روايات

رواية لما الجاسم الفصل الحادي عشر 11 بقلم نورا فريد

رواية لما الجاسم الفصل الحادي عشر 11 بقلم نورا فريد

رواية لما الجاسم الجزء الحادي عشر

رواية لما الجاسم البارت الحادي عشر

رواية لما الجاسم الحلقة الحادية عشر

لما بفرح .. فورة
جاسم.. بسرعة
لما جهزت نفسها و ذهبوا من القصر
جاسم.. اتفضلى
لما.. مرسي يا حبيبي الورد تحفه جدا لا و كمان اللون اللى بحبوا احمر مرسي اوى يا حبيبي
جاسم فاتح باب السيارة لى لما.. اتفضلي
لما بمرحا.. ورد و تفاتح باب العربية بنفسك انا كده قلقت ايه الدنيا
جاسم .. اركبى يا ام لسانين و بعدين هو حرام لما اقدى اليوم مع زوجتي العزيزة فى سلام من غير مشاكل
لما.. انا مش متفائل حسه ان في مصيبة
جاسم .. مش ها رد عليكى
و بعد مرور ساعتين في السيارة
لما.. ماتت يا عيني عليكي يا جميلة يعني يوم ما تشوفو بعد ما فتح و بقا بيشوف ماتت

 

جاسم.. كفاية بقا عياط و بعدين يا حبيبتي ده فيلم
لما.. اه مانا عارفة انو فيلم بس جميلة صعبت عليا اوى ااااع
جاسم.. طب و يوسف ما صعبش عليكى
لما.. لا ما عند الرجال الجرح بيلم بسرعة و بتشوف غيرنا
جاسم.. طب انتى بتجمعي ليه انا جيت جانبك دلوقتي و بعدين جرح ايه اللي بيلم بسرعة هاا و اصلا يا حبيبتي اللى يتجنن و يتجوز واحدة مستحيل يتجنن و يعملها تاني استحالة
لما.. و دني الملاهي
جاسم.. نعم ياختي
لما.. عايزة اروح الملاهي يا جاسم
جاسم.. مش شايفة اننا كبار على المراجيح و الملاهي
لما.. اااااع
جاسم .. خلاص ها نروح و امري لله
لما صقفت بفرح و حماس.. ياسسس انت احلى واحد في الدنيا
جاسم.. يلا يا باكشة……… و انتى احلى بنت شافتها عيني صحيح مجنونة شوية بس بحبك
لما .. و انا

 

جاسم.. انتى ايه
لما غمضت عيونها.. بحبك ااااااع جاسم احنا كده ها نموت بطئ السرعة شوية يا ابن المجانين اااااااع
جاسم.. اتلمى يا لما
لما.. سوري براحة بقا انا عندي فوبيا من سرعة العربيات
جاسم.. فوبيا من الارتفاعات و فوبيا من سرعة العربيات و فوبيا من الصرصار ارسيلك على حاجة يا ستى
لما.. ااااع اعمل ايه انا اتولد لقيت نفسي كده
و عد بين السينما لى الملاهي لى المول و اماكن كتير و لما كانت سعيدة جداً
و في اليوم التالي في الخيل
لما.. اول مرة اركب خيل فى حياتى و انا مش خايفة أو متوترة
جاسم.. واضح انكى شخصية جبانة شوية
لما.. ماما كانت شديدة اوى و بتخاف عليا من اي حاجة كل حاجة لا مينفعش ها تقعي ها تفاشلى
جاسم.. على كده مامتك شخصية صعبة اوى
لما.. صعبة بس دى كلمة صعبة قليلة عليها بس بصراحه معها حق يعني مش تكبر و تتعب و تجي احلامي تهد كل اللى بنيتو كانت جميلة اوى و على قد قسوتها الا تلقى مخبية حنانها انا نفسي اكون زيها في كل حاجة نجاحها طريقتها في حياتها
جاسم.. ( انتى كده و طالع عيني كمان عايزه تكوني نسخة من امك لا كده كتير ) ان شاء الله يا قلبي
لما.. يعني مسالتيش انا مش خايفه المرة دى ليه

 

جاسم بحب.. ليه يا لما
لما.. علشان معايا احلى و اوسم راجل في الدنيا كلها
و عد شهر على لما و هي فى اسعد ايام حياتها و كمان جاسم قرر يدعم لما فى موضوع التمثيل و بابها طبعا اتجوز شاهيناز و طبعا انهار و سليم في حالة غضب من اللى عملوا اما لما ف مش فرق ليها الموضوع
و في غرفة جاسم
جاسم بعصبية.. مش قولتلك متتصليش بيا تانى انتى مش بتحسى
مايان بدموع و خوف.. جاسم الحقني ارجوك تعال بسرعة
جاسم .. و انا مش فاضي دلوقتي
مايان بدموع.. جاسم ارجوك تعال انا محتاجلك اوى
جاسم .. مايان
مايان .. …….
جاسم

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضعط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لما الجاسم)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى