روايات

رواية قلب من حجر الفصل السابع والعشرون 27 بقلم سارة بكر

رواية قلب من حجر الفصل السابع والعشرون 27 بقلم سارة بكر

رواية قلب من حجر الجزء السابع والعشرون

رواية قلب من حجر البارت السابع والعشرون

رواية قلب من حجر الحلقة السابعة والعشرون

في مصر
كانت ترقد في حضنه بعدها قامت تاخد شور و هاتفها رن و هو رد
في الجهه الاخري
صعبت قمر عندما استمعت صوت راجل و اتوترت و قالت:(ااااا السسسلام عليكم)
الشاب:(و عليكم السلام )
قمر:(لو لو سمحت مش داااا تليفون فريده )
الشاب:(اه مين بقي )
صعقت قمر اكتر و قالت:(ااااا طيب هي فين)
الشاب:(بتاخد شور اقولها حاجه )
قمر:(اه اه قولها سراج جوزك في المستشفي ياريت تيجي تشوفه )
الشاب:(ماشي سلام )

 

 

قفلت قمر وكانت هتموت من التفكير لكن بعدت هذا التفكير و قالت انه ممكن يكون اخوها __ ثم نظرة الي سراج و حضنت يديه بحب و نامت بجانبه
_________________________
عند العقرب
دخل غرفتها وجدها ترقد و تبكي، نظر لها و قال:(ااا عامله ايه )
ميسون بشر:(وانت مالك و اصلا انت مين و ازاي تعمل فيا كده عملتلك اي انا )
العقرب:(انتي متعرفنيش وانا معرفكيش و الحصل دا كان غلطه )
ميسون:(غلطه يعني اي غلطه و اصلا ازاي تخطف واحده متعرفهاش )
العقرب:(انتي الطلعتي قدمنا احنا مكناش قصدينك انتي)
ميسون بعياط:(وانا اعمل اي انا اعيش ازاي دلوقتي منك لله )
العقرب:(بصي انا ميخصنيش انا اليخصني انك تمضيلي علي الورقه دي )
ميسون:(ورقه اي )
العقرب:(دا اقرار منك اني الحصل دا بموفقتك عشان خاطر الفلوس)
ميسون بجمود:(وانا مش همضي )
العقرب:(يبقي هتموتي )
ميسون ردت بشجاعه:(وانا مبخفش من الموت ياريتك كنت موتني من الاول وعلي فكره مش همشي حتي لو اغتصبتني تاني اصل خلاص الانا كنت بحافظ عليه راح بس مش همضي )

 

 

العقرب فكر و قال:(انتي عارفه يا ميسون اني اختك هي الكانت المفروض تكون مكان )
فتحت ميسون عيونها __ كمل العقرب(انتي لو ممضتيش اختك هتكون هنا و هيحصل فيها نفس الحصلك و قدامك )
ردت ميسون بسرعه:(لا انا انا موافقه بس مليكه لا ملكش دعوه بيها خالص انت فاهم )
مد لها العقرب الورقه و مضت ميسون عليها بسرعه و قالت:( انا عوزه امشي من هنا )
العقرب:(هتمشي بس بكره عشان انتي لسه تعبانه )
ميسون:(لا همشي دلوقتي )
العقرب بزعيق:(انا قولت لا )
___________________________
في بيت فريده
خرجت من الحمام و مشطت شعرها، قرب منها وقال وهو يحضنها:(في حد رن عليكي و قال اني جوزك تعبان وفي المستشفى)
اتصدمت فريده:(انت عرفت ازاي انت رديت علي حد )
الشاب:(ااه كانت بنت )
فريده:(يالهوي انت ازاي ترد عليها هتوديني في داهيه )
الشاب:(في داهيه لي يعني)
فريده:(لما حد يسالني و يقولي مين العندك اقولهم اي عشيقي )
الشاب:(مش لازم تقولي قوللهم انك عند اهلك ودا اخوكي)
فريده:(سراج عارف اني معنديش اخوات )
الشاب:(سراج كده كده في المستشفى مش هيعرف )
فريده:(ربنا يسترها )
_________________________

 

 

في المستشفى
دخلت حور وجدت فارس ينام علي السرير، قربت منه و دموعها نزلت و قالت:(رغم كل الحصل يا فارس مهنش عليا اني مجيش اشوفك__ مسكت حور يديه و بكت: لي لي يا فارس لي جرحتني بكلامك انا مستهلش منك كده انا بحبك)
مسك فارس يديها وقال:(ميسون ميسون)
فتحت حور عينيها بصدمه و بعدت عنه وسالت دموعها اكتر وخرجت بسرعه لكنها لصتدمت ب هيثم
هيثم:(اي يا حور مالك بتجري بسرعه كده لي )
حور مسحت دموعها بسرعه و قالت:(مفيش كنت همشي بعد اذنك )
هيثم:(لا لا استني انا كنت عاوز اقولك حاجه)
نظرة حور حولها و قالت:(هنا )
هيثم:(اا لا هو مش هينفع هنا ممكن تيجي نقعد في الكافيه شويه )
وفقت حور و نزلوا مع بعض
جلس هيثم و طلب لهم عصير __ نظرة له حور و قالت:(خير كنت عاوز اي )
هيثم:(اااا بصراحه يا حور انا معجب بيكي جداً و كنت عاوز اتقدملك رسمي )
حور بتوتر:(ااا انا )
هيثم قال بسرعه:(انا مش عوزك تستعجلي خدي وقتك برحتك و ردي عليا بس ارجوكي فكري كويس و متظلمنيش انا حقيقي بحبك اوي يا حور )
هزت حور راسها و خرجت من الكافيه
________________________________

 

 

عند نجمه
كانوا جالسين الاتنين، نظر لها و قال:(عوزه تمشي )
ردت نجمه بسرعه:( انا عاوزه امشي و صدقني مش هتشوف وشي تاني )
ياسر:(ماشي هرجع عند يوسف وانا هسافر بس قوليلوا لو بس حاول يدور عليا سعتها انا هخدك و مش هرجعك تاني )
نجمه:(موافقه هقوله ملوش دعوه بيك بس انت ابعد عني خالص و متقربليش تاني )
ياسر:(لا دي مش هقدر اعملها انا وقت مكون عاوز اشوفك هعرف اجيبك و اشوفك )
قالت نجمه بدموع:(لي متسبني في حالي بقي )
قرب منها ياسر و غرز يديه في شعرها و قال:(بتوحشيني يا نجمه بكون عاوز اشوفك )
نجمه بعدت:(ابعد عني انا مش عوزه اشوفك تاني انا بكرهكوا كلكوا بتاذوني )
ياسر:(طيب سافري معايا )
نجمه:(لا رجعني و خلاص و سبني في حالي بقي )
___________________________________
في قصر الالفي
قام يوسف اخد شور و حضر سلاحه و رجالته ، قامت مليكه بسرعه:(يوسف انت رايح فين و اي السلاح دا )
يوسف:(الغلط لازم يتحاسب وانا مش هسيب حد غلط يا مليكه)
مليكه:(كفايا يا يوسف بقي كفايا دم عاوز يحصل فينا اي تاني )
قال يوسف بزعيق:(الغلط هيتحاسب يا مليكه )
سبها يوسف و نزل ركب سيارته
خطاب:(علي العقرب يا باشا )
يوسف:(لوسفير )
نزل يوسف قدام قصر ضخم و نزلت وراه مجموعه رجاله بسلاح و ضربوا نار في القصر، دخل يوسف وهو بيقول بزعيق:(لوسفيير يا لوسفييير انزلي انا هنا اهو اقتلني انا هنا اهو يا لوسفييير اقتلني لو تقدر )
رد لوسفير من فوق:(ابقي غبي لو قتلتك يا يوسف لسه في بنا عمليه العمليه تخلص و اقتلك برحتي انا بس عملت كده قرصت ودن عشان تعرف انك انت و اهلك تحت ايدي )
يوسف:(ماشي هعمل العمليه و صدقني بعدها هقتلك )
لوسفير:(اما نشوف مين هيقتل مين )
يوسف:(فين ميسون )
معاايااااا

 

 

لفوا الاتنين علي صوت العقرب الدخل القصر بكامل انقته
اتفاجا يوسف و قال:(معاك معاك ازاي )
العقرب:(خطفها و جيبها معايا بره مع رجلتي )
وجه يوسف السلام في وجه العقرب لكن لوسفير زعق و قال:(ااااي هتموتوا بعض انا معنديش مشكله المهم عندي اني العمليه تتم الاول و بعدين موتوا بعض براحتكوا )
خرج يوسف وجد ميسون تقف مع خطاب، ذهب لها و ركبها العربيه معه و رجعوا سويا
يوسف:(العقرب عملك حاجه)
ميسون:(بعد اذنك يا يوسف انا مش عوزه اتكلم معاك كفايا اني الحصلي دا بسببك اصلا )
سكت يوسف و وصلها شقتها و رجع هو القصر
________________________________
اما في القصر
فتحت مليكه الشاشه وكان عليها فيديو اغتصاب ميسون
وفي الوقت دا دخل يوسف

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية قلب من حجر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى