روايات

رواية مش غلطتي الفصل السادس 6 بقلم سلسبيل أحمد

رواية مش غلطتي الفصل السادس 6 بقلم سلسبيل أحمد

رواية مش غلطتي الجزء السادس

رواية مش غلطتي البارت السادس

رواية مش غلطتي الحلقة السادسة

– انا سخيف؟
= اها
– سخافه بسخافه بقي
” شدها معاه وغرقها فالبسين نزلت لتحت زي الطوبة فا غطس وراها و مسكها يطلعها و هما تحت المياة باس خدها ”
كارما طلعت وقعدت تاخد نفسها وبصتله: انت عملت اية!
ضحك وقرب منها: عملت كدا
” باسها مره تانية وهي فضلت متنحه وكانوا قريبين جدا من بعض ”
لحد ما سمع هدي بتنادي: ادهم
غمز لكارما و بعد عنها طلع من البسين و وقتها زين
راحلها: هو مش ده الى كنتي منزله صورتك معاه !!؟؟؟
كارما و هي بتطلع من المياه: معرفش بتتكلم عن ايه!
زين سكت و هي مشيت عشان تغير هدومها
*******************************

 

” صلي على محمد ”
– تيجي معانا بليل ؟
كارما: فين ؟
أدهم: هتعرفي لما تيجي
كارما: طيب ما تقول انك عاوزني معاك دايما
ادهم ابتسم و قرب منها: وانتي مش عاوزاني معاكي دايما؟!
اتوترت و بصت للارض فا رفع راسها لي بهدوء و الى دخل شافهم زين أدهم بعد عنها وبص لزين ببرود وبعدين اتحرك: هستناكي
زين بص عليه و هو ماشي لحد ما اختفي و رجع بص لكارما: انا متأكد ان هو !؟ ازاي ابن جوز امك و قريبين من بعض كدا ؟
– لو لسه عاوز اسامحك على الى حصل انسي الى شوفته وياريت تمشي احنا الى بينا انتهي يا زين!
= تمام
********************************
” استغفر الله العظيم. ”
” بليل كانوا كلهم فمكان غريب و مدراي شوية و كارما مستغربة هما فين اول ما وصلوا دخلوا كان في ناس كتير ملمومه حولين اتنين لحد ما بدء الماتش ”
كارما بصت لملك بصدمه: دول هيموتوا بعض
ملك ضحكت: ايوه مسليين اوي
بتبص على ادهم لاحظت انوه بيقلع
آسر: دلوقتي ادهم يعلم عليهم
كارما اتحركت ناحيته بسرعه: ادهم! انت هتعمل اية
– نازل الماتش
= ده مش قانوني
– في اية مالك زيها زي المصارعه
= لو كدا يبقي مخبين ليه! عمو وليد يعرف عنها؟! افرض ضربك او
حط ايده على بوقها: اهدي انتي مكبره الموضوع مش هيلمسني حتي!
” جت واحده من البنات الى كانو مع ادهم اول يوم كارما شافتو فيه ”
سارة : ما تطلعي انتي منها؟!

 

” الماتش خلص و الى كسب فيه هيقابل أدهم اول ما بدؤا كارما مقدرتش تبص عليهم و خرجت و الى كان شايفها عمر فا خرج وراها ”
= استني استني مالك
– بيعملوا فبعض كدا ليه؟؟ فين الفايده! و افرض الراجل الى أدهم بيضربة عمل في حاجه بعد الماتش
= اهدي الموضوع كله ان أدهم بيخرج طاقته
– بس بشكل مش قانوني دي مصارعة سرية لو حد ما**ت فيها هيحصل اية ؟؟
” عمر قرب منها وطبطب عليها و كان وقتها أدهم خلص الماتش بسهوله بس اتعور فوشة دور عليها ولما شاف عمر جمبها راح ضربة ”
– قولتلك ابعد عنها
كارما بعصبية: بس كفاية!!! كفاية الى حصل جوه
عمر قام: مكنتش اعرف ان في بينكوا حاجه
مشي وسابهم و كارما عيونها دمعت وكانت هتمشي ادهم مسكها: رايحه فين!
– انا همشي مستحيل استحمل ده يتكرر تاني كدا خلاص
= مش هعمل كدا تاني اوعدك
كارما بعياط: اعمل او متعملش انا مش هقدر يبقي في حد عنيف فحياتي
” أدهم لاحظ انوه ماسكها جامد فا سابها و هي مشيت مع ملك ”
__________________________
” الحمد لله ”
” فات تلت ايام على الى حصل و كل يوم كارما و أدهم كانوا هيتجننوا هي وحشته جدا و مكنش عارف يعمل اية لحد ما قرر يروحلها عند ملك بعد ما عرف من وليد ان ابوها مكنش ميت و خرج من السجن و ممكن يأذيها مقدرش يسبها لوحدها ”
“فالوقت ده كان فعلا ابوها خرج و بيراقبها و عارف انها سهرانه مع ناس لكن أدهم وصل فالوقت المناسب”
– ملك كارما جوه.؟

 

= ايوه بتجيب الجاكيت بتاعها و خارجه مش ناوي تصاحلها وتخلي عندك دم ؟
– لما تخرج بس
كارما سألت عند الجاكيت فا سارة ردت بخبث : فالدولاب
كارما فتحت الدولاب تجيبو فا سارة زقتها زقتها جواه
كارما بسريخ: لا لا لا افتحي خرجيني ساااارة!!! خرجيني
( كارما بتخاف من الدولاب لأن وقت ما كان ابوها بيتخانق مع امها كانت بتبقي مستخبيا فيه و مرعوبة و هي صغيرة )
كارما بدات تتخيل الى كان بيحصل في طفولتها و سرخت بعياط: افتحي !!!!
الباب اتفتح فجأة و كان أدهم استخبت فحضنه بسرعه و هو حاوطهاا بأيدها و طبطب عليها: اهدي اهدي انا معاكي
ملك زقت سارة: ابعدي عنها
سارة: انا كنت بهزر !
” أدهم بصلها بنظرة حاده و خد كارما و مشيوا ”
لما وصلوا طلعها اوضتها زي اول مرة شالها وهي مش واعيه كارما الفترة دي كانت خايفه فا قبل ما يتحرك مسكت ايده: خليك
أدهم قعد جمبها وحضن ايدها بايده: انا آسف مكنتش عاوز ابعد

 

– و انا مش عاوزاك تبعد
= مش هقدر اقرب وانا عنيف زي ما بتقولي مش عاوزك تخافي مني.. انا.. انا بحبك
كارما حضنته: انا عمري ما خوفت منك انا كمان بحبك
أدهم رفع ايده وشد على حضنها: مش هبعد عنك تاني ابدا ولا هعمل اي حاجه من الى كنت بعملهم
كارما ابتسمت: معادا السباق
ادهم ضحك: مش مكفيكي اخر مره ولا اية؟
كارما: المرة دي هخسرك انت
ادهم حضنها: انا كدا كدا خسرت كل حاجه و كسبتك.♥️
#تمت

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مش غلطتي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى