رواية مخطوفه في الساحل الفصل الأول 1 بقلم حبيبة محمود
رواية مخطوفه في الساحل الجزء الأول
رواية مخطوفه في الساحل البارت الأول
رواية مخطوفه في الساحل الحلقة الأولى
كنت قاعده مربوطه وعنيه حاطينه عليها ربطه برضو
سمعت واحد بيتكلم في التليفون وباين عليه كدا بيكلم البوص الكبير
سليم : تمام يا باشا نخدها علي فيلا الساحل لغايه ما نشوف هنعمل فيها ايه
قمت والفرحه مش سايعاني حلمي بيتحقق اتخط*فت وهروح الساحل
حبيبه بفرحه : قول اقسم بالله يا جدع هنروح الساحل طب يلا مستني ايه
سليم بصدمه : انتي مين فكك مش كنا رابطينك
حبيبه : لا لا فكك مش مهم ده دلوقتي انا فكيت نفسي من بدري بس انتو شكلك كدا سكر انا هروح معاكم
سليم : انتي مجنونه يا بت احنا خاطفين*ك يعني ممكن نقت*لك نعذب*ك
حبيبه بعدم مبالاه : يا عم اقتلن*ي يا عم مش مشكله المهم نروح الساحل بس الاول
سليم : انتي تقريبا فاكره أن الحكايه هزار احنا مش هنرجعك لأهلك غير لما يدفعو فديه
حبيبه راحت قعدت علي الكرسي : ماشي احسن برضو
بعد شويه جه كتفوني بقي وقعدو يلبلب بلاه بلاه بلاه لو صوتي هنضرب نار تقعدي في العربيه هاديه واوعي تقولي انك مخطو*فه اغبيه مش عارفين أني مستنيه اوصل اكتر منهم
اول ما وصله ووقف العربيه طلعت اجري اجري علي الفيلا وهو اتصدم انا ازاي بفك نفسي كل مره كدا
دخلت الفيلا
حبيبه بصريخ فرحه : يا نهار ابيض مش قادره اصدق نفسي
العصابه دخلت والله ناس سكر معاده سليم الرخم ده مش عايزين انزل البحر خايف لاهرب المغفل
حطوني في اوضه وطلعو يعيشو حياتهم في الفيلا بقي
لقيت الأوضة فيها شباك صغير رحت فكيت ايدي كالعاده وفتحت الشباك وربط شعري عشان ميكنش عائق ليا ويلا استعن بالله بديت انزل جسمي لغايه ما وصلت للمطبخ
كانو قاعدين بره وقامو مفزوعين. علي صوت صريخي الي جاي من المطبخ
دخلو لقيني فاتحه التلاجه وواقفه قدامها
حبيبه وهي ماسكه قطعت جاتوه : ايه ده يا جدع هي ده تلاجه ولا انا دخلت الجنه
سليم الرخم ده قفل التلاجه ومسكني طلعني من المطبخ ورزعني علي الكنبه
سليم بغضب : طلامه انتي ناصحه كدا هتترزعي جمبي هنا لغايه ما اهلك يدفعو الفديه ويخلصونه من شكلك
قعدت قدامه علي كنبه وهو قاعد مراقبني
حبيبه : ما تحوش الطقيه ده
سليم بتوتر : ليه يعني
حبيبه باستفزاز: انت خايف اكيد أقرع ههه يعني بكرش واقرع
سليم وعنيه قربت تدمع : لا انا مش أقرع علي فكره
حبيبه بضحك اكتر : ههههه يا خرابي شبه بطوط
لقيت شعري بيزن عرفت انا حد بيرن 💃فكيت شعري طلعت منه التليفون
سليم بصدمه : ايه ده انتي جبتي ده منين
حبيبه : عادي يعني وبعدين انتو عصابه مغفله بيع عسليه احسن
خد مني الموبيل بغضب وفتح كانت ماما
آمال بقلق : أيوه يا بت يا حبيبه اتاخرتي ليه كدا ومش بتردي علي الموبيل
سليم : بنتك معانه ولو عايزاها هتدفعه فيده ١٠ مليون جنيه
آمال بغباء : معاكم فين
سليم حط علي ودنها التلفون : أيوه يا ماما نهارك عسل بلبن انا اتخطف*ت في الساحل المرادي لما يزهق مني هيبقي ارجع سلام يا لولو بقي خليني استمتع بالبحر
آمال : خدي بآلك من نفسك ومتنزليش البحر كتير ليجيلك دور برد وشيلالك طبق رز بلبن إنما ايه لما ترجعي ابقي كليه ادعيلي حد يخطفن*ي في الساحل انا كمان
حبيبه بضحك : ده ارزاق يا لولو يلا سلام بقي هنزل البحر. سليم بصدمه : انتي ايه يا شيخه اتخطفت*ي ايه ممكن يهدك اكتر من كدا متتكفتي بقي تنامي صدعتي الي جابوني
حبيبي : انزل البحر الاول انا جايه لهدف
سليم : لا
حبيبه : ولله ماشي يا أقرع يا ابو كرش ودخلت البلكونه
وسبته
لقيت واحد من العصابه قاعد في الاوضه الي فيها البلكونه
حبيبه : ما تيجي بكره ننزل كدا نفسح أيوه احنا في رحله بقي وكدا ولا انتو سليم ده بيخوفكم وبيحكم عليكم
الراجل بكبرياء: لا انا محدش يخوفني
حبيبه : بجد طب لو قد كلامك نزلني البحر
الراجل بخوف : عادي يعني أنا أقدر بس مش عايز
حبيبه باستفزاز: ايوه من حقك طبعا بردو سليم هو الكبير ويخوفك
الراجل بعصبيه : لا يلا هنزلك
حبيبه باستفزاز : كلام وبس
الراجل : انا هحطلك حبل من البلكونه وانتي تتسحبي عليه وتنزلي
حطلي حبل وانا مسكته ونزلت عليه بمنتهي البساطه
حبيبه بصراخ : جيالك يا بحر اخيرررررررررا
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية مخطوفه في الساحل)