روايات

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الفصل السادس عشر 16 بقلم بسملة حسن

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الفصل السادس عشر 16 بقلم بسملة حسن

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الجزء السادس عشر

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة البارت السادس عشر

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الحلقة السادسة عشر

نادين ضحكت بصوت عالي
دخل كيان عليها
كيان: اي يابت انتي اتجننتي ولا اي
نادين بضحك: ههههههه انت عامل كده ليه
كيان باستغراب من طريقتها
شاف الكوبايه الي شربت فيها وفهم
كيان بصدمه: يا صلاه الزين 😂
نادين عماله تضحك وتلف حوالين كيان
نادين بتضحك و تغني:
شيمااااااااء تا تا تا شيماااااااااء شيمااااااااااء يا شوشو شيماااااااااء
كيان بصدمه وزهول: شيماء يا نادين شيماء اخرتك تغني شيماء
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
في الوقت ده دخل بدر
بدر بعصبيه: كل ده يا زفت علشان تجي لسه مكملش الكلمه لقا نادين عماله تضحك وتغني
بدر بزهول: هو اي الي حصل
نادين قربت من بدر و مسكت خدود بدر
نادين بتغني وهي ماسكه خدود بدر:
((انت حب حفاضة جود كير
الضحكة دي يا ناسو كوتى كوتي ياخالاصو
حفاضة جود كير في التوفير هيا اساسو
وفيها زيت زيتون يحمي بشرتة من
ساسة لراسة
كوتي كوتي جود كير دي حفاضة
جود كير
جودي جودي جود كير دي حفاضة
جود كير
بدل النونو اتنين شايلاهم
جوة العين بصوا ع الحلاوة بصوا دة
اكلو منين
كوتي كوتي جود كير دي حفاضة
جود كير
جودي جودي جود كير دي حفاضة
جود كير 😂))
كيان كان بيغني مع نادين ومندمج اوي
بدر بعصبيه: هو اي الي حصل
كيان بخوف من بدر: نادين شربت من الخمر”ه يا زعيم
بدر بغضب شديد: منا قولتلك خلي بالك يا زفت اعمل فيك اي
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
كيان لسه هيتكلم لقوا الباب بيخبط
بدر:انت طلبت حاجه من السوبر ماركت
كيان: لا ممكن تكون نادين طلبت حاجه
بدر: طيب طلع نادين فوق عقبال ماشوف مين علي الباب
طلع كيان نادين وهي وعماله تغني وترقص
فتح بدر الباب اتفاجئ جماعه مستر ماكس
بدر اتصدم: انتم
كانت ولدين وبنت
كارتل:مش هتقولنا ادخلوا
بدر بغموض: اتفضل بس انتم ماقلتوش انكم جاين
اندريس: مش انت الي طلبت مساعدتنا
بدر:انا عايز صفقة السلا”ح من توفيق
فوق في اوضه نادين كانت عماله ترقص وتغني
كيان بتعب منها : اسكتي بقا انا تعبت منك شغاله رقص محسساني انك صافينار
نادين: اي ده يا كيان الي في وشك
كيان:في اي
كيان راح عند المرايا راحت نادين نطت فوق ضهره
نادين: ياله اجري يا حصان
كيان بذهول: حصان انزلي يابنت المجنونة
كيان نزل نادين بالعافيه
كيان بغضب: خليكي هنا فاهمه
نادين ببراءة شاورت بي راسها زي الاطفال
كيان نزل شاف جماعه ماكس
انتم جيته امته
كارتل: اهلين بذراع الزعيم اليمين
بدر:اقعد يا كيان
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
بدر بهدوء: انا كنت عايز اخد الصفقه من توفيق بس هو بعد كده غدر بيا
روزيتا: ليه غدر بيك يا زعيم
بدر حكي كل حاجه للجماعه:
اندريس: قتلت الرئيس علشان مراتك خا”نتك معاه
كارتل: واحنا في شغلنا مفيش حد يقتل التاني مش كده يا زعيم
بدر بهدوء مرعب: واحنا من طبيعة شغلنا مفيش حد بياخد مرات التاني صح
روزيتا:: و هي فين مراتك
بدر: وانتي عايزة تعرفي ليه
روزيتا:It is just a curiosity + عادي مجرد فضول
بدر: Leave your curiosity to me alone, I want to know, I did it, i.e. I killed him +خلي فضولك ليكي و عايزه تعرفي عملت فيها اي انا قتلتها
روزيتا بإعجاب بشخصية بدر
اندريس:و حنا ممكن نجبلك الصفقه من توفيق
رجع بدر بضهره علي الكرسي وحط رجل علي رجل
بدر: اممم والمقابل اي
كارتل: لا المقابل ده بتاعنا احنا احنا هنقولك عليه بعدين
بدر لسه هيتكلم شاف نادين واقفه علي السلم ومن غير طرحه وعماله تغني
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
نادين بتغني:
((اختياراتي
مدمره حياتي حياتي👌
اختياراتي
مدمره حياتي كده ليه
اختياراتي
مدمره حياتي كده
اختياراتي 😅💃🏼))كلهم فضله يبصه علي نادين وهي بتغني وترقص
بدر: اول مره اعرف فعلاً اختياراتي مدمره حياتي بسببك يا نادين
كارتل بيبص لي نادين بإعجاب و شهو”ة
بدر شاف كده راح نحيت نادين ومسك ايديها
بدر بعصبيه شديد: امشي اطلعي. فوق وانتي ازاي تنزلي من غير الطرحه
نادين بدلع : امم عايزني اطلع يبقا اديني بو”سه
كيان فتح بوقه علي الأخر من الصدمه
روزيتا بوقا”حه: She loved you, leader +هي دي عشقتك يا زعيم
كيان بعصبيه حاده: روزيتا احترمي نفسك دي اشرف منك ومن عشره زيك
اندريس: اومال مين دي
بدر بغيظ منو: شيء ما يخصكش هنبقا نتقابل وقت تاني
اندريس بغضب: ماشي يا زعيم
اندريس خرج ومعاه روزيتا
كارتل وهو خارج فضل باصص لي نادين
بدر راح قفل الباب وراه
بدر بعصبيه: ولاد ********
نادين بضحك: هيهيهيهيهي ياله يا بدوره هات بو”سه
بدر قرب من نادين بعصبيه
عايزة بو”سه صح تعالي واحنا هنجيب مليجي
نادين بعصبيه خفيفه: لا مش عايزة مليجي انا عايزه يزن
بدر لسه هيرد عليها كيان قاطعه في الكلام
كيان: استني يا زعيم هعملها عصير ليمون وهتفوق
بدر بغضب: مستني اي اخلص
كيان دخل المطبخ
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
بدر شاف نادين بتعيط
بدر بحنيه: مالك يا نادين بتعيطي ليه
نادين بعياط: علشان انت بتكرهني
بدر بذهول: انا بكرهك يا نادين
نادين شاورت بي راسها اه
بدر بحنيه: مين قالك انو انا بكرهك انا بحبك يا نادين
نادين بلمعة عين: بجد بتحبني
بدر قرر يعترف لي نادين علي الي في قلبه كله
كيان وقف علي باب المطبخ وسمع الكلام
نادين حست بدوخه راحت قعدت علي الكرسي
بدر: ايوه بحبك معرفش امته انتي دخلتي حياتي فجأة بس حبيتك حبيت طيبتك حبيت طولت لسانك حبيتك كلك على بعضك
بدر لقا نادين ساكته بيبص عليها لقاها نايمة
اتنهد وراح شالها
كيان جه ومعاه عصير ليمون
كيان: هات يا زعيم انا هطلعه فوق
بدر بهدوء: لا سيبه انا هطلعه هيا كده كدا نايمه
بدر طلع لحد الاوضه و نايمه علي السرير بقل رقه وحنان
خرج من عندها لقا كيان مستني قدام الباب
بدر: في اي واقف كده ليه
كيان: مفيش بس انا سمعتك وانت بتعترف لي نادين لحبك بس خلي بالك يا بدر نادين مش هتقدر تتحمل كسرت قلب
بدر بعصبيه خفيفه: مين قالك انو اسمح لي حد يكسر قلب نادين حته لو انا

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مريضة أحبت زعيم عصابة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى