روايات

رواية للحب رأي آخر الجزء الثاني الفصل الثاني 2 بقلم نسمة محمود

رواية للحب رأي آخر الجزء الثاني الفصل الثاني 2 بقلم نسمة محمود

رواية للحب رأي آخر الجزء الثاني الجزء الثاني

رواية للحب رأي آخر الجزء الثاني البارت الثاني

رواية للحب رأي آخر الجزء الثاني
رواية للحب رأي آخر الجزء الثاني

رواية للحب رأي آخر الجزء الثاني الحلقة الثانية

مروان_بابا افتح الباب

أدم قام بخوف وفتح الباب ولقي مروان حضنه من ركبته

ادم نزل لمستواه وقال ايه يا مروان

مروان_انت مش هتحبني خلاص

ادم _انت ليه بتقول كده

مروان _ماما هتجبلنا مفعوص

ادم بضحك_ماشي م انت ابني زاي م هو ابني هبحكم انتوا الاتنين

مروان _اه ولبسي كله يبقي ليه

أدم _هجبلك لبس غيره اجدد

مروان_انا بحب لبسي الاقديم

ادم_خلاص هجبله هو الاجدد

مروان_شوف انت بترجع في كلامك إزاي

ادم _عاوز ايه

مروان_لبسي الاقديم والجديد

ادم_حاضر

مروان_بتكلمني بجفاف ليه بقي

ادم_انت عبيط ياض

مروان _اه بقيت كمان بتشتمني مش بقيت تحبني يا مامااااا

وراح علي حضن مليكه وهو بيعيط

مليكه _مرمر غيران الله اول مره القيلك رده فعل

مروان_بابا هيعزبني

ادم_وه 🙂

مليكه_يعزبك

مروان_مش هيحبني

مليكه ب أستغراب مش هيحبك

مروان_هياخد مني اعز م املك

ادم بدراما_كله الا شرفي يا شيماء

مروان_بابا انت بتتريق طب وديني البيت

مليكه يبن الهبله م انت في البيت

مروان_قصدي الاوضه الاوضه

أدم شاله وهو بيضحك ووداه علي الاوضه وحاطه علي السرير

مروان_واقف ليه

ادم_وسع يلا خليني انام جنبك جتك الارف في حلوتك قمر زاي ابوك

مروان وسعله بفرح وادم خده بالحضن ونام

ياسيمن_اوووف انا زهقانه

قامت وراحت عند مليكه

مليكه_خير ياطير

ياسيمن انفجرت في العياط

مليكه_في ايه انهارده

ياسيمن_هتحبيها اكتر مني

مليكه_ينوحي 🥺🥺

ياسيمن_وهتنسيني صح

مليكه حضنتها وقالت انتي اخت مروان التؤام الكبيره يعني اول خلفتي واول العنقود سكر معقود

ياسيمن_يعني هتحبيني انا اكتر

مليكه_انتي والنونه ومروان بحبكم كلكم زاي بعض

ياسيمن_اوعي يامليكه متكلمنيش خليها تنفعك

مليكه شدتها بحب ونيمتها في حضنها وغنتلها

عصافير الجنه ياتوتا نعصرك شهد التوتا نقفلك فوق شباكك

ونزغرطلك زغروطه من تلي تديها بسكوته شكولاته بالسبسوبه ونديها ياحلوه نديها هنغنيلك غنتوته ديه شقيه من صغرك فاهمه وعارفه

ياسيمن بضحك_ماما بوظتي الاغنيه

مليكه_مش حفظها يختي تعالي ننام يله بكره عندنا حضانه واول يوم ليا ك دكتوره كبيره

ياسمين_ايوه بقي ياعم الله يسهلو

مليكه_اللهم بارك يختي

ضحكوا وناموا

في بيت قادر ومريم كانوا قاعدين وماسكين دماغهم من الصداع

ملك بعصبيه_غير كده متطفللل متطفللل

قادر_ملوكا بقالك ساعه بتكلمي نفسك ياحببتي

ملك_معصبني

مريم_ممكن بكره نكمل صويت علشان م قادره

ملك_انا اصلا يعني مش في دماغي الموضوع بس عنييييد

ليه ياقادر ليه عنيد ليه ميبقاش طفل عادي كده وتكلموا يعمل العكس تقولوا يمين يقولك شمال تقولوا شمال يقولك يمين

قادر ومريم وملك_ومتطفلللللل

ملك_لا إله إلا الله لا اله الا الله

مريم_خلصتي

ملك_شويه

قادر_قومي ننام ديه بت هبله

تاني يوم الصبح

فهد_صباح العناب

صفاء_صباح النور

ياسيمن ومروان_صباح الخير

مليكه وادم_صباح اللوز يا قمر

صفاء_مش هتبطلوا لماضه

مليكه_صباح الخير يابابا

فهد_صباح النور ياروح بابا

صفاء_لمي نفسك منك ليه

ادم_لمي نفسك حطي تحتيها ميه خط احمر

فهد_لوليااا واخد بالك مكنتش هتتجوز مليكه

مروان_ليه يعني

فهد_موضوع قديم

ياسمين_احنا منعرفش بابا وماما اتقابلوا ازاي

ادم ومليكه بصوا لبعض ورجعوا ل أيام المطو”ه والمو”س

صفاء_اول مقابله لهيم كانت رومانسيه علي الاخر 😂😂

فهد_ماما مليكه ديه كانت في الرقه رقيقه خالص ديه كده شدت حلها بعد الجواز

أدم افتكر اول مره اتقابلوا فيها و

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية للحب رأي آخر الجزء الثاني)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!