رواية البريئة والشيطان الفصل الثاني 2 بقلم سلمى أحمد
رواية البريئة والشيطان الجزء الثاني
رواية البريئة والشيطان البارت الثاني
رواية البريئة والشيطان الحلقة الثانية
كانت تتراجع للوراء بخوف منه خوف شديد على ما من الممكن أن يفعله تلعثمت بالكلام و قالت
تاج)***ه ه هتعمل ااى و بكت و أكملت حرام عليك ا انا م معملتش ح حاجة عاوزة إلى منى ارجوك متذنيش خلع قميصة و اقترب منها أصبحت محاصرة بينه و بين الحائط
و قال لها
لوسيفر)****ليه بس الخوف اللى ف عينيكى ده و رفع أنامله بتجاه وجهها و لمس بشرتها و اكمل احنا عرسان جداد يعروسة و انا بحب الجمال و اقدرو ويلا بقا علشان انا مش بحب التأخير هدخل الحمام أخد الشارو بتاعى و ارجع القيكى جاهزة يا حلوة فاهمة ولا لا لتومى له بخوف دليل على موافقتها بعد أن دخل للحمام لتفكر ماذا سوف تفعل لتغلق عليه باب الحمام من الخارج و تهرب من الغرفه لتنزل للاسفل لتفتح باب المنزل و تجرى للخارج ليلحقها الحراس و يجذبها و يقول
الحارس)***على فين بس يقمر انتى تعالى و لل*يله هتكون فل اوى
لتضربه و فجأة ينضرب هذا الحارس برصاصة قد اخترقت رأسه من الجانب لتنظر لمن فهل ذالك لتجده هو لا يرتدي سوا بنطال رياضي اسود و قطرات الماء تنزل من شعره إلى صدره و يمسك بيده سلاح و ينظر للحارس بغضب كبير من ثم يقترب منها و يمسك يدها و يدخلها للداخل عندما ضضرب الحارس بالرصاص شعرت أنها ب الفعل أمام شيطان قاسي ماذا سوف تفعل الان هى صارت بقبتضه و لم تتمكن من الهرب بعيدا عنه و جدت نفسها ف الغرفة رماها على أرضية الغرفة اقترب منها بغضب كبير صارت تزحف للخلف و هى خائفه من ذلك الشيطان الخبيث الذى أمامها لا تعلم ماذا تفعل لا يوجد مهرب منه الان
لوسيفر)*** بنبرة حادة جدا انا هعلمك ازاى تهربي مني هوريكى اللى مشوفتهوش ف حياتك كلها انا عذابك و حجيمك على الأرض بكت بصمت و قالت
تاج)***انا اسفة مش ه ههرب تانى مش هعمل اى حاجة ضديقك ارجوك متذنيش
لوسيفر)***قولتك قبل كدا انا مبرحمش حد و تمن القلم هردو عشر و تمن هروبك منى بردو هدفعك تمنو يا حلوة و يمسك يدها و يوقفها أمامه و يقوم بتقب**يلها بقوة و هو يتح**سس جس**دها ظلت تضربه على صدره بقوة تحاول أن تبعده عنها ابعد عنها اخيرا بعد مدة اقترب منها أكثر و مز*ق ملابس*ها العل*ويه لتبكى و ترجع للخلف و تصرخ بانهيار كبير و تقول
تاج)****لاااااااا لااااا ابعدو عنى لاااا كفاية حد يلحقنى و النبي لااااا ابعدوووو ابعدو و تفقد وعيهاا أمامه لينظر لها ببرود ولا مبالاه لما حدث و يحملها بين يدها و ضعها على الفراش و احضر بعض الماء و وضعه على وجهها لتستيقظ بفزع و تقول
تاج)***ابعد عنى لتراه أمامها و تبكى و تبتعد للخلف
لوسيفر)***و هو يقت*رب منها و يهمس بجانب أذنها و يقول لو فاكرة يا حلوة أن اللى عملتيه ده هيخيل على تؤ تؤ تؤ تبقي غلطانة اوي و لعبتي ف عداد عمرك خمس دقائق اليقى جاهزة يا حلوة تمام و ينظر لها برغ*به و يذهب بكت كثيرة ف هى خائفة منه لا تريد أن يحدث هذا الان تريد الهروب يأتي بعد خمس دقائق ليجدها كما تركها فقال بغضب
لوسيفر)****انتى مجهزتيش ليههههه هااا انطقي و يسحبها من يدها انا مش قولت تجهزى ولا لا
تاج)***ببكاء و خوف ارجوك اهدى اهدى ا ا انا م مش عاوزة ده ده يحصلى ارجوك انا م معملتش حاجة و تمسك وجه بيدها اليمنى و تقول أنا آسفة اسفة على الضربه إللى اديتهالك و اسفة على هروبي و مستعدة اعمل اى حاجة تانيه بس بلاش ده بلاش ابوس ايدك بلاش تنتقم منى بالطريقة ديه مستعدة لدفع تمن الهروب و القلم اللى اددهولك ب اى طريقة و انا هنفذ على طول
لوسيفر)***بخبث طب علشان اسمحك على القلم اللى ادتهولى بس ف انا عايزك اااا ترقص*يلى
تاج)***بصدمة اييييي
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
الرواية كاملة اضغط على : (رواية البريئة والشيطان)