رواية مراتي مجنناني الفصل الثالث 3 بقلم شهد أحمد
رواية مراتي مجنناني البارت الثالث
رواية مراتي مجنناني الجزء الثالث
رواية مراتي مجنناني الحلقة الثالثة
بعد ما بريا دخلت حازم الاوضه علشان ينام
حازم . بريا
بريا. نعم تعبان اجبلك الدواء ولا سخن اعمل كمادات
حازم . لا انا مش عايز منك حاجه واللي عاملتيه ده مش هيعدي
بريا . هو انا عملت اي انت السبب عايز تتمحرش بيا
حازم. بريا انتي مراتي وبعدين علشان عايز احضنك يبقا تعوريني وتموتيني
بريا . بعد الشر عنك ي زوما
حازم . ثبتيني ي اختي حاسس أنه موتي علي اديكي
بريا . انت اللي بتجيبه لنفسك روح نام
حازم. انا حاسس اني متجوز رئيسه عصابه أو واحد بلطجي
بريا . اخص عليك ي زومتي
حازم . انا هنام النقاش معاكي مفيش فايده خليكي كده لحد ما اتجوز غيرك
بريا . نعم ي اخويا ده انا اجيب كرشك نصين فكر انت بس كده
حازم . افكر اي لا انا مش بفكر انا بقول بس بطلي رئيسه عصابه اللي انتي عاملها دي
حازم في نفسه مجنونه وتعملها قال تجيب كرشي انا اي اللي انا عاملته في نفسي ده بس
بريا . بتقول حاجه ما تسمعني صوتك بدل ما بتبرطم لوحدك
حازم . ممكن ننام انا عندي شغل الصبح
بريا. شغل اي وانت تعبان
حازم . علي اساس انك خايفه عليا
بريا. طبعا مش جوزي
حازم . اه ما انا عارف انتي خايفه عليا لي خايفه لتبقي ارمله
بريا . اخص عليك ي زوما هزعل منك لا اخص عليك
حازم. اخص عاليا لي ي اختي
بريا . ده انت جوزي وقره عيني لازم اخاف عليك
حازم . انا مش عارف انتي بتتحولي في الثانيه مش في الدقيقه شويه زوما وشويه قالبه رئيسه عصابه
بريا . نام وانت ساكت
حازم. حاضر
بريا نامت بعيد عن حازم
وحازم كان لسه صاحي قرب بريا منه واخدها في حضنه ونام
وفي الصباح بريا قامت قبل حازم
بريا. اي ده انا اي اللي جابني في حضنه انا كنت نايمه بعيد عنه
وفجاه حازم صحي
حازم. انتي نائمه في حضني ليه مش بتقولي أنه انا بتمحرش بيكي انتي اللي جيتي اهو
بريا . قامت من حضنه بسرعه وقالت معرفش انا اي اللي جبني في حضنك تلاقيه انت
حازم. انا اي هو انا قادر اتحرك
بريا لنفسها فعلا ده تعبان وقالت لحازم هو انت مش عندك شغل يلا روح اجهز
حازم . لنفسه اهربي بس انا اللي جبتك في حضني وهخليكي تجنني وتكلمي نفسك انك ازاي بتاجي في حضني
ورجع قال لبريا اه هقوم اجهز اهو
بريا. اوكي
بريا لنفسها انا جيت ازاي في حضنه انا كنت بعيد عنه وهو مش قادر يتحرك وبيتحرك بالعافيه
مش مهم هقوم اشوف بيعمل اي
بريا راحت لحازم وحازم كان جهز
بريا. اي ده انت متشيك كده ورايح علي فين
حازم. ي حبيبتي هو انا مش قولت اني عندي شغل
بريا. رايح الشغل متشيك كده وكأنك عريس
حازم . اومال اروح بهدم مقطعه ولا البس لبس بلطجيه
بريا . خفيف
حازم. عارف
بريا . حطت ايديها حولين رقبته وقالت زوما
حازم. قلب زوما
بريا. ما تخدني معاك ي زومتي
حازم. اه
بريا. سابته وطلعت تجري تلبس
حازم. وبعدين استوعب اللي قاله وقال ي بت استني تاجي فين هو انا رايح العب
بريا . انت قولت اه
حازم . في نفسه هتجنني شويه زوما وشويه بلطجية خايف تفتح دماغ حد هناك ربنا يستر
حازم. بريا اخلصي
بريا .طلعت كانت لبسه فستان حلو اوي عليها
حازم. واقف مصدوم
بريا . انت ي عم
حازم. الفستان ده مش لائق علي شخصيه البلطجية دي
بريا . بتقول حاجه ي زوما
حازم. بقول يلا هنتأخر
وهما نزلين مامت حازم طلعت اهلا ي ابني عامل ايه وريحين فين كده
حازم الحمد لله ي امي رايحين الشركه
مامت حازم. وواخد المدام معاك ليه
بريا . مالك ي موزه مراته انا مراته وأروح معاه في اي حته أن شاء الله معاه المريخ
حازم . واقف بيضحك على طريقه مراته وبيكتم الضحك
مامت حازم. اه ي اختي بس ده شغل مش رحله علشان تروحي
بريا . زوما حبيبي يلا هنتاخر
مامت حازم. زوما
ده انتي هتموتي ابني ربنا يستر عليه منك
حازم. خالصتوا انتوا الاثنين انا تعبت منكم
وانتي ي بريا يلا تعالي
مامت حازم دخلت شقتها وحازم وبريا ركبوا العربيه ووصلوا الشركه
نزل من العربيه واخد بريا في أيده ودخلوا
السكرتيره اهلا حازم باشا
بريا. بصت لحازم وهمست ليه انت فاتح الشركه اي اي اللي هيا لبساه ده
حازم . اسكوتي
بريا . لا مش هسكت انا ابقا قاعده في البيت وانت هنا تتفرج على النسوان
حازم . اتفرج على النسوان أصله فاتح الشركه كباريه
بريا. اه شكلها كده بقولك أي
حازم. خير ابهريني
بريا. البنات دي تمشي وياجي ناس محترمه بلا قرف
حازم. محدش هيمشي
بريا . بقا كده طيب هتشوف انا هعمل ايه
ي ترا بريا هتعمل ايه ؟
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مراتي مجنناني)