روايات

رواية لم يكن لي من البدايه الفصل السادس عشر 16 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية لم يكن لي من البدايه الفصل السادس عشر 16 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية لم يكن لي من البدايه الجزء السادس عشر

رواية لم يكن لي من البدايه البارت السادس عشر

رواية لم يكن لي من البدايه الحلقة السادسة عشر

نبدا بسم الله الرحمن الرحيم
❤❤❤❤❤
عند ايهاب
كان بيجهز شنطه هدومه عشان عنده شغل بره البلد
امه… تروح وترجع بالسلامة يا حبيبي خالي بالك من نفسك
ايهاب بس راس امه… حاضر يا ماما خالي بالك من نفسك ومن روبي
رباب بدموع… يعني خلاص ماشي ياابيه
ايهاب بحنيه… اه وبلاش دموع 🥲بقا مابحبكيش تعيطي خالي بالك من نفسك ومن ماما وكان بيمسح ليها دموعها
رباب… حاضر لما توصل ابقي طمني عليك
ايهاب… حاضر واخدها هيا وامه في حضنه وسابهم ومشي
وهو نزل… لازم اتعا*قب عل غلط*تي وهو نزل لقه وو
❤❤❤❤❤
… علي انت هتفضل كدا مش اكلمني كتير
علي بهدوء… ادخلي اوضتك عشان متعصبش عليكي
… لا مش هدخل انت عارف انت مش بتكلمني من امتي انت بقالك شهر
علي ببرود… نعم عاوزه ايه
… بدموع… عاوزه اعرف انا عملت ايه لدا كلو
علي بغضب… يابج*حتك ياشيخه بعد دا كلو وبتقولي عملت ايه
… بدموع… اه انا معملتش حاجه انك تفضل تعملني ولا اكني موجوده في البيت
علي… ريم انا مش عاوز ازعلك مني ابعدي عن وشي وسابها ونزل ورزع الباب ورا
ريم… بدموع… غصب عني ولله كان غصب عني
وفضلت تعيط
❤❤❤❤❤❤
علي نزل وراح يقعد عل الكورنيش
كان غضبان 😡جدا وهو بيفتكر
ـــــــــــــــفلاش ـــــــــــــ
لما خرج ولقه البنت
علي بغضب… ريييم
ريم انخضت من صوته
علي راح عندها
… بتعملي ايه هنا
انا مش قايل اني مش عيل صغير
ريم… انا كنت جايه اخد علاج لصداع
احمد… اهدي ياعلي وبعدين بتزعق فيها كدا ليه
علي… بغضب.. احمد خليك بره الموضوع ده انا مش عيل ياريم
احمد بغضب هو كمان… علي احترم نفسك وانت بتكلم معاها
نادين شايفهم هيو*لعو في بعض… اي يا جماعه صلو عل النبي كدا واهدوا
الكل… عليه افضل الصلاة والسلام
علي كان بتوعد لاريم
ريم كانت خايفه من علي اوي
علي جاب ليها… اتفضلي عل البيت يلا
ريم اخدتت العلاج ومشيت وهيا خايفه
احمد بغضب.. ياريت تحترم نفسك وانت بتكلم مع الناس ومتتعصبش تاني عليهم
علي بهدوء… معلش اصل هيا اختي وبتخاف عليا اوي فبتيجي ليا هنا تتطمن عليا ودا بيضيقني بس
احمد… برضو بلاش عصبيه عليها وهيا لو مش بتخاف عليك مش هتيجي لحد هنا وتسمع كلامك ال زي الد*بش دا
علي اتاكد من كلام نادين ان في حاجه بينهم
… تمام ممكن اروح اصالحها واجاي
احمد… تمام
علي روح البيت وكان علامات ال عل وشه مش تبشر بلخير ابدا
علي بغضب… ريييم
ريم طلعت من اوضتها وكانت مرعوبه
… نعم
علي مسكها من شعرها… بغضب… اي بينك وبين احمد
ريم بدموع… احمد احمد مين
علي وهو بيضغط اكتر… الدكتور احمد ال عاملني سكه عشان تشوفيه
ريم بدموع… ولله ابدا دانا كنت تعبانه وجيت اخد دوا للصداع بس مش في نيتي حاجه
سما بدموع… سيبها ياعلي شعرها هي*تقلع في ايدك
علي بغضب… ابعدي عن وشي انتي كمان
سما جريت اتصلت على ابوها
… بابا علي هيم*وت ريم في ايدوا
ابوها بغضب… ازاي ادهولي
سما بدموع… علي كلم بابا
علي اخد منها الفون… الو
ابوه… بغضب… يعني احنا سيبين اخواتك امانه معاك وانت هتمو*تهم انت اتجننت قسم بالله العظيم لو اختك جري ليها حاجه لهتشوف مني وش مش هيعجبك ابدا
علي بغضب… مش تعرف هيا عملت ايه الاول
ابوه… مهما عملت انا وامك لسا عايشين لما نمو*ت ابقي مو*تهم وقفل في وش علي
علي ساب شعر ريم… ابوكي ال حاشك من تحت ايدي بس من انهارده مفيش طلوع من البيت انتي فاهمه وسابهم ومشي
سما اخدتت ريم في حضنه وقعدوا يعيطو
ـــــــــــبااااك ـــــــــ
علي بغضب..مننفسه. يعني بتحلل لنفسك واخواتك لا
… طيب هيا ذنبها ايه مايمكن نادين فاهمه غلط وانا عقبة ريم عل فهم غلط طول عمرك متسرع يا علي
طيب اصالحها ازاي دلوقتي وجاتلو فكره
❤❤❤❤❤❤
ايمن بغضب… شمس اي الكليه دي
شمس بخوف… كليه ايه
ايمن بمكر وقرف… كليه صحافه واعلام بس
شمس نطت من الفرحه… بجد الحلف
ايمن بضحك.. ولله
الف مبروك ياروحي
شمس ضربته بخفه… في كتفه… بارد
ايمن… انا بارد ططيب انا غلطان اصلا اني جبتها ليكي
احمد… ابعد ياض وبعدوا واخد شمس في حضنه… مبروك ياروحي
شمس… الله يبارك فيك ياابيه
عاوزه هديتي ومدت ايديها
ايمن… احمد كلمها بتقولك عاوزه هديه
احمد.. احم احم في عيد ميلادك ياماما
إن شاءلله هتجيلك الهديه
ايمن انا عندي شغل وانت مش وراك شغل ولا ايه
ايمن… طبعا ورايا باي ياقلبي وجري هو واحمد
شمس بغضب… مش هتفلتو مني برضو وجريت وراهم لحد ما وقفت وانصدمت
❤❤❤❤❤❤
علي روح البيت ولقها قاعده في الصاله مستنيه زي كل يوم
علي بحنيه… قعد جانبها… اي مصحيكي لحد دلوقتي
ريم… مستنياك عشان لو محتاج حاجه
علي… امال سما فين
ريم.. دخلت نامت
علي اخدها في حضنه.. حقك علي قلبي ياقلبي انا بس مش عاوز حد يقول عليكي كلمه مش حلوه
ريم بدموع… عارفه بس ال بيق*طع فيا انك مش بتكلمني
علي طلع من جيبه شكولاته وداها ليها… طيب دول مش هيشفعو ليا عندك
ريم بضحك ومسحت دموعها… طبعا هيشفعو ليك هههه واخدتهم
لقو ال واقفه فوق راسهم… خيا*نه بتكالو شكولاته من غيري يا اندال
ضحكو عليها… علي… ههههه انتي مش كنتي نايمه يابت
سما وهيا بتاكل الشكولاته… بس صحيت لما شميت ريحه الشكولاته
علي…. ههههههههه وقعدوا يضحكو
❤❤❤❤❤
عند رباب
كانت قاعده ولقت رساله من رقم غريب
(متفكريش انك فوزتي انا ماضيكي وعارف الاسرار ال مستخبيه كلها وهطلعها لنور هههههه)
رباب بخوف… مين مين دا
ال عارف كل الاسراري
معقوله وووو

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لم يكن لي من البدايه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى