقمر
مليكه. انت متجوز
جاسر. لسه مفيش بنت حبيتنى
مليكه. ازاى يعنى ال متشفش القمر ده تبقى عميه دانا لو كبيره كنت اتجوزتك
والله
يارا باندفاع. نعم تتجوزى مين؟
مليكه ببراءه. اتجوزه هوا
جاسر. هههههه مالك غيرتى ولا ايه يايارا
ياره. لاه هغير لى يعنى
مليكه. طب انا لازم امشى علشان بابا ميدورش عليا
جاسر. ماشى بس خدى رقمى علشان لو حد دايقك تتصلى بيا ********* 012
مليكه. شكرا ياعموا سلام
جاسر. سلام
~~~~~~««~«~«««~««~«» ~«
فى منزل اسر وروان
اسر. رورو انتى فين ياحبيبتى
روان. بلاش لف ودوران
لاه يعنى لاه
اسر. ليه؟
روان. علشان مينفعش نسافر يااسر نروح شرم دلوقتى و المدرسه شغاله
اسر. خلاص ماشى ياحبيبتى ال يريحك
(ليه يا روان بترفضى شرم ياهبله دا لو مكانك انا كنت رحت قبل اسر حتى 😂😂😜)
~~~~~~~~~~~~~
فى فيلا الكيلانى مساءا حيث تجمع الجميع
جاسر. يا جماعه انا عندى خبر ليكوا
الكل. ايه؟
جاسر. انا عاوز اتجوز.
شهد. مين؟!
جاسر. انا عاوز اتجوز يارا لانى بحبها اوى
مالك بهزار. يعنى يوم ما تقع تحب يارا طب كنت حب واحد هاديه شويه مش مقطعت اللحظات الحلوه
يارا. بخبث. لا مش موافقه
جاسر. ليه؟
يارا. علشان انت مش مدينى فرصه افكر
جاسر. نعم ياختى تفكرى
يارا. ايوه
جاسر. هسيبك الناهرضه بس وبكرا تقوليلى
يارا. لاه
اسبوع كامل
جاسر بصدمه. نـــــــــــــــــــــــــــعم ياختى

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ملاك الشيطان)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى