روايات

رواية مراتي مجنناني الفصل التاسع 9 بقلم شهد أحمد

رواية مراتي مجنناني الفصل التاسع 9 بقلم شهد أحمد

رواية مراتي مجنناني البارت التاسع

رواية مراتي مجنناني الجزء التاسع

رواية مراتي مجنناني
رواية مراتي مجنناني

رواية مراتي مجنناني الحلقة التاسعة

بعد ما بريا طلعت
حازم . خبط علي أمه
ازيك ي امي عامله ايه
مامت حازم . اهلا ي ابني امته جيت
حازم. جيت دلوقتي
مامت حازم اومال مراتك فين
حازم. بريا طلعت ومستنيانا فوق
مامت حازم . لا انا مش هطلع روح انت لمراتك
حازم. لي بس كده ده هيا اللي قالتلي علشان ما تقعدي لوحدك
مامت حازم. معقول مراتك اللي قالتلك
حازم. طبعا ي امي يلا بس اطلعي معايا
مامت حازم. طيب

 

حازم اخد أمه وطلع وبريا كانت بتغير هدومها
بريا. اهلا ي حماتي
مامت حازم . اهلا ي مرات ابني
حازم . انا هدخل اغير هدومي وجاي
مامت حازم. وبريا. اوكي
بريا. حماتي اكلتي ولا اجبلك اكل
مامت حازم. مين بيتكلم هو انتي بريا نفسها
بريا .لا الشبح بتاعها طبعا بريا ههههه
مامت حازم. هههه كده انتي مرات ابني
لا اكلت في شقتي
بريا. طيب خودي هاتي فيلم حلو وانا هدخل اجيب لب وفول وحلويات وحاجات حلوه وجايه
مامت حازم. اوكي
حازم. طلع اهلا ي امي اومال بريا فين
مامت حازم. دخلت تجيب حاجات من المطبخ الا قولي ي حازم مراتك مالها
حازم. مالها ي امي

 

مامت حازم. مراتك غريبه اول مره يعني متقولش بومه وبتكلم بشكل لطيف هو في حاجه حصلت
حازم . لا مفيش حاجه كله تمام
بريا . جات اي ي حماتي جبتي الفلم انا جبت الحاجات اهي
مامت حازم. اه
بريا. طيب يلا نتفرج
وقعدوا يتفرجوا وبريا مكنتش مركزه خالص معاهم وبتفكر في اللي حصل في الشركه
مامت حازم. مراتك مالها ي واد انت زعلتها
حازم. لا
مامت حازم. بريا مالك
بريا. بصت لحازم وقالت يرضيكي ي حماتي وحده تقول لجوزي أنها معجبه بيه وابنك يسكتني
مامت حازم. ازاي تسكتي كنتي جبتيها من شعرها
حازم. امي خليكي محضر خير بقا
انتوا خلاص اتفقتوا
بريا . انت تسكت خالص
مامت حازم. متزعليش ي مرات ابني حقك عليا
بريا. انتي معملتيش حاجه ي حماتي وبريا دمعت
مامت حازم. مالك بس ي مرات ابني

 

بريا . مدايقه أنه ابنك سكتني ومخلنيش اتكلم انا مليش غيره وانا معنديش عائله وفكرتك هتبقا ام ليا بس انتي ديما بتقولي أنه انا مرات ابنك وبس محسسننيش انك ام ليا بس انا مش زعلانه
حازم. اخد بريا في حضنه وقالها اهدي ي قلب زوما والله وانا بحبك انتي ومليش غيرك انتي وامي
مامت حازم. اوعا ي ولا خليها تاجي في حضني
بريا راحت تحضنها ومامت حازم قالت حقك عليا ي بنتي
بريا. ولا يهمك ي حماتي
مامت حازم. حماتي اي بقا قوليلي ي ماما زي الولا حازم
بريا . حاضر
حازم . اي ي امي انتي واخده مراتي في حضنك ليه
مامت حازم. بس ي ولا
حازم. انا عايز مراتي في حضني وراح شال بريا وقاعدها في حضنه
وقال يلا نتفرج على الفيلم
وهما بيتفرجوا حازم همس لبريا وقالها قلب زوما حقك عليا والله بحبك انتي
بريا. وانا بحبك ي زومتي
مامت حازم. طيب انا نعست بقا ي ولاد هنزل انام

 

حازم. ما تنامي هنا ي امي
بريا. اه خليكي
مامت حازم. معلش مش بعرف انا الا علي سرير
حازم. وبريا . طيب
ومامت حازم نزلت وبريا وحازم قعدوا يتفرجوا وبريا نامت في حضن حازم
حازم. قلب زوما اصحي يلا ننام جواه
بس بريا كانت نامت خلاص
حازم . شالها ودخل ينام واخدها في حضنه ونام
بريا صحيت لقت نفسها في حضن حازم
وقالت انا لازم اخد حقي من اللي عامله امبارح
قامت براحه من حضنه علشان مش يصحا
وراحت طفت النور وجات بوم وصواريخ وولعتها
حازم قام مخضوض هو في اي البيت بيولع ولا اي
بريا. ههههههههههه
حازم. ولع النور وقال اي اللي انتي عامله ده انا كل يوم هصحا علي حاجه شكل تعالي هنا
بريا. في اي ي زوما مالك

 

حازم. بريو انا مش متجوز بنت اختي اي الحركات دي
بريا. هههههه بصحيك ي زوما أتصدق انا غلطانه
حازم. قلب زوما بلاش طريقتك دي
بريا. حاضر

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مراتي مجنناني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى