روايات

رواية مجنون سارة الفصل الخامس 5 بقلم سارة مازن

رواية مجنون سارة الفصل الخامس 5 بقلم سارة مازن

رواية مجنون سارة الجزء الخامس

رواية مجنون سارة البارت الخامس

رواية مجنون سارة
رواية مجنون سارة

رواية مجنون سارة الحلقة الخامسة

نادر راح علشان يجيب حمص الشام
ساره بغضب : يالهوي مين الي هناك دا
لقت محمد و واحده معاه و البت متشعلقة فيه كانه هيهرب منها و كانو داخلين عليها
نادر جري بسرعه علي ساره و احط ايده علي و سطها
نادر : اي ي حبيبتي اتأخرت عليكي اي دا دكتور محمد اي الصدفه الجميله دي
محمد بغيظ: اه والله صدفه حلوه اوي
ساره و الغيره هتطلع من عنيها بسبب البت الصفرا الي واقفه مع محمد
نادر نزل عند ودن ساره وقالها اتعملي عادي جدا و اتعدل تاني من غير ما حد ياخد باله
ساره : اي ي دكتور محمد مش هتعرفنا
محمد : دي لي لي بنت عمي
لي لي بمياعه: وهبقي خطيبته ان شاء الله
ساره مسكت ايد نادر وانا خطيبت نادر بردو
محمد بغضب: خطيبته ازاي طب وانا
ساره : وانت اي

 

 

محمد بغموض: لا ولا حاجه بعد ازنكم
نادر : رايح فين تعالا ندخل الكافيه دا نشرب حاجه و ندردش شويه بس محمد العادي مش محمد المدير
محمد بعصبيه خفيفه و كانه عوز يضربه : لا شكرا انا همشي علشان ورايااا عمليه بعد ساعه و لزم اتكون في المستشفي كمان شويه
كل دا و ساره مش طايقهم وعوزه تشرب البحر الي جنبها علشان تهدي النار الي في قلبها
نادر و بيغمز لي ساره : طب خلاص يلا ي حبيبتي نروح نقعد في الكافيه احنا بقي انا عندي كلام كتير عوز اقولهولك
محمد بتلقائيه : اي دا الساعه لسه بااادري انا موافق نروح نقعد في الكافيه ( الحب بيجنن 😅)
لي لي : لا انا عوزه اروح
محمد : اوقفلك تاكسي يعني ولا اي
لي لي : يعني انت مش هتيجي معايا
محمد : لا مش هروح انا هقعد معاهم شويه و بعد كدا هطلع علي المستشفي
لي لي بمياصه : اوكي ي بيبي هقعد معاك
ساره ف نفسها ينعل ابو شكلك ي شيخه ااااال بيبي ااااال
ساره : نادر ممكن سواني و بعدو شويه عن محمد
و لي لي
ساره و وشها بقي احمر من كتر الغيره : البت الصفرا دي لو مشتلهاش من قدامي انا هرتكب جنايا دا بتقولو ي بيبي بتقولو ي بيبي و نبي دا ينفع دي عامله زي السلعاوه
نادر هيموت من كتر الضحك : اهدي بس ي روحي علشان بيبصو عليكي استني بس و اخرت القعده دي انا هخليه يعترفلك و انا متاكد انه هيعترفلك انهاردا
ساره : اهم حاجه انا عوزه البت الصفرا ام رقابين دي تمشي من هنا لو تعرف توزعها يبقي احسن علشان انا زهقت منها
و رجعو لي محمد و الصفرا لي لي
نادر : يلا ي جماعه علي الكافيه
محمد : يلا
بس خلو بالكم ي جماعه علشان هنعدي الطريق
ساره كانت ماشيه مش واخده بالها و واحد جاي بسرعه رهيبه ب العربيه و هوووووب خبط ساره ب العربيه و جريت
جري محمد عليها و نادر
ساره غابت عن الوعي و دماغها عماله تجيب في دم و مناخيرها بتنز*ف
محمد رابط علي الاماكن الي بتنزف علشان ماتفقدش دم كتير و فوقها و ركبو تاكسي و راحو علي المستشفي
محمد وهوا شايلها و الدموع في عيونه
محمد : ساره حبيبتي متسبنيش اجمدي كدا بالله عليكي
ساره بتعب و مش قادره تتكلم: حبيبتك

 

 

محمد بدموع : طبعا حبيبتي و روح قلبي ونبي متسبنيش ي امرتي انا من غيرك ولا اي حاجه
ساره و غابت عن الوعي و نادر قلبه هيقف من كتررر العياط
نادر: بسرعه شويه لو سمحت
لي لي : خير ي جماعه ان شاء الله خير متقلقوش
( اخيرا قولتي كلمه كويسه يصفرا 😒😂)
وبعد وقت وصلو المستشفي
محمد بصوت جمهوري : حضرولي العمليات بسرررعههه
و دخل اتعقم وراح علي غرفه العمليات و نادر و لي لي برااا قاعدين مستنينه علي اعصابهم
بعد فتره تلفون نادر رن
نادر بدموع ؛ اي ي خالتي
صفاء بخوف : مال صوتك ي ولاااا في اي
نادر : ساره ي خالتي
صفاء بفزع : مالها بنتي ي نادر انطق
نادر : كنا رايحين الكافيه و في عربيه خبطتيتها و جريت و احنا دلوقتي في المستشفي
صفاء : مستشفي اي و انا و عمك حماده جيين اهو
نادر : مستشفي …. الي بنشتغل فيها
صفاء : طيب طيب مسافه السكه
وفي الوقت دا طلع محمد و الدموع في عينه
نادر قام جري هاااا ساره عامله اي طمني

 

 

محمد بدموع :للأسف ……….
نادر بعياط : اي
سوري ي سكاكر معرفتش انزل امبارح
بس يتراااا ساره هتموت ولا هيحصلها اي اتوقعو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية  كاملة اضغط على : (رواية مجنون سارة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى