روايات

رواية لعنه العشق والانتقام الفصل الأول 1 بقلم شروق أحمد

رواية لعنه العشق والانتقام الفصل الأول 1 بقلم شروق أحمد

رواية لعنه العشق والانتقام الجزء الأول

رواية لعنه العشق والانتقام البارت الأول

رواية لعنه العشق والانتقام الحلقة الأولى

يبني انساها بقا هي اتجوزت وسافرت انساها
_مش قادر انساها ياعمر مش قادره فيروز دي حته من قلبي انا اللي مربيها وكانت بتقولي ياابيه ونا كنت هعترفلها والله كنت هعترفلها بس هي صدمتني لما جات وقالتلي ان هتتجوزو ليي
عمر.. ايهاب انت لازم تنساها مش هينفع تفكر في واحده متجوزه دلوقتي
ايهاب.. عندك حق بس وحيات قلبي اللي انكس*ر لوريهأ مين ايهاب منصور
ف تركيا
كانت تجلس فتاه ف العمر 20سنه وكان باين عل ملامحها البهتان والزعل
وفجاه دخل شخص.. مالك يفيروز حصل اي
فيروز.. مصطفي احنا لازم ننزل البلد
مصطفي.. لي يبنتي اي اللي فكرك بالبلد ولا اتوحشتي حبيب القلب
فيروز.. بطل كلامك دا انا لازم اشوف ماما ولا انت ناسي انها مر*يضه قلب
مصطفي.. طيب يحبيبي
فيروز.. تمام
وقامت تنام
بعد اجارات السفر نزلت فيروز مصر وراحت بيت ابوها
وفضلت مع. مامتها لحد متروح للدكتور
فيروز.. ماما متعرفيش اخبار ايهاب اي
الام.. ايهاب هيتجوز يافيروز انسيه
فيروز بصدمه.. هيتجوز
الام.. اه يبنتي هيتجوز واحده يعرفها
فيروز.. انا لازم اباركلو انا ومصطفي
الام.. نتي لسه بتحبيه
فيروز بتوتر.. امي انا بقيت ست متجوزه طبعا بحب جوزي
الام.. يارب تكوني بتحبيه بجد
فيروز… نت بقيتي كويسه
الام.. اه كويسه ينور عيني
فيروز.. طب همشي انا
الام كانت هتتكلم بس سمعت خبط على الباب
فيروز.. تلاقي مصطفي
الام.. طب شوفي يبنتي مين
فيروز فتحت.. انت
ايهاب.. اي دا انت هنا يافيروز
فيروز.. نت عايز اي
ايهاب.. انا جايه لمرات عمي مش ليكي
فيروز.. اتفضل
دخل ايهاب باس ايد والدت فيروز
ايهاب.. عامله ايه دلوقتي ياحاجه
كريمه.. كويسه يبني انت اي اخبارك
ايهاب.. الحمدلله انا جيت اقولك انك انتي امي التانيه وهستناكي عل كتب كتابي
كريمه.. اللي في الخير يبني
ايهاب.. ماشي ياامي ونتي يافيروز اكيد مش عايزة عزومه
فيروز.. طبعا هجي ربنا يتمم علي خير
ايهاب.. يارب
فيروز. بس اللي انا اعرفه ان في خطوبه وكلام من دا
ايهاب بستفزاز؛ لا اصلا انا وهي بنحب بعض ف مش قدرين عل بعاد بعض
فيروز .. نينييي
ايهاب بصلها وسرح وافتكرت الحركه دي كانت تعملها وهي صغيره لما يستفزها
كريمه.. يبني رحت فين
ايهاب.. ها ولا حاجه انا همشي
كريمه.. ماشي يحبيبي
ايهاب.. هستناكو
كريمه.. حاضر يبني
ايهاب.. بعد اذنكو
وخرج ايهاب من البيت
ايهاب.. اخرجي من بالي بقاااا اخرجيييي
وركب عربيته وقعد فيها
فيروز.. انا همشي ياماما عشان جوزي بعتلي ان مش فاضي انهارده
كريمه.. ماشي يحبيبتي
فيروز.. يلا سلام
وحضنت امها ونزلت
لقت عربيه ايهاب ومفيش تاكسي
ايهاب.. اركبي بدل وقفتك دي
فيروز.. ماشي
وركبت معا وشغل العربيه ومشي بيها
فيروز كانت بتتفرج علي الشوارع
ايهاب.. مبسوطه معا
فيروز.. نعم
ايهاب.. مبسوطه معا
فيروز.. اكيد
ايهاب.. انا عايز اسالك سوال
فيروز.. اتفضل
ايهاب.. هو حصل بينكو حاجه
فيروز.. اي السؤال الغبي دا اكيد
ايهاب بغيره.. نعم ياروح امك
فيروز. في اي ياايهاب مش جوزي
ايهاب سحبها عل رصده العريض.. يعني اي حصل بينكو حاجه
فيروز بتحدي.. انت ملكش دعوه بيه
ايهاب.. لسه بتحبيني
فيروز قلبها دق.. عمري عمري محبيتك
ايهاب بسخريه.. هنشوف
وقر*ب منها وبا*سها بغض*ب ووو

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية لعنه العشق والانتقام)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى