روايات

رواية بعت نفسي الفصل الخامس والأربعون 45 بقلم نسرين

رواية بعت نفسي الفصل الخامس والأربعون 45 بقلم نسرين

رواية بعت نفسي الجزء الخامس والأربعون

رواية بعت نفسي البارت الخامس والأربعون

رواية بعت نفسي الحلقة الخامسة والأربعون

**مليكه بدموع ليه ياما حرام عليكي انا وعدتو حارجع ليه هو محتاجني ابوس ايدك ياما سامحيني
**نعمات حبتيه يا بنت بطني ضحك عليكي ولا طمعتي في القصر والعز من امتي بقيتي بتفكري في الفلوس ؟؟
**مليكه انا عمري ما فكرت في الفلوس وانت عارفه
انا كنت مجبوره علي الجواز هو مكانش حايسيبني في حالي وانت كنتي بتموتي والحمدلله اتجوزني هو كان عايزني في الحرام بس انا مارضيتش انا تربيه ايدك ياما متزويديهاش عليا ابوس رجلك
كل الكلام دا ادهم كان بيسمعو لانو طلب من حوده كده
**نعمات كنتي سيبتيني اموت وحافضتي علي نفسك
**عبد الرحمن انا اللي اخذتها عندو ياما دا هو راجل مفتري و واصل كان حايخدها في الحرام احمدي ربنا انو اتجوزها
شوفي عيشيتها بقت ازاي ولا الشقه اللي احنا فيها ولسه عايز يعمل لينا مشروع نعيش منو
**نعمات بصوت عالي حدا الله بيني وبين الحرام
**مليكه كفايه بقا وحسي بيا انا بموت كل شويه وعملت كل دا علشانكم ارحميني شويه انا ماغلطتش قوليلي كنت حاعمل ايه ؟؟
نعمات ضربتها بي القلم في وشها
**نعمات اطلعي بره يا فاجره وماشوفش وشك وافتكري إن بكره يرميكي زي الكلبه بعت نفسك رخيص
من انهارده مليكه ماتت
غوري من وشي
حوده مسك ايد مليكه
ونزل بيها
**عبد الرحمن حرام ياما اللي عملتيه معاها
**نعمات ولا كلمه خش لم هدومك خلينا نرجع مكانا
**عبد الرحمان حانرجع فين الاوضه اتحرقت
**نعمات مالاكش فيه حنام علي الارض ولا اقعد هنا
طول الطريق ومليكه بتعيط
حوده كان ساكت ومش بيتكلم وخاصه ان قدر مشاعر الام وان ادهم مسجلش الجواز رسمي
وصلو القصر
مسحت دموعها
ونزلت من العربيه
كان باين عليها انها معيطه وحزينه
ادهم كان علي البلكونه مع اكرم عينيه كانت حاتطلع عليها
**مليكه سلام عليكم
**ادهم واكرم وعليكم السلام
**اكرم طيب انا رايح الشركه اشوفك بليل
دخلت مليكه الاوضه ودخل وراها ادهم
**ادهم شكرا انك رجعتي
**مليكه وهي عند الدولاب تطلع هدوم
انا وعدتك وعمري ماخلفت وعد اديتو لحد اتمني انك تكون قد الوعد دا انا انهارده خسرت كل حاجه
ودخلت الحمام وسابتو
راحت تعمل دوش وهي بتعيط
ادهم كان متعصب من كل حاجه بتحصل
جا رحيم
**رحيم مراتك مالها ؟؟
**ادهم ايه لحقت الاخبار توصلك ؟
**رحيم اخبار ايه؟ هي كانت داخله وباين عليها انو في حاجه وبعدين ازاي تكلمني كده
**ادهم جدي ارجوك سيبني لوحدي
**رحيم علي راحتك
الشغاله زينب طلعت تجري عند عصمت
**زينب عصمت هانم عندي ليكي اخبار بمليون جنيه
**عصمت في ايه ؟؟
**زينب انا سمعت تراطيش كلام إن مليكه راحت تزور امها و شكل كده ماكنتش تعرف بجوازها وسمعت حوده بيتكلم مع اكرم بيه وبقولو ان امها ضربتها
فضلت تحكي ليها كل اللي سمعتو
اما ادهم حس إن مليكه اتاخرت في الحمام
اتحرك بي الكرسي المتحرك وخبط الباب
**ادهم مليكه انت كويسه ؟؟
**مليكه بصوت مخنوق
ايوه
لبست هدومها
وفتحت الباب
**مليكه معلش اتاخرت عليك
**ادهم مليكه مالك ؟!
**مليكه مافيش قولي تتغدا دلوقتي ؟
**ادهم مسك ايديها بصيلي يا مليكه ماتهربيش مني
قعدت عند رجليه وابتدت تعيط بصوت عالي
ادهم مصدوم ومش عارف يعمل ايه ابتدا يطبطب عليها
**ادهم قوليلي في ايه ؟؟
**مليكه شالت راسها من علي رجليه
امي اتبرت مني امي قالتلي كلام جرحني انا مش خاطيه انا كان غصب عني بس هي مش عايزه تفهم طلبت مني افضل معاها لحد ما تعمل ليا فرح بس هي مش فاهمه الحاله انا ماقدرتش اقول ليها كل حاجه هي مفكره اني طمعت في الفلوس والله هي فاهمه غلط
**ادهم اهدي كده بلاش عياط انا حاتصرف حاروح اكلمها بس اوعي تسيبني
**مليكه انت متجوزني بجد بي مؤذون يعني انا مراتك شرعا و قانونا؟؟
**ادهم فضل يبص عليها اه طبعا ومعايا القسيمه
بس افتكر انو ماسجلش الجواز
**مليكه انت ماتعرفش امي صعبه اوي
**ادهم معلش هي زعلانه دلوقتي تهدا كده وحاتفهم الموضوع امسحي دموعك كده وانا ميت من الجوع
**مليكه حاضر حاقوم اجيب الغدا
**ادهم لا خليكي حاتصل بيهم يجيبوه
عدا اسبوع
مليكه بقت زي الورده ذبلانه علي طول سرحانه وادهم علي طول متنرفز
مش عاجبو حاله مليكه
بعد ماعرفت من اخوها انهم رجعو اوضه فوق السطوح بس في عماره تانيه و اوحش من اللي كانو فيها ورجعت لي حودا مفاتيح الشقه ومش قابله تاخد اي فلوس
اكرم راح عندها يتكلم معاها بس مش عايزه تتفاهم الا ما ترجع مليكه عندها ويجي رحيم وادهم يطلبوها
وطبعا رحيم رفض
مليكه ساكته وسرحانه بس واخدا بالها اوي من ادهم
ابتدا علاج طبيعي وهو ملاحظ ان مليكه تعبانه اوي
هي مابقتش تاكل زي الاول
**ادهم وبعدين يا مليكه حاتفضلي لحد امتي كده؟
**مليكه في حاجه انا قصرت معاك في حاجه ؟
**ادهم بعد ما فقد اعصابو
لا مش مقصره بس بتموتي قدامي خلاص لو عايزه تروحي عند امك روحي وبلاش ثمثلي عليا انا عارف انك ندمانه وانت معايا
رحيم كان معدي من جنب الجنينه وسمع صوتو
اكرم راح عند رحيم
**اكرم بزعق ليها تاني؟؟
**رحيم انا مابقتش اقدر اتكلم معاه في حاجه
**اكرم والله حرام عليه اللي بيعملوا فيها
**رحيم خايف تهرب وتسيبو دا يتجنن فيها ماحدش بيقدر يقرب منو دا بقا عصبي اوي
**اكرم حانفضل ساكتين كده وهو ببهدل فيها كده
**رحيم روح انت اتكلم معاه انا لا
**مليكه انت ماتنرفز ليه ؟
**ادهم انت بارده كده ليه ايه مش بتحسي معندكيش كرامه ؟؟
**مليكه لا معنديش كرامه
**ادهم ماهو باين امشي يا مليكه ارجعي لي امك
**مليكه خلاص زهقت مني وعايز ترميني للاسف مابقاش ينفع ارجع عندها هي اعتبرتني مت
حافضل معاك لحد ماتقوم بي السلامه وبعد كده اطلع من حياتك
**ادهم اطلعي برا مش عايز اشوفك
**مليكه هنا اتخضت اطلع اروح فين انا ماليش حد ؟؟
**ادهم برا يا مليكه
تدخل اكرم بسرعه
**اكرم مليكه تعالي معايا
مليكه بتبص ليه
**مليكه هو دا اللي كنت خايفه منو امي عندها حق انك حاترميني
طلعت الجنينه منهاره
**اكرم اللي بتعملو دا غلط
**ادهم ارجوك عايز افضل لوحدي
مليكه من كثر الخوف وكلام امها برن في وذانها
مابقتش حاسه بي الدنيا اغمي عليها
**عم مدبولي لا حول الله يا ست مليكه
اكرم طلع شافها علي ارض
وادهم راح بي الكرسي لحد البلكونه و شاف مليكه مغمي عليها
**رحيم اتصل بي الدكتور بسرعه
الدادا وداد بتحاول تفوقها
اكرم ابتدا يشك انو في حاجه مش تمام
**ادهم شيلها وجيبها هنا
اكرم شالها اخذها اوضه حطها علي السرير
**ادهم قرب منها مليكه فوقي ارجوكي
**اكرم شايف عمايلك هي فكرت انك طردتها من القصر وهي مش عارفه تروح فين بعد ما امها مش عايزه تعرفها
**ادهم لا انا كنت عايز اهدا بس كلم شريف يلحقنا
الدادا وداد دخلت عندها فوقتها لحد ما جا شريف
كشف عليها
**شريف ضغطها واطي شكلها ما مابتكلش
**ادهم اه وبقالها يومين بترجع كثير
**شريف حاعمل ليها تحاليل
ولازم تاخد الفيتامينات دي
طلع شريف مع اكرم
**اكرم حامل؟؟
**شريف للاسف اه بس مش عارف ينفع نقول ولا لا
**اكرم لا الوضع مش كويس وادهم ضاغط عليها جامد وعصمت و كامليا مش مقصرين انهم يعملو مشاكل معاها
**شريف بس هي لازم تعرف وتقرر تحتفظ بيه ولا لا
****************************
انا مش عارفه اقول ايه اسيبكم انتو تعبرو براحتكم
بس براحه عليا ههههه

=================================

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية بعت نفسي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى