روايات

رواية أحببت فتاة الريف الفصل العاشر 10 بقلم جنات بدر

رواية أحببت فتاة الريف الفصل التاسع 9 بقلم جنات بدر

رواية أحببت فتاة الريف الجزء التاسع

رواية أحببت فتاة الريق البارت التاسع

رواية أحببت فتاة الريف الحلقة العاشرة

عدي قال مايا احنا مش هينفع نكمل مع بعض مايا انصدمت عدي انت بتقول ايه احنا بنحب بعض عدي مايا اسف أنا مش هقدر اسعدك وحبك عشان الحب بيد ربنا مش بيدي مايا مش انا الإنسان اللي بتحلمي بيه اسف مايا عدي انا بحبك ومش هقدر أعيش من غيرك عدي وأنا بحبك زي اختي ومش هقدر اقدملك غير كده سامحيني اسف وسب الدبله ومشى مايا مسحت دموعها ومسكت الدبله ماشي يا عدي انت ترفضني وترفض حبي ليك بس انا مش هسيبك وهتكون ليا انا وبس بسعد كل شي في وقته حلو عدي رجع على الشركه وقعد ويبتسم مصطفى دخل ايه يا عم الريق مبسوط يعني عدي مصطفى انا ومايا سيبنه بعض مصطفى ابتسم الف مبروك وحضنه انت كده خليلك الجو عدي احترم نفسك مصطفى هههههههه بهزر معاك بس انا كده ارتحت انوفكرت صح اهم حاجه الحب عشان لوبتحب شريك حياتك هتعمل المستحيل عشان تسعده لاكن لو مش بتحبه هيكون سيد العلاقه الإهمال والجافه والنكده عشان كدا لما نختار نختار صح عدي انت كلامك صح وانا عجبني نور قوي بكون سعيد وانا معاها ده كله ومايا بتسمع الكلام ورحت طلعه برا هي كده يا عدي يعني البنت دي البي*ئة هي اللي سبتني عشانها محزرتش انو اسيبك ليها عدي ومصطفى رجعوا البيت كانت اسماء مجهزه العشاء عدي ومصطفى مساء الخير يا ماما وباسو ايدها وراسها رحمة مساء النور ياحبايبي يلاه روحو غيره عبال مانور تجهز السفره عدي ومصطفى حاضر ياماما عدي دخل الحمام خد دوش ونزل رح المطبخ مساء الورد على احلى وردة اسماء ابتسمت مساء النور عدي ايه الاخبار عامله ايه وكيف جو البيت معاكي اسماء تمام الحمد لله وانت عدي انا كويس الحمد لله يعني مرتاحه معنا اسماء اكيد مرتاحه وشكرا على وقفتكم معايا مش عارفه ارد جمايلكم ازي عدي قرب منها جامد يعني انتي عايزه تردي الجاميل دي اسماء بتلبك وخوف ومش عارفه ترد قالت ايوه عدي قرب وقالها عايز بوسه من شفايفك الحلوه دي اسماء انصدمت ورجعت لي وراء عدي هههههههه وقعد يضحك انت صدقتي انا بهزر معاكي اسماء ضربته على كتفه ابي عليك وعلى دمك ده انت رخم عدي انا ده أنا شاب حلو ووسيم انا حلم كل البنات بس مش اني عدي ليه كده ياعسل ده أنا اتمنالك الرضا ترضي اسماء ابتسمت رخم عدي انا ده أنا شاب حلو شايفه شعري حلو كيف أطيب كنتي هتخليني ابوسك ولا ايه اسماء ده أنا كنت ضربتك بالقلم على وشك عدي اه يافتريه ليه كده اي بنت تتمنى عدي الحسيني يبوسها أو يلمس ايدها اسماء وأنا قولتلك أنا مش ضمنهم عدي نظرة فيه خبثه وغمزلها عشان كدا عايزك انت يا جميل اسماء ابتسمت وبصو في عيون بعض وسارحو في عالم تاني رحمة يلاه يانور هنتعشاء ولا هنتسحر اسماء بدهشه حاضر ياماما جيه اسماء عجبك ايكده يلاه ساعدني عدي ابتسم حاضر قعدوا يكلو رحمة تأخرتي ليه اسماء معليش يا ماما عبال مخلصت مصطفى كانو بيثبتو بعض جوه رحمة بتقول ايه يا مصطفى عدي داس على رجل مصطفى مصطفى صرخ بقوبقول الاكل حلو ياماما عدي ايوه كده رحمة فعلا الاكل حلو تسلم ايدك يا نور بالهنا والشفا يا ماما مطرح ميسري يمري تسلمي يا قلبي انتي عدي وأنا مفيش كلمه حلوه لي اسماء لع ورحمة ضحكت عليهم ربنا يسعدكم على طول انا طلعه أنا تصبحوا على خير هما وانتي من اهله مصطفى نور بعد ازنك فنجان قهوة لو هتعبك اسماء انت تؤمر عدي آنسه مشاكل وانا كمان اسماء لا والله انا مشاكل عدي انتي بوبونيه اسماء بطفوله لا انت قولت مشاكل عدي طيب مشاكل حلوه اسماء لا والله بتاخدني على قد عقلي يعني عدي روحي يابت اعملي قهوه ولا كده عجبك ولا كده عجبك ايه ده اسماء زعلت ومشيت مصطفى اهي زعلت منك انتوا عاملين زي توم وجيري عدي اصلا بحب انقوشها طيب اروح اشوفها عن تحرق القهوه مصطفى هههههههه طيب اجري دخل المطبخ رح من وراءها وقال بس بس اسماء ايه بتبسبس شايفني قطه عدي لا شايفك موزه اسماء بنرفزه احترم حالك عاد عدي ابتسم وقالد كلامها ولو محترمتش حالي عاد هتعملي ايه اسماء بغضب قالت انت

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية أحببت فتاة الريف)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى