روايات

رواية غزل الفهد الفصل الخامس 5 بقلم دونا

رواية غزل الفهد الفصل الخامسة 5 بقلم دونا

رواية غزل الفهد الجزء الخامس

رواية غزل الفهد البارت الخامس

رواية غزل الفهد الحلقة الخامسة

عند فهد اللي أنصدم لم الباب اتفتح وحضنته جامد
فهد بهدوء .. نسرين انتي جيتي أمته
نسرين وعيونها علي غزل .. هي دي اللي اتجوزتها علشان الاتفاق يا فهد
فهد كان هيرد قطعته غزل .. متعرفني يا فهد يا جوزززيييي يا حبيبي مين دي
فهد بستغراب من كلامها فضحك وكان لسه هيتكلم قطعته نسرين بخبث ..انا مرات فهد الاوله يعنيه
فهد بتصنع الصدمه وكان لسه هيرد قطعته غزل وهي متعصبه .. يعني ايه مراته االاوله دي متتكلم يا فهد بيه
فهد بغيظ .. دلوقتي اتكلم يا فهد ما انا كل ما اتكلم واحده فيكم تقطعني ولا كأني موجود الله
غزل بعصبية .. ماتهربش من الرد وقولي يعني ايه كلامها دااا انت متجوزها عليا
نسرين بستفزاز .. قصدك متجوزك انتي عليا
فهد عيونه علي نسرين اللي بصله جامد فحط أيده في جيوبه وقال .. اعرفك يا غزل مراتي نسرين
غزل بدموع محبوسه وعصبيه .. طب معرفتنش ليه انك متجوز يا فهد
فهد بجمود .. كله حاجه جت بسرعه وانتي السبب فمعرفتش اقولك وبعدين كله كم شهر بس يعني ف الاول والاخر جوازنا على الورق
غزل بنهيار داخلي .. بس ازي دااا احنا حته متربين مع بعض وكان علي الاقل تعزم ماما علي فرحك بلهانم
فهد قلبه وجعه عليها فسكت
نسرين بخبث .. لا ما طنط عزه عارفه يا حبيبتي أننا متجوزين من سنتين وكمان هي حضرت فرحنا
نزل الكلام زي الصعق علي غزل فجريت لاوضتها وانهارت من العياط
فهد بتصنع الهدوء .. نسرين جيتي أمته
نسرين بحنان بطبطب علي كتفه .. واضح انها بتحبك اوي يا فهد علشان كده طلبت تتجوزها انت عن أي حد . انا من رأيي انك تتكلم مع طنط عزه وكفايه علي كده
فهد بابتسامه .. حبيبتي يا نسرين رغم اني اتفجاة منك بسبب الموقف داا بس اللي فجئني اكتر أنها مش فاكركي اصلا
نسرين بضحك .. دي هبل*ه واضح من كتر حبها فيك نسيت اني اختك يا فهوده
فهد بغيظ .. بت بلاش فهوده دي وبعدين خلينا نكمل تمثيل احسن تطلع دلوقتي
نسرين بصوت عالي ومياعه .. ايه يا فهوده يا حبيبي مش هتجي ندخل نرتاح شويه
فهد بكتم ضحكه علي اخته الهبله .. اكيد يا حبيبتي تعالي
غزل في اوضته هتولع
بعصبية .. انا اول يوم صباحيه اعرف انه متجوز عليا ماشي يا فهد ماشي بتحب حد غير ماشي يا انا يا هي واستحمل اللي هيحصل علشان تعرف تخون*ي
وقامت دخلت المطبخ وكانت بتكركب جامد وفهد ونسرين من كتر الدوشه طالعوا واتفجوا منها
غزل طلعت حاجه شبه السات*ور كده او سكين*ه كبيره
غزل بشر وجنون .. حلوه دي مش هتتعبني في تقطع*ها
فهد بخوف .. غزل حبيبتي مش هتتعبك في ايه معلش ممكن تسبيها مكانها
غزل بجمود .. ماتقوليش حبيبتي دي خالص ومش هسبها
نسرين بخوف بتبلع ريقها بالعافيه .. هو انتي هتعملي بيها ايه طيب
غزل بمجرد ما سمعت صوتها بصتلها بش*ر وغضب وطالعت جريت عليها
فهد واقف مكانه مش عارف ايه اللي هيحصل
نسرين بخوف جريت .. احي انتي عاوزه تقتلن*ي يا غزل
غزل بعصبية .. وحيات امك يا بت ما هسيبك علشان فكرتي بس تتحوزيه دااا انا هشريح*ك
نسرين بخوف .. ونعمه انتي مجنون*ه ابعدي عني
غزل بغيظ .. وربنا لهعلمك الأدب خدي بس
فضلت غزل بتجري وراه نسرين بسكين*ه واختنا نسرين بتلطم
فهد واقف بيستوعب داا حقيقي ولا بيحلم
انا .. فوووووق يا فهد يا فهد انت يابني
فهد بستغراب .. ايوه ايوه مين اختنا دينا يرضيك البهداله اللي انتي حطاني فيها دي
انا .. بصراحه لاء وانت صعبت عليا بصراحه فهظبطك الدونيا بس انا مليش زنب انت اللي حبيت واحده مجنونه انا مالي يا عم
فهد بضحك .. ف دي عندك حق فعلا بس
قطعه كلامنا اختنا
نسرين بخوف .. انتوا لسه هتتكلموا الحقوني هنا البت هتقتلن*ي ليه دوري يكون كدددده
انا بضحك .. هههههههه معلش بس انتي اللي بتلعبي مع مجنون*ه وانتي عارفه
نسرين بتسرع .. الحقونننننيييييي
غزل بعصبية .. خدي يا نسرين متخفيش داا انا كلي حنيه هفصل راس*ك عن جسمك بس يا بت تعالي
انا بضحك .. احي انا نستها خالص انا كنت داخله اقولك الحق اختك من مراتك يا فهد هههههههههههه
فهد بتسرع .. غزل اهداا وانا هفهمك كل حاجه فهاتي السكين*ه دي
غزل بغيظ .. ابداا ابداا علشان تاني مره تعرف تخون*ي يا فهد
نسرين بتسرع .. يا عمري عليه خان*ك فين دااا غلبان وبعدين انا مالي لم هو خان*ك
غزل بلوي بوز .. ما هو خانن*ي معاكي انتي وجريت وراها تاني
فهد بتعب .. يا بنتي العقلي هتدوي نفسك في داهيه
غزل بعيط .. انت السبب لاني بحبك جداا من واحنا صغيرين وكنت دائما مثلي الأعلى في كل حاجه بنسبلي لدرجه هوسي بيك كان بيزيد وف الاخر بعد ما نتجوز اعرف انك متجوز قبلي لا وكمان ناوي تطلقني ليه
فهد بضحك وحب .. يعني انتي بتحبيني
نسرين بتسرع وبتجري عل الباب علشان تفتحه .. انت اهب*ل ما بتقول مهوسه بيك هي ناقصه غبا*ء في وقت غلط يا بني
غزل وبتحري وراها .. خدي يا بت ونعمه ما هسيبك
نسرين بتفتح الباب وبتلاقي عزه قدمها ف بتستخبه وراه
عزه بتشوف غزل والسكين*ه في أيدها بتلطم .. يلهوي انتي بتعملي ايه يا بت بطني
غزل بستغياء .. ابداا يا ست الكل انا قولت بمأن كيلو اللحمه غالي قولت اوفرلكم وبتبصوا علي نسرين
نسرين بتسرع .. بقولك ايه يا عزوز ارحمني من ايد بنتك المجنون*ه دي و انا غلطانه اني فاكرت احرق دمه*ا انا اسفه
غزل بلوي بوز .. لا متقوليش كده يا مرات جوزي
عزه بهدوء .. غزل نزلي السكين*ه دي واسمعي بقا نسرين اخت فهد مش مراته
غزل بستغراب .. احي يعني ايه اخته
نسرين بعياط .. اقسم بالله انا اخته الصغيره اخته اخته وربنا
عزه بتاخده في حضنها .. اهدي يا نسرين خلاص انا عارفه اني غزل مجنون*ه بس مش لدرجه دي
غزل بخجل .. انا اعترفتله احي علي كسفتي دي
عزه بضحك .. ما هو داا المطلوب يا بت بطني
غزل بخجل .. ونبي يمااا ابص في وشه ازي دلوقتي
فهد بحب .. هو انا كنت واثق انك مجنون*ه وبتعملي اي حاجه بس مش لدرجه انك مجنون*ه بسبب حبي كده
غزل بخجل .. ولاه عيب امي واقفه هي واختك الله اصبر لما يمشوا
عزه وهي ماسكه نسرين اللي الخوف لسه مسيطر عليها .. لا متربيه يا بت بطني ونعمه انا خايفه عليه منك بس يلا تتهنوا يا حبايبي
فهد بضحك .. تسلمي يا حماتي يا قمر
غزل بهدوء وعيونها علي نسرين .. اعتزرلها معلش
عزه بتهزا راسها و بضحك وهي بتبص لفهد .. كده انا ضمت انك مستحيل تخونها يا فهد لانك عارف مسيركم هيكون ايه هههههههههه
فهد بضحك .. مستحيل اعملها اصلا
عزه بضحك وهي بتمشي .. داا لازم يكون مستحيل ومشيت
غزل اول ما لاقيت امها مشيت جت تجري فهد مسكها
فهد بحب .. خدي هنا رايحه فين بعد الفرهده دي كلها
غزل بخجل .. فهد عيب كده ابعد وبعدين انت قولت اني مش استيالك منين بتحبني
فهد بحب .. انا مش بحبك بس يا غزالتي انا بعشقك بصوره متوصفش استيالك اصلا
غزل بفرحه وحب .. وانا كمان بحبك جداا يا فهودي
وتسكت شهرزاد عن الكلام المباح

تمت..

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية غزل الفهد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى