روايات

رواية ملاك الغيث الفصل السادس عشر 16 بقلم شروق أحمد

رواية ملاك الغيث الفصل السادس عشر 16 بقلم شروق أحمد

رواية ملاك الغيث الجزء السادس عشر

رواية ملاك الغيث البارت السادس عشر

رواية ملاك الغيث الحلقة السادسة عشر

حد رش مخد*ر عليها وفقدت الوعي
وشلها وخرج
عند غيث
جاله رساله (لو عايزا تشوف طلقتك بتعمل اي تعالا شوفها ف المكان دا)
ولقي عنوان
غيث خرج بسرعه
عند ملاك
ملاك بعيط.. نت مين
المجهول.. انا عمل*ك الا*سود
ملاك بعياط.. ابعد عنييي

 

المجهول.. ابعد اي دا احنا هننسبط اويي
ملاك.. انت اي يعم متبعد
المجهول.. استني بس لما طليقك يجي دا احنا هننسبط اوي
ملاك بصدمه.. ابعد عني دا لما يجي غيث هيوريك
المجهول.. هنشوف
غيث وصل العنوان
وطلع عل الشقه وخبط
المجهول فتحلو
غيث اتصدم.. نت يامراد
مراد.. اه انا ياغيث
غيث.. انت يامراد انت صحبي تعمل كدا لييي
مراد.. ادخل وشوف مراتك يلاااا اقصد طليقتك
غيث دخل لقي ملاك عماله تعيط بهمس.. اشش اهدي انا جنبك
مراد.. كدا كملت غيث جه عشان يشوف كل حاجه عل حقيقتها
غيث كان مربوط ربطو مراد عشان ميضر*بوش
مراد فضل يقرب من ملاك وفجاه ش*ق هدو*مها وهي صر”خت
غيث كان بيغ”لي من جوا… والله مهسيبك يامراد
مراد بصلو.. اتقل
ملاك.. ابعد ياحيو””ان
مراد.. اهدي ياقطه

 

وفضل يبو: س فيها وملاك بتعيط
ملاك.. ونبي لا لااا لااااا
وفضلت تصرخ
غيث فك نفسه وقام اتهج”م عل مراد وفضل يضر*ب فيه لحد ماوقع من الضر*ب
غيث حضن ملاك… اشششش اهدي اهدي
ملاك بعياط.. مشيني من هنا ونبي
غيث… اشش حاضر اهدي
غيث وملاك خرجو وبلغ ع مراد وخدو
ملاك.. روحني ياغيث
غيث.. حاضر
وفعلا روحها وطلع عل شقتو
ملاك خبطت وفتح بسرعه يوسف وحضنها.. كنتي فين
ملاك بضيع.. ممكن ادخل
يوسف استغرب.. ادخلي
ملاك دخلت وقعدت من غير كلمه يوسف.. مالك في اي
ملاك.. مفيش احضني يايوسف
يوسف حضنها وهي فضلت تعيط كتير اوي وبعدها نامت
يوسف.. ياترا اي اللي حصل
وشالها ونيمها ف سريرها
ودخل نام
اشرقت الشمس
ملاك صحيت صلت فرضها وقامت عشان تعمل اللي وراها

 

ملاك.. صباح الخير
يوسف.. صباحو
ملاك بضحك.. بتعمل اي يولا
يوسف رفع كتافو ونزلهم.. مش بعمل
ملاك.. طيب يحبيبي اعملك شاي
يوسف.. انتي يبت فاطره احنا ف رمضان
ملاك.. يوهه نسيت وربنا
يوسف.. لا ابقي افتكري
ملاك.. اعملك اكل اي انهارده يحبيبي
يوسف.. هجيب من بره متعبيش نفسك
ملاك. هو دا اخويا حبيبي وحضنتو
يوسف.. جهزي نفسك عشان غيث جاي
ملاك.. ليي
يوسف.. مش عارف
ملاك بتوتر.. طيب يحبيبي
ودخلت ترن عل غيث
غيث رد بسرعه.. اخيرا كلمتيني
ملاك.. اوعا تكون هتقولو عل اللي حصل
غيث.. م عبيط انا ياملاك عشان اقولو
ملاك.. تمام
غيث.. انا جاي عشان حاجه تانيه
ملاك.. اي هي
غيث. هتعرفي بليل
ملاك.. اخلص ياغيث

 

غيث.. خليها مفاجاههه
ملاك.. اخلص بقاا
غيث.. بعدين ياملاك
ملاك.. طيب يخويا
غيث بصدمه.. اخوكي
ملاك.. اههه اقفل بقاا
غيث.. ربنا يهديكي يابنتي
ملاك بصدمه.. بنتك!!
غيث قلدها.. اه اقفلي بقااا
وقفل
ملاك بغيظ.. ماشي ياغيث
بليل كانت لبسه فستان احمر وكان يلفت النظر كان جميل بشكل
وحطت برفان وفردت شعرها
وكانت جميله
يوسف.. خلصتي ياملاكي
ملاك.. خلصت
يوسف انبهر بيها.. انا لو مكنتش اخوكي كنت اتجوزتك
ملاك ضربتو ف كتفو.. بكاش
يوسف.. والله حقيقي
ملاك بحب.. ربنا يخليك ليا يااغلي ماليا

 

يوسف.. ويخليكي ليا
وفجاه الباب خبط وفتح يوسف بس هنا كانت الصدمه طلع مش غيث طلع حد تاني مكناش نتوقعو
ياترا مين اللي خبط عل الباب
وغيث وملاك هيرجعو ولا لا

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية ملاك الغيث)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى