روايات

رواية قدر ادهم الفصل السادس والثلاثون 36 بقلم Ana Oo Oo

رواية قدر ادهم الفصل السادس والثلاثون 36 بقلم Ana Oo Oo

رواية قدر ادهم الجزء السادس والثلاثون

رواية قدر ادهم البارت السادس والثلاثون

قدر ادهم
قدر ادهم

رواية قدر ادهم الحلقة السادسة والعشرون

عند رحمه و عبد الرحمن
كانت رحمه نايمه طول الطريق
عبد الرحمن: رحوم
رحمه بانعاس: اي
عبد الرحمن نزل و شالها ودخل الشلي
تلعها الاوضه و نيمها علي السرير و نزل جاب الشنط
وطلع تاني
عبد الرحمن: رحمه
رحمه فتحت عنها: قومي غيري
رحمه قامت بنوم و عبد الرحمن سعدها تغير و نامت و عبد الرحمن غير و اخدها في حضنه ونام
بعد شويه صحيت رحمه
رحمه: اي ده احنا وصلنا
عبد الرحمن اصحااا
عبد الرحمن: اي
رحمه: قوم يله عايزه انزل
عبد الرحمن قام: هاخد شاور علي السريع
رحمه:تمام
عبد الرحمن: مش هتاخدي شاور انتي كمان
رحمه بتوتر: احم لا
عبد الرحمن خرج وكانت رحمه اخدت شاور في حمام اوضه تانيه
عبد الرحمن برفعه حاجب: اي لزوم بقا
رحمه باستغراب: لزوم اي
عبد الرحمن قرب منها: مش انتي مكنتيش عايزه تاخدي شاور
رحمه: مش مهم بقا تعالا يله
عبد الرحمن طلع لي ميو
رحمه: مش هتلبس تيشرت
عبد الرحمن: لا
رحمه: يشيخ عايز تنزل بي المنظر ده
عبد الرحمن: في اب ولا انتي غيرانه من حلوتي
رحمه: ايوه غيرانه خود البس بقا هتنزل بي دراعاتك دي
عبد الرحمن اخد لبس التيشرت: اهو يا باشا ولا تزعل
رحمه: شاطر
رحمه: الله كويس انك جبتي الميو بتاعي الي بحبو
عبد الرحمن: ميو اي
رحمه رفعت الميو: اهو
عبد الرحمن: انتي عايزن تنزلي كده
رحمه: والله ده مايو
عبد الرحمن اخده منها: مش هتنزلي بي وده اخر كلمه
رحمه: والله مايو كل الناس لبسه هنزل بي اي يعني
عبد الرحمن فتح الشنطه: البسي ده مش هيتبل و واسع
رحمه: انا مش لبسه غير ده
عبد الرحمن: يبنتي انتي لو لبستي ده و نزلتي الميه هيبقا شفاف
رحمه جريت علي الحمام: هلبسو برضو
عبد الرحمن قعد علي السرير و مسك الفون: برحتك و وريني هتنزلي ازي
رحمه خرجت كانت لبسه و كان ضيق جدا
عبد الرحمن: وريني هتنزلي ازي
بس احب اقولك لو عتبتي باب الاوضه هتزعلي و هنرجع حالا
رحمه دبت رجلها في الارض وقربت من عبد الرحمن: يعني بس شوف دي تربو مغطيه شعري
عبد الرحمن: والي انتي لبسا ده اسمه حجاب امال لو مكنتيش محجبه هتعملي اي
رحمه بعدت بدموع قعدت جمب الباب علي الارض
عبد الرحمن: هتقلعي ده ولا
رحمه قامت بغضب: هزفت
عبد الرحمن ضحك وهيا دخلت غيرت في الحمام
عبد الرحمن: ايوه كده اي الجمال ده
رحمه: يله بقا ننزل
عبد الرحمن شدها ونزلو البحر
عبد الرحمن شد رحمه لي وسط الميه
رحمه: خلاص مش عايزه اخش اكتر من كده
عبد الرحمن دخلها اكتر: تعالي متخافيش بس
رحمه وهيا هتعيط: خلاص عشان خاطري
عبد الرحمن: خلاص يا خوافه
قال جملته ونزل في اعماق الميه
رحمه بخوف: عبد الرحمن انت روحت فين
ملكتش رد
رحمه عيطت بانهيار: انت روحت فين
عبد الرحمن طلع مره وحده رفعا
رحمه من وسط دموعها: حرام عليك انت روحت فين
عبد الرحمن بضحك: انتي عيطي كده لي اهدي
رحمه مسحت دموعها: بسببك هي
عبد الرحمن ضحك و شدها لي حضنه
عند مريم صحت بتعب جريت علي الحمام
زين اتجه وراها بقلق: في اي مالك
مريم: اخرج انت
زين قرب منها ورفع شعرها باحنان: انتي اكلتي حاجه طيب
مريم: لا والله
زين غسلها وشها و سعدها تخرج: كيب اهدي وانا هطلب الدكتوره
مريم: لا خلاص انا بقيت كويسه
زين: متاكده انتي وشك اصفر اوي
مريم: والله بقيت حلوه
زين باس راسها: هحاول اجي بدري انهارده
مريم ابتسمت
زين خرج
بعد شويه كانت في الحمام
مريم بفرحه وصوت عالي و فضلت تطنتت: انا حامل هي انا حامللل
فضلت مبسوطه
مريم نزلت عملت حلويات ومخلتش حد يسعدها
طلعت ولبست قميص فوق الركبه نبيتي وكان مفتوح من عند الصدر
بليل زين دخل و مريم كانت عملا ورد كتير و حتت عطر المفضل
زين بانبهار: اي الحلاوه دي
قرب من مريم وسفر: الله ده احنا مدلعين
مريم شدته: عملالك مفاجاه
مريم قعدته علي السرير و اديتو بوكس
زين شدها قعدها علي رجله: افتحي انتي
مريم طلعت من البوكس اختبار و حطت ايد زين علي بطنها
زين بصدمه: انتي انتي حامل
مريم هزت راسها
زين قام و شتلها وفضل يلف بيها
مريم ضحكت وحضنته جامد.
زين نزلها براحه ودفن وشه في رقبتها: انتي حامل انا هبقا اب
مريم فضلت تضحك علي فرحته الكبيره
زين شدها نايمع في السرير: خليكي اهنه معتش تتحركي
مريم: زين انا لسه حامل في اول اسبوع
زين قطعها: لا معتش هتتحركي كل حاجه عيزاها جولي عليها
مريم ابتسما وحتت ايدها علي بطنها: انا فرحانه اوي في نونه في بطني
زين شدها لحضنه: هتبجي احلي ام
مريم ابتسمت
عند محمد وقدر الي كانت عماله تعيط
محمد: حرام عليكي ماخلينيش ازعل بقا
قدر: يعني مفيش غيرك يعني انا محتجاك معايا
محمد: هرجعلك تاني
قدر: انا اكيد بقيت وحش وتخنت اوي شوف بقيت عملا ازي
محمد:والله انتي لسه قمر زي ما انتي
قدر: طيب هتقعد قد اي
محمد: لسه معرفتش
محمد: احم في حاجه تانيه
قدر وهيا علي وشك الانهيار: اي
محمد: ممكن اسافر بره مصر
قدر انهارت اكتر وفضلت تعيط: عشان حاطري ما تروحش
محمد مسح دموعها: متعيطيش بقا والله هرجعلك تاني
قدر بشهقات: وعد
محمد بحزن: وعد
محمد اخدها في حضنه ونام جمبها
عند امجد ورقيه
رقيه صحت من النوم علي عياط عهد
اخدتها الصاله عشان امجد
رقيه بنوم: انتي بتعملي كده لي ده احنا والله اهلك يا شيخه
امجد ضحك: بردو مش عايزه تنام
رقيه: اه روح نام انت وانا هسكتها
امجد اخدها منها: هعرف اسكتها انت تعبانه من الصبح
رقيه: بس انت عندك شغل!!
امجد: روح باس نامي ونا هسكتها
عهد سكتت
رقيه: اشمعنا بقا سكتت معاك
امجد بضحكه: هو انا اي حد
رقيه بهمس: طيب تعالا ننام بسرعه قبل ما تصحي
امجد اخد رقيه في حضنه ونامت

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية قدر ادهم)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى