روايات

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم بسملة حسن

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم بسملة حسن

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الجزء الحادي والعشرون

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة البارت الحادي والعشرون

رواية مريضة أحبت زعيم عصابة الحلقة الحادية والعشرون

وفعلا نزلو من الطياره لقا جماعت مستر ماكس مستنينهم
اندريس: اهلا بي الزعيم في امريكا
بدر: ببرود: انت ما سافرتش معانا ليه
ليه سافرت قبلينا
اندريس: علشان نستقبلك في بلدنا يا زعيم
نادين شافت روزيتا بتبصله بغيض راحت مالت علي بدر كأنها تعبانه
بدر مسكها
بدر بخوف: مالك يا حبيبتي انتي تعبانه
كيان جري عليها
مالك يا نادين انتي تعبانه اوي تعالي نروح لي الدكتور
نادين فرحت انو كلهم خايفين عليها و فرحت اكتر لمه بدر قال حبيبتي بس حبت تغيظ روزيتا
نادين بتعب مزيف: تعبانه يا بدوري اوي
كيان اول لمه قالت بدوري فهم انها مش تعبانه
بدر: تعالي نروح لي الدكتور
نادين: لا مفيش داعي بنتك الي تعباني يا بدر وحط ايديها علي بطنها
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
بدر و كيان بصدمه: بنتك
اندريس: طيب ياله يا زعيم تعالو ارتاحوا عندنا في الفيلا
بدر بيبص لي نادين بغضب جامد
لا انا عامل حسابي وجبت بيت نقعد في
ياله يا كيان
روزيتا بشماته:Hahaha, he said, Ashraf from me, is it honored by me +ههههه اشرف مني اهي اشرف مني طلعت حامل
بدر سمع كده اتعصب اكتر
كيان قرب من نادين
كيان: انتي غلطتي مش المفروض تقولي كده
نادين بحزن: انت شوفتها بتبصلي ازاي وانا حبيت ادايقهامش اكتر
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
روحو البيت
نادين اول لمه دخلت البيت
طلعت تجري و بدر بيجري وراها
بدر: تعالي اطمن علي بنتي
نادين وهي بتجري وبتستخبا ورا ضهر كيان
نادين: متخافش بنتك كويسه
بدر بغضب: والله هوريكي يا نادين الكل”ب يا شبر ونص انتي
نادين بعصبيه خفيفه: والله يعني عايزها تبصلي بقر”ق وانا اسكت
كيان: خلاص يا زعيم بقا
نادين وهي مستخبيه ورا ضهره:
خلاص بقا يا زعيم
بدر بصوت عالي: خلاص خلاص اي دي بنت ****** فكرت انك عشقتي بجد وانتي جايه تقولي انك حامل
امشي اطلعي فوق ياله
نادين بعصبيه: ماشي يا بدر والله انا هوريك وطلعت فوق في الاوضه
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
كيان بهدوء: اهدأ بقا يا بدر دلوقتي هنعمل اي
بدر بيحاول يهدا: دلوقتي المفروض هنقابل توفيق
كيان فتح بوقه من الصدمه: ازاي ده
بدر: انا حاسس انو جماعت مستر مكس هيغضرو بينا روحت عملت قعدت صلح مع توفيق
كيان: وبعدين
بدر: توفيق هيديهم الصفقه بس مش كامله يعني هيفهموا ان خلاص الصفقه بقت معاهم لكن في نفس الوقت هيبعت الرجاله بتاعته ينقضو عليهم وياخدوها
كيان: عليا الطلاق زعيم
بدر: ياله علشان نروح لي توفيق
كيان: طيب ونادين اطلع يا بدر قولها اننا خارجين
بدر: انا لو طلعت فوق هولدها خليني ساكت
كيان: هي غيرانه يا زعيم
بدر: اطلع يا كيان قولها يالا علشان منتاخرش
فعلا كيان طلع فوق وخبط علي نادين
كيان: احنا رايحين مشوار عايز حاجه
نادين: هتروحو فين خدوني معاكم
كيان: مينفعش يا نادين احنا مش هنطول ماشي
نادين: ماشي وهاتلي حاجه حلوه وانت جي
كيان ضحك: هو كل ما اخرج اجبلك حاجه حلوه
نادين هزت راسها زي الاطفال: ايوه
فعلا خرجو وراح البار لي توفيق
بقلم بسمله حسن
بمساعدة منه سيد
بدر ميعرفش انو جماعت مستر ماكس بيراقبوه
اندريس بغضب:يعنى الزعيم متفق مع توفيق عليا
روزيتا وهي بتشرب الكاس بطريقه مقرفه: انا عندي حل
اندريس: اي هو
روزيتا بشر: تخطف حبيت القلب هو ده الي يجيب الزعيم لحد عندنا ويعمل الي احنا عايزينو
نادين سمعت الباب بيخبط راحت فتحت الباب شافت اندريس ماسك مسد”س
نادين بخوف: انت عايز اي
اندريس بشر:………….

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مريضة أحبت زعيم عصابة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى