رواية كراميلا الفصل الثامن 8 بقلم منة محرم
رواية كراميلا الجزء الثامن
رواية كراميلا البارت الثامن
رواية كراميلا الحلقة الثامنة
: حبيبك
ميرا: كريييم
كريم: مين ده يا ميراا
ميرا: ده واحد اتعرفت عليه هنا في القاهره يابيبي انت عارف اني مش بعرف اقعد لوحدي
كريم: والله بتجيبي رجاله غريبه البي*ت انتي مجنونه وانا الي كنت هتجوزك انا ازاي فكرت اتجوز واحده زيك اصلا انا مستحيل اخليكي ام لاولادي
ميرا: بيبي استنا
الشاب: مين ده يا حبيبتي
ميرا: كان المفروض انه خطيبي
الشاب: خلاص ياحبيبي متزعليش انا معاكي
عند كريم
كريم: غبي ازاي كنت هتتجوزها وزاي اصلا فكرت فيها هي ايه وانا ايه كويس اني عرفتها علي حقيقتها
بليل
كريم: ماما بتعيطي ليه
امل: الي كانت عامله حس للشارع مشيت
كريم: قصدك مين
امل: كارمن كنت بعتبرها بنتي وامها اختي مشيو يا كريم
كريم: يا ماما متزعليش ابقي روحلهم
امل: وحشوني اوي تعرف هههه بفتكر ايام كارمن وافضل اضحك عليها بجد البنت دي طيبه ودمها خفيف رغم انها حساسه وعيوطه بس عسل
كريم افتكر لما عيطت: هي فعلا عيوطه
امل: يلا قوم نام انت بقه
كريم: طيب
امل: صحيح ميرا اخبارها ايه
كريم: سبنا بعض
امل: احسن
كريم: ايه
امل: سبتو بعض ليهه
كريم: محصلش نصيب
امل: طب قوم نام انت علشان لو هتبتدي تنزل الشغل بقه
كريم: ماما انا احتمال اسافر
امل: تسافر
بقلمي/menna moharam
كريم: عندي كتب كتاب في اسكندريه والصراحه انا عايز اغير جو
امل: مالك يا حبيبي
كريم وحكلها الي حصل بخصوص ميار
امل: كنت عارفه انكو مش هتكملو يابني البنت دي ولا شبهنا ولا احنا شبها
كريم: حبتها يا ماما
امل: ده مش حب يابني انت كنت معحب بس
كريم: ممكن
امل: طبعا ياحبيبي
عند كارمن
كارمن: ياااااا شقتنا وحشتني اوي
رنا بدموع: تعرفي ايه الي خلاني ارجع بعد السنين دي
كارمن: ايه ياماما
رنا: ابوكي جالي في الحلم ووحشني اوووي يا كارمن علشان كده رجعت رجعت للشقه الي فيها كل ذكرى حلوه لينا رجعت في الشقه الي عملها ابوكي
كارمن وهي بتحضنها: متعيطيش بقهه ايه النكد ده
رنا: هههههه عندك حق يلا نطلع عند خالتك نشوف خلود وحشتني
كارمن: مش ننام شويه
رنا: لا وحشوني نامي انتي
كارمن: لا خلاص هاجي
بعد شويه
كارمن بصوت عالي صحت كل الي في البيت: انااااااا جيتتتت كارمن جتتتتت كارميلاااا جتت يا خالتيييي
رنا: يابنتي الناس ذنبها ايه تسمع صوتك علي الصبح كدههه
كارمن: الله مش لازم يعرفو ان كارمن جت اافتحي يا خالتشييي
فاتن خالت كارمن: صوتك ده ولا صوت التلفزيون
كارمن: لا صوت الراديو وانا الي فكراكي هتاخديني بلاحضان
فاتن: تعالي يا قلبي هو انا اقدر وحشتيني يا جزمه
كارمن: ليه الغلط بس ياخالتشييي في البت خوخه
خلود: كااااااارمنننن
كارمن: خلوووووودد
عاااااااااا وحضنو بعض
كارمن: وحشتيني يا فشه حياتي
خلود: انتي وحشتيني اكتر يا كرشه عمري
فاتن: ههههههه ايه العيال الجعانه دي
كارمن: تعالي يابت وريني صوره الواد خطيبك
خلود: بت لا متغلطيش
كارمن: هو انا قولت حاجه غلط هو بنت مثلا مش صح ياخالتشي
خلود: مش هخلص من لسانك عارفه
بعد مرورو الايام وجه يوم كتب الكتاب
في الكوافير
كارمن: اجهزي يا عروسه جه العريس
خلود: بجد جه
كارمن: اتنيلي دي اغنيه
خلود: طب شكلي حلو
كارمن: حبيبتي انتي عارفه اني مش بعرف اجامل حد بس للاسف انتي شكلك
خلود بتوتر: ايه شكلي مش حلو قوليلي
كارمن: زي القمر يا قمر انت ياعسل
خلود: هههههه طب البسي بقه زمانهم علي وصول
كارمن: ماانا كنت داخله البس بس انتي الي فضلتي ترغي معايا بقه
خلود: انا برضوه ههههه روحي اكرم بيرن اهو
كارمن: ماشي ياعم الله يسهله
خلود: ههههه الو يااكرم
اكرم: ايه ياقلب اكرم
خلود: ممم جاي امتي وحشتني
اكرم: اجيلك دلوقتي عيني
خلود: هههه يلا بقه هتيجي امتي
كارمن: ايه التلزيق ده يع
بقلمي/menna moharam
خلود: وانتي ماشاء الله راميه ودنك مش قولتي داخله تلبسي
كارمن: لا ماانا الحديث شدني
خلود: طب خشي البسي بدل ما اجي اشدك انا
كارمن: ههههه
اكرم: بقولك يا حبيبتي
خلود: في حاجه ولا ايه
اكرم: لا مافيش انا بس صاحبي جاي من القاهره وكده علي كتب الكتاب علطول فا انا هستناه اجيبه واجيلك تمام هو احتمال يتاخر نص ساعه كده
خلود: هههههه نص ساعه انا افتكرتك هتقولي ساعتين بتوترك ده
اكرم: معلش ياقلبي متزعليش بس هو نزل مخصوص من امريكا يحضر فرحي والله لانه صديقي من زمان وبعزه اوي وهو بيحبني زي اخوه بظبط
خلود: لا طلاما كده انا استناك طول عمري وبعدين دول نص ساعه عادي
اكرم: حبيبتي
بعد شويه
كارمن: انا جهزت
خلود: اده اده ده انتي احلي مني يابت
كارمن: ههههه متكسفنيش بقه
خلود: لا فعلا جميله يا قلبي ربنا يفرحني بيكي
كارمن: يارب يلا بقه هو اكرم مجاش ليه
خلود: مستني صحبه مش عايز يخش القاعه من غيره
كارمن: بس القاعه معادها دلوقتي
خلود: مش عارفه بقه هو نص ساعه ومش هيتاخر
كارمن: زمان المعازيم وصلو القاعه
خلود: هرن عليه اشوفه برضوه
كارمن: ماشي
بعد شويه كان وصل كرم
كارمن: لولولولولوليييي العريس وصل
خلود: شكلي حلو ها بجد
كارمن: قمر قمر
كرم دخل الكوافير وشالها لف بيها وكارمن كانت مبسوطه بيهم اوي
كرم: ايه القمر ده انا اسف اني اتاخرت
خلود: ولايهمك بس مش قولتلي نص ساعه طلعت ساعه
كرم: متقلقيش كلمت ماما قالتلهم اننا في الزفه وكده
خلود: طيب يلا بينا
كارمن: لولولولوللييييي مبروك ياعريسسس
كرم: الله يبارك فيكي عقبالك
كارمن: ان شاء الله يخليك ياخويا
خلود ضحكت عليها وخرجو قدام العربيه وكرم فتحلها الباب وقعدو وكارمن قعدت قدام
كارمن وهي بتعدل فستانها والميكب في المرايه: سوق يلا يابني خلينا نلحق البوفيه احسن يخلصو الجاتوه
كريم: سواق حضرتك انا
كارمن: وه الصوت ده مش غريب عني وبصت عليه لقته كريم
كريم: اااانتييي
كارمن: انتتتتت
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية كراميلا)
بليز كملى انا كنت متكئبه و قولت افتح على رواية تفكنى شويه لاقيت دى موتنى من الضحك فبليز كملى 😂😂