روايات

رواية عشق ما بين الانتقام الفصل الثامن 8 بقلم سولاف مصطفى

موقع كتابك في سطور

رواية عشق ما بين الانتقام الفصل الثامن 8 بقلم سولاف مصطفى

رواية عشق ما بين الانتقام الجزء الثامن

رواية عشق ما بين الانتقام البارت الثامن

عشق ما بين الانتقام
عشق ما بين الانتقام

رواية عشق ما بين الانتقام الحلقة الثامنة

وقفنا اخر مره لما البنات شافو حراميه
بسمله : هجوم
سولاف صرخت : اع الحقي يا بسمله دا طلع احمد و اخم عليه
ريم : وانا ضربت زين
بسمله بضحكه شريره : انا فتحت دماخ مراد هههعهعه
ريم : يا حيوانه جوزي ابو عيالي
بعد نص ساعه
بسمله بتمثيل الجديه : مش قولنا متبقوش في البيت
احمد بوجع في دماغه : تقومي تموتونا
سولاف ببراءه مصطنعه: لا بس افتكرتكو حراميه
زين : هو في حد بيضرب الحراميه بطاسه و شوكه و سكينه و معلقه كبير
ريم : هو مراد مش عايز يفوق ليه موتي الواد يا بسمله
بسمله بمسكنه : انا
مراد بدأ يفوق : منك الله يا متوحشه
بسمله : مخلاص مكنش خبطه يعني
زين بضحك: بس يعني اي البچامات دي
سولاف : بس اي رايك
زين :تحفه
احمد : بسمله بقره ههههه
بسمله : دمك سم يلا
احمد : بقره و ارنوب و باندا قاعد انا في جنينه حيوانات
بسمله : عندك مانع
احمد : نو
…………………………………………………………………..
في مكان تاني
مجهول ٢ : يا باشا لقيت البنات
مجهول ١ : فين
مجهول ٢ : موجودين في فله كده بس معهم تلت شباب
مجهول ١: تعرف مين الشباب دول
مجهول ٢: ما انا خليت حد يجب اخبارهم و الخبر هيكون عندك انهارده
…………………………………………………………………..
سولاف بزهق : جماعه انا زهقانه
بسمله : تيجي نطبخ
سولاف :يلا
ريم : هنعمل اي
بسمله : بيتزا
سولاف : اوكي
ريم : اوكي
…………………………………………………………………..
في المطبخ
بسمله بضحكه خبيثه رشت علي سولاف و ريم دقيق
و فضلو يلعبو لغيت لما اتبهدلو
احمد بقرف : الاشكال دي استغفر الله
بسمله : مالها اشكالنا يا خويا
احمد : جميله
سولاف بضحك عليهم : بس عملنا بيتزا تحفه
ريم بضحك : حصل
احمد : مش مطمئن بس يلا
بسمله بثقه : متخفش البيتزا تحفه
After 5 Minutes
احمد بقرف : اي دا دي بيتزا دي
بسمله : دوقني كده
بسمله : يع
سولاف : اخرت اليمشي و راكي
…………………………………………………………………..
مجهول ٢ : احنا عرفنا البنات قاعدين مع مين
مجهول ١: مين
مجهول ٢ : قاعدين مع زين و مراد و احمد
مجهول ١: اي لزم يكونو عندي انهارده
مجهول ٢ : تمام يا باشا
…………………………………………………………………..
ريم : تعالو نقعد في الجنينه شويه
سولاف : يلا
بسمله : نجيب حاجه تتاكل الاول
سولاف : انتي كل حاجه اكل اكل
بسمله : بصلي بق في القمه البكالها
سولاف بصتلها بقرف
ريم : يلا
…………………………………………………………………..
سولاف : الجو حلوه انهارده اوي
بسمله : حصل
ريم : شايفين المنظر السما بليل بيكون جميل اوي
بسمله : حصل
سولاف : انتي عالقتي
بسمله : لا بس انتو ناس فاضيه
سولاف : لا انتي مش فاضيه دا انتي ٢٤ ساعه نائمه
بسمله : انا بردو
ريم : مخلاص عايزين نستجم شويه
بسمله لسه هتكلم لقت حد كتم نفسها و اغم عليها
سولاف لسه هتصرخ عمل نفس الحاجه اغم عليها
ريم صرخت و جت تجري ضربها اغم عليها
…………………………………………………………………..
زين بستغراب : هما البنات فين
مراد : كانو في المطبخ مع احمد
زين : احمد
احمد : نعم في اي
زين : البنات فين اصلا الفله هادئه ملهاش صوت
احمد : كانو معيا في المطبخ بعد كده قالو هيقعدو في الجنينه
زين : طب تعالو نشوفهم كده
…………………………………………………………………..
في الجنينه
زين :هم فين
مراد : راحو فين
احمد : هشوفهم في الوضع كده
بعد شويه بيدورو
مراد : زين شوف لقيت اي
مراد لق جواب
زين : هاتو بسرعه
زين بعصبيه : يا ابن *****
مراد : في اي
زين : البنات اتخطفو
مراد : اي
زين بغموض : العب بق علي مكشوف
احمد : مفيش حد في الوضه و دورت في الفله كلها
مراد : البنات اتخطفو
احمد : هم عرفة مكنهم
زين : اه و يلا نشوف هم فين
…………………………………………………………………..
في مكان تاني في حته مهجوره
بسمله بدوخه : اي دا احنا فين
بسمله : سولاف ريم اصحو
سولاف فاقت : احنا فين
بسمله : معرفش صحي ريم كده
سولاف : احنا مربطين كده ليه
ريم صحيت : اه يا راسي ياني انا كان مالي و مال القرف دا
سولاف : هو حصل اي علشان انا مش فاكره
ريم : في حد كتم نفسكو و انا جريت بس خبطني
دخلو عليهم واحد
الشخص : مسمعش صوت حد انتو مخطوفين مش في ملاهي
البنات : يلهوي تاني
…………………………………………………………………..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق ما بين الانتقام)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى