روايات

رواية عشقت طفله مجنونه الفصل الحادي عشر 11 بقلم مي أحمد

رواية عشقت طفله مجنونه الفصل الحادي عشر 11 بقلم مي أحمد

رواية عشقت طفله مجنونه الجزء الحادي عشر

رواية عشقت طفله مجنونه البارت الحادي عشر

رواية عشقت طفله مجنونه الحلقة الحادية عشر

فريد بعصبيه وغيره /ايه القرف اللي انت لابساه ده انت رايحه كباريه ولا حفله
ما سه باستغراب/في ايه يا فريد ليه انت بتزعق فيا
انا عملت ايه لكل ده وبعدين الفستان ده هو اللي ابعته لي ميرا وقالت لي البسه على الحفله بدل ما تزعق لي انا ازعق لميرا ولا انت مش فالح غير تتشطر عليا انا على راي المثل ما اقدرش على الحمار يشطر
على ا البرداعه
فريد /انا مستغرب ان انت قبلتي انك تلبسيه مش انت المفروض جايه من الصعيد وعندكم ممنوع اللبس ده ايه اللي جد يعني واللي غير تفكيرك وغير مبادئك
ماسه بحده/ انا ما فيش حاجه غيرت تفكيري بس انا مش ممكن اروح مكان كلهم لابسين زي كده وانا البس لبس مشرشح عشان كلهم يضحكوا عليا
ولا انت عايز الناس تتريق عليا يا فريد اشمعنا ميرا تلبس وانا لا
فريد لسه هيتكلم دخلت عليهم ميرا وهي بتقول
ميرا باستغراب/ انتو لسه واقفين يلا بينا انا مستنياكم من بدري بره وبالنسبه يا ماسه الفستان حلو عليك بتمنى ما تعمليش مشاكل هناك عشان منظر فريد ومكانته وسط الناس انت لازم تعرفي ان احنا رايحين مكان مهم وهيبقى في ناس مهمين عشان كده عايزاك تتعملي برقه واتيكيت ما تتصرفيش هناك كانك طفله مفهوم
ماسه بصت لفريد وقالت/ اكيد انا عارفه انا هتصرف ازاي ما تخافيش يا ميرا مشي خلي حد يضحك على فريد ولا هصغره قدام الناس
ميرا /خلاص تمام يلا بينا ومسكت ايد فريد بتملك وماسه مشيت وراهم وهي حزينه على المعامله فريد ليها وان هو بيستعر منها راح وركبه العربيه بتاعه فريد وهو سايق الحفله كان فريديبص على ماسه من المرايه وعنيهم كل شويه تيجي في عيون بعض لحد ما وصل ونزل فريد من العربيه وفتح الباب ميرا وماسه ودخل هو وميرا ايديهم في ايدين بعض ماسه ماشيه وراهم لحد ما وصلوا للترابيزه كبيره موجوده عليها كثير الناس باين عليهم ان هم اغنياء ومثقفين
المنتج باحترام /اتشرفت بوجودك في الحفله يا نجم اتشرفت بوجودك في الحفله يا ميرا هانم مين اللي هناك دي اللي جايه معاكم
ميرا بتعالي /يا ماسه تعالي سلمي
ما سه رحت عندهم وهي حزينه
ميرا بغرور/ ده المنتج بتاع فريد احمد ودي ماسه بنت عم فريد
المنتج احمد اعجاب شديد من جمال ماسه قرب منها واخذ ايديها وبسه وقال تشرفت بحضورك سنيوريتا
فريد اتضايق بس حاول يداري مش هنقعد
المنتج احمد/ طبعا هنقعد اتفضل و ابتدت ا للمشروبات تيجي على الترابيزه
المنتج احمد مسك كوبايه مشروب وقدمها اتفضلي يا انسه ماسه
ماسه بعتذر /انا ما بشربش
منتج احمد باستغراب/ غريبه بنت عمي النجم وما بتشربيش ده ميرا بتشرب كلنا بنشرب اول مره اشوفها بصراحه
ما سه غرور وثقه /وعمرك ما هتشوف عشان انا مش حد عادي انا ماسه الجبالي
فريدابتسم لان ماسه عرفت ترد عليه وقال المهم نتفق على عقود الفيلم انا هاخد كام في الفيلم ده وابتدي يشرح لهم شروط الفيلم وشروط الجزائيه وهياخد كام وهيطلع كم ضرايب لحد ما الحمد لله وقع فريد الفيلم
المنتج احمد/ اتمنى ما يكونش الفيلم الاخير معانا يا نجم بامناسبه دي احنا عايزين نحتفل ونرقص وشغل الموسيقه
ميرا قربت من فريد قوم يا فريد الاغنيه اللي انا بحبها اشتغلت يلا قوم
فريد خلاص يا ميرا لو عايزه نرقص يلا بينا وفعلا اخذ اميره وطلع على المسرح بتاع الراقص
وكانت شغاله اغنيه اليسا وسعد المجرد
كانوا بيرقصوا مندمجين في الاغنيه بس فريد كانت عينه على ماسه
أما ماسه كانت قاعده حزينه لحد ما المنتج احمد قرب منها وقال تسمحي لي بالرقصه دي يا سنيوريتا
ماسه كانت لسه هترفض بس شافت فريده هم يرقصوا مندمجين حبه تغيظ فريد طبعا اكيد يلا بينا
المنتج احمد خد ايده وراحوا على المسرح بتاع الراقص ولف ايده حوالين وسطها وشدها ليه كل ده وفريد متابعها بعنيه الغيره اكلت في قلبه فقرر ان هو لازم يرجع ماسه ليه فرح داس على رجل ميرا
ميرا بالم /مش تفتح يا فريد رجلي ورمت ا انا هروح ارتاح لغايه ما رجلي تخف شويه هتيجي تقعد معايا
فريد لا روحي انت وانا هجيب ماسه اجي وراكي
ميرا استغربت بس ما علقتش تمام انا هروح على الترابيزه مشيت ميرا وراح فريده عشان يجيب ماسه
اللي كانت لسه هتبدا رقص مع محمد فريد راح عندهم وقال تسمح لي بنت عمي ارقص معاها لو ده ما يضايقكش
المنتج أحمد بس احنا لسه ما رقصناش ومع ذلك انا ما عنديش مانع بس ناخد رايها الاول
فريد بص بص الماسه كلها توعد قولي رأيك يا ماسه
ماسه بخوف/ من نظره فريد خلص انا هرقص مع فريد عشان ما يزعلش
المنتج أحمد خلاص اتفضل يا فريده وعطاء ايدين ماسه الفريد
فريد شدها الحضنه بتملك واشتغلت اغنيه نرقص سوا
فريد خد ايه ايديها في ايده وحط ايده على وسطها وهمس في ودنها وقال حسابك لما نروح البيت يا ماسه
ايدي على ايدك كده ميلي على حضني كده انت وانا نرقص سوا
فريد وماسه ماسكين ايدين بعض وخطوه بخطوه باحترافيه كل اللي في ساحه الرقص سابهم يرقصوا وفضلوا واقفين حواليهم فريد وهو بيرقص اتعلمت الرقص فين يا ماسه اللي يشوفك ما يقولش انك لسه ما كملتش 17 سنه
انت فاكر ايه انا كنت باخد درس رقص عندنا وبتفرج على الفيديوهات فريد شدها لي وحط ايده على وشها وهي حاطه ايدها على وشها والاثنين بص في عيون بعض فريد سرح في السما بتاعه عيونها كانت هي طايره من الفرح وهي بين ايدين فريد فريد شالها وهي رفعت ايديها فوق ولف بيها وبعدين نزلها ودوخها وخلصت الرقصه وهي بين ايديه وكان وشه قريب من وشها وكان لسه هيبوسها سمع تسقيف من الكل
المنتج احمد هايل يا نجم احنا كنا فاكرينك بالتمثيل بس بس طلعت في الواقع اجمد من التمثيل وانت كمان يا انسه ماسه لو كنت في عالم التمثيل كنت خليتك بطله الفيلم الجديد
فريد بتملك شد ماسه لحضنه وقال ماسه مش هتبقى ممثله ماسه هي عايزه تبقى دكتوره ولا ايه يا ماسه
ماسه بخجل من حركه فريد ايوه فريد ابن عمي عنده حق
فريد اظن ان الحفله خلصت على كده ولا ايه احنا مضطرين نمشي انت عارف ان عندي تصوير بكره
ولازم ارتاح عشان وشي ما يبانشي تعبان في الكاميرا
ميرا بغيره وحقد من كل اللي حصل قدامها/ لا يا فريد خلينا قاعدين شويه
المنتج احمد/ ميرا معاها حق اتفضلوا اقعدوا شويه بس يا فريد يمكن الانسه اللي معاك مش عايز تروح برده ولا ايه
ماسه غضبت من نظرات محمد لا لو فريده عايز يمشي انا ما عنديش مانع يلا بينا يا فريد لو انت مش عايز تقعد
فريد خلينا شويه بس صغيرين وبعدين هنمشي
ماسه تمام يلا بينا نقعد وكلهم قعدوا وابتدوا بيتكلموا واندمجوا في الكلام عن الافلام
ما سه ابتدي تزهق ميرا لحظت ده وقربت عليها وعطيتها كوبايه عصير خدي يا ماسه اشربي انا عارفه انك مش بتحبي تشربي المشروب بس اشربي
عصير عشان تفرفشي
ماسه في نفسها ايه الحنيه اللي جت عليها فجاه دي هاتيها وامري لله يا ستي قبل ما تغير رايك وخدت منها كوبايه العصير وشربتها
بعد شويه ابتديت تحس بدوخه هزت فريده انا هخش الحمام اغسل وشي
فريد تمام يا حبيبتي روحي بس ما تتاخريش
ميرا ابتسمت بخبث/ ابقى وريني هتعملي ايه يا ماسه لما فريد يبهدلك
على الفضيحه اللي هتعملها لي
عدى شويه وقت وماسه تتاخرت في الحمام فريد قلق عليها لسه رايح علشان يشوفها سمع صوت اغاني ودوشه كبيره
فريد وقف مصدوم من المنظر
لقي ماسه واقفه على المسرح ومكركش شعرها وبتغني وبتقول انا طبعي كده بحب كده وبحب اعيش وما عنديش الا كده دي حياتي انا دي ملكي انا وده مهما يكون برده هكون زي ما انا
وقعدت تتميل مع الاغنيه والشباب لازقين فيها وبيرقصوا معاها
انا طبعي كده وبحب كده وما عنديش الا الا كده دي حياتي انا دي ملكي انامهما يكون برده هكون زي ما انا
عايشه سني وبغني وبحب الحياه قلبي عايز سنينه حياته بهوى واعمل اللي بحبه وبحسه اكيد ثانيه ثانيه يا دنيا هعيشك انا
والرجاله كلهم والشباب بيرقصوا معاها محمد وفريد ميرا راحوا عندها بسرعه
فريد قرب منها وجه عشان يمسك ايدها راحت جريت منه وكملت الاغنيه وقالت عايزه افرح وارقص واضحك يا ناس دنيا هنعيشها مراه وخلاص
ياما قالوا وعاده بكبر دماغي وخلاص
في حياتي حاجات تتعبني ساعات وبقولش في يوم مهما يكون عمره الدنيا هتتعاش وهي كده يا بلاش احسب الماضي وفات عايزه افرح وارقص واضحك يا ناس دنيا عايش مره وخلاص ياما قالوا وعاده بكبر دماغي وخلاص
ولسه هتكمل اغنيه راح فريد وطلع بره القاعه كلها وحين حمراء من كثر الغضب كل ما يتذكر نظرات الشباب ليها اللي كانوا بيرقصوا معاها بيكون عايز يقتلها ويقتل نفسه
ماسه بدون وعد سيب ايدي يا فريد انت ما لكش حكم عليا اصلا مش انت كنت جاي مع ميرا روح مع ميرا وسيبني في الحفله ارقص انا عايزه ارقص ارقص ارقص سيبني ارقص ارقص ارقص خلوني ارقص ارقص ارقص
فريد لمي نفسك يا ماسه عشان ما تغباش عليك
ايه سيبك ترقصي دي احنا هنروح على البيت وحسابك في البيت وميرا مش هتاخدها معانا ولا انت عايز تفيش غلك فيا عشان هي اكيد عملت لك حاجه ضايقتك
فريد ما اسمعش صوتك يا ماسه يا بنتي انت حد مسلطك عليا وبعدين انت فرحانه وهم بيرقصوا
مش كده و لما اجي اقرب منك انا تضايقي وتقولي ما تقربش مني كان بيتكلم وهو ماسك ايديها جامد
ماسه بالم ودموع
سيب ايدي يا فريد انت بتوجعني انا بكرهك يا فريده مش عايزه ابقى معاك سيبني اروح ارقص
فريد بغضب/ لا مش هسيبك يا ماسه انت بتاعتي انا لوحدي انت انت مراتي ولا انت ناسيه
ماسه بالم
لا مش ناسيه بس سيبني يا فريد ارجوك انت بتالمني كثير
فريد بغضب وغيره عاميه/ انت لسه ما شفتيش الالم يا ماسه انا دلوقتي هوريكي انا هعمل ايه
واخدها وحطها بالعربيه وراحوا على مكان مجهول
///////////
في نفس الوقت ميرا خرجت ورا فريد عشان تشوف هيعمل ايه في ماسه بس ما لقيتهوش بره
ميرا بتكلم نفسها يا ترى فريد خد ماسه واراح على فين وهي فضحته انا فرحانه فيها قوي
كان احمد خارج من الحفله امال فريد راح فين وسابك يا ميرا شكله كده اعمل مصيبه مع بنت عمه
ميرا هي اللي تستاهل المهم سيبك منهم انا عايزاك توصلني على البيت
احمد تحت امرك سنيوريتا اتفضلي قدامي
ميرا بضحكه مايعه /ههه يلا يا احمد وانا اكمل الاحتفال في البيت عندي
احمد بخث /اذا كان كده انا ما عنديش مانع خالص يا قمر يلا بينا
واخذها وركبه العربيه وهم بيضحكوا وبيهزروا
😡😠😱😱😱😱😱😡😡😡🎈😱😱😱
في نفس الوقت في بيت اهل ماسه
الام بعصبيه/ انت بتقول ايه انت اتطلقتي من غير ما تشاوريني حتى للدرجه دي كلمه امك ما لهاش قيمه عندك انا قلت لك اصبري واستحملي بس انت عملت في دماغك برده فيها ايه يعني لو جوزك اتجوز عليك
من المره الثانيه ماابوكي عشان امراه الاولى ما كانتش بتخلف اتجوزني انا مراته لاوله تقتله يعني عشان اتجوز عليها
اسيل بقهر
يا ماما انا غير الكل انا ما اقدرش اشوفه وهو بيكسر قلبي للدرجه دي ما ليش كرامه عندكم اذا كان بابا اتجوزك مش عشان يخلفوا بس عشان كان بيحبك لكن انا مستحيل اقبل بالوضع ده ولو كان ايه
قطع قطع كلامهم مع بعض دخول جدي صفوان وهو بيزعق في ايه منك ليها ليه سامع صوت عالي في بيتي مالك يا اسيل وايه شنطه الهدوم دي انت غضبانه من بيت جوزك ولا ايه
اسيل كانت لسه هترد لكن قطعتها امها وقالت اتطلقت يا ابو الحاج بنت اسيل اتطلقت من غير ما تاخد اذن يا ابو الحاج انا زعلانه قوي عليها يابا الحاج
الجدي صفوان بحكمه انا عرفت باللي هو عمله
وانا موافق على طلاقها اللي زي ده يستاهل ان هي تسيبه وخصوصا ان هي كانت عايشه مع امه خدامه وانا عارف عمايل فتحيه كويس ما تزعليش يا بنتي تعالي في حضن جدك
هنا اسيل اترمت في حضن جدها وقعدت تبكي بقهر
الجد صفوان خلاص يا بنت بطلي بكاء قطعت قلبي
انا عارفك انك قويه بكره ربنا يعوضك ويديك اللي يستاهلك هو غلط ولازم يدفع غلطه وانت يا ام اسيل لازم تبقى في جنب بنتك وما تبقيش شوكه في ظهرها فاهمه
ام اسيل فاهمه يابا الحاج
جد صفوان خدي بنتك يلا واطلعي على الاوضه ا
مش عايزك تزعليها تاني
لام خدت بنتها يلا يا بنتي ان شاء الله ربنا هيعوضك وما تزعليش مني بس انا زعلت عليك انا كل منايا اشوفكم معمرين في بيوتكم وما حدش يقدر عليكم ابدا
اسيل كانت لسه هتتكلم بس فجاه وقعت اغمى عليها
الحقني يا ابو الحاج البت هتروح مني الحقونا يا ناس حد يطلب الدكتور البنت هتروح مني
الجد بسرعه جري عليها ما تخافيش هيبقى كويسه وشالوها ودخلوه الاوضه وطلبوا لها الحكيم بتاع العيله
طلع الدكتور من عند المريضه لقا جد والام واقفين وباين عليهم القلق
الام وجد بصوت واحد طمني يا دكتور حالتها ايه دلوقتي هي كويسه كان عندها ايه
الدكتور ما تخافوش الاعراض دي طبيعيه في اول شهور الحمل مبروك لمدام حامل في شهر
الجد والام صدمه 😱😱😱 وبصوت واحد ايه
😜♥️♥️😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️😝
في العربيه بتاعه فريد كان فريد سايق باقصى سرعه
ماسه كانت قاعده هتموت من الرعب ارجوك يا فريده خفف بسرعه هنموت
فريد بغضب مش عايزه اسمع صوتك خالص فاهمه ولا لا
ماسه هزه راسه بمعنا ايوه وقالت بصوت واطي حاضر بس بالله عليك ل لا تخافف بسرعه عشان انا بخاف من السرعه
فريد ما تخافيش احنا وصلنا اصلا وشدها من العربيه
ماسه بدوخه وتعب ايه المكان ده يا فريد ده مش البيت انت جايبني فين
فريد بغضب اعمى مش انت عايز ترقصي وسط الرجاله وانا ما ليش حكم عليك انا بقى هوريك هعمل فيك ايه وشدها ودخل بيها القصر بتاعه للي علي الجبل
ماس الم ودوخه من اثار المشروب سيب ايدي يا فريدانامش قادره ارجوك انا تعبانه خالص يا فريد
فريد كل ما بيحاول يهدى بيتذكر الشباب لما كانوا بيرقصوا معاها ولما في واحد من الشباب مسك ايديها واللي زود جنونه اكثر لما قالت له انا بكرهك يا فريد بكرهك ومش عايزه اعيش معاك سيبني امشي
وعلى فكره انا مش ملكك ولاملك اي حد انا ملك نفسي فاهم قالت كده وكانت راح تخرج لكن لقيته مسكها من ايديها بع*ن ف وابتدي يحضنها جامد بتملك وجنون انت ملكي انت فاهمه مراتي سامعه يعني ايه مراتي يعني كل حاجه فيك ملكي
ماسه بخوف خلاص والله يا فريد اعمل كل اللي انت عايزه بس سيبني ارجوك انا ابتديت اخاف منك قوي
فريد من شد الغضب ما كانش سامع توسلتها ولا ترجيها
فريد بعدها عنه وبص على وشها الاحمر من كتر العياط قرب عليها ودخل وشي في رقبتها وابتدي يهدي نفسه بس ما فيش فايده كل ما يحاول يهدى يجي نفس المنظر قدامه ابتدى يبسه في رقبتها ويعضها ويطبع ملكته عليها
ماسه زقيته باقص قوتها وراحت ضربته بالقلم على وشه
فريد في اللحظه دي اتحول زي الاسد اللي عايز ينقض على فريسته هجم عليها بكل وحش*يه
وابتدى يقطع هدومها ويقبلها بعن*ف شديد
وهو بيقول انت ملكي انا واحدي فاهمه
واستمر في تقبيلها لحد ما حصل
يا ترى ايه اللي هيحصل لماسه خلي فريد يبعد عنها واسيل فعلا حامل ولو حامل ممكن ترجع لمحمد كل ده هنشوف في الفصل جاي لو انت على فيسبوك يا ريت تعملي لايك ولو انت على الواتباد يا ريت تدوس على نجمه وتعمل لي متابعه عشان يوصل لك كل حاجه ماانزلها على الوتباد دمتم في امان الله مي احمد
ميرا احمد 😘😘😈😈😈
ماسه وفريد😭😭💔💔
اسيل ومحمد🤫🤫😱😱

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت طفله مجنونه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى