رواية عشق في قلب المراد الفصل الثامن 8 بقلم نور شريف
رواية عشق في قلب المراد البارت الثامن
رواية عشق في قلب المراد الجزء الثامن
رواية عشق في قلب المراد الحلقة الثامنة
عشق بخوف مسكت ايده: متخفش انا معاك بتبص لاقت مقنع رافع المسد..س علي مراد؟
مراد بصلها بتوتر: مالك يا عشق وشك اتغير فجاة..
عشق.. لا مفيش حاجه الا قولي يا مراد اي اكتر حاجه بتكرهاا!!!
مراد نفخ بضيق: انتي عبيطة احنا في اي ولا في اي..
عشق بحركه سريعه ضربت الراجل بي المسد.. س في دماغه تعالا ورايا يا مراد انا اخدت السلا”ح بتاعه…
مراد بتوتر: هتعملي اي يا مجنونه..
عشق زقت باب العربية برجليها لاقت جيش كامل مقنع صرخت برعب.. انا هروح لي اللواء علي القبر..
مراد بتوتر.. عشق اتصرفي بي ذكاءء اهم حاجه الذكاءءء..
عشق صرخت بقوة: اسمع ياض انت و هو انتو عايزين اي..
واحد من الموجودين.. شد المسد”س بي سرعه نزلي الي معاكي…
عشق ابتسمت بضحك: سؤالي واضح انتو عايزين اي..
عايزينك انتي والي معاكي؟
عشق.. انتو تبع مين يالا انت و هو..
مراد كزز علي سنانه بعصبية: بتغلط عشان تتعجن تحت ايدهم؟
عشق شغلت المسدس ضرب فيهم قعدت جمب العربية وبدأت تضرب فيهم ومراد قاعد في العربية خايف منهم..
مراد ده معفن و جبان!!
مش عايزهم يكتشفو ان الظابط مراد قدمها الخطة هتبقي فشلت اعمل اي دلوقت..
عشق فجاة اتصابت في درعها صرخت بوجع.. مرادد الحقني.
مراد نزل من العربيه لي مستواها بخوف عليها.. مالك؟
عشق.. دراعي واوه؟
مراد نفخ بعصبية: انتي بتهزري بقولك في اي..
عشق بزعيق.. ولا بقولك اي انت هتزعق وتلم الدنيا بقولك دراعي اتصاب فهمت ولا ادخل المعلومه في مخك ده؟
مراد وقف ورفع ايده انا استسلمت وهي كمان..
عشق وقفت بشموخ: انا لن استسلم يولاد الكل..بب المرء لم يقهرر ابدا ابدا..
مراد بعصبية: استسلمي هتموتي..
عشق.. لن استسلم..
فجاة اتلمو عليهم ربطو ايديهم بعصبية.. اطلعلي يا حبيبي انت وهو العربية دي..
فجاة عشق اضربت علي دماغها واتخدرت و غابت عن الوعي..
مراد بصدمة.. عشقق قومي انا عارف انك اقوي من كده..
مراد بوجع.. اه دماغي وغاب عن الوعي..
في قصر اللواء عيسي..
احمد بخوف: النمر عرف ازي ان عشق راحه هناك وهي الي ماسكه المهمة..
عيسي: اكيد في جاسوس في وسطينا بس ميعرفش مراد عشان مراد شغال في قنا و عشق في القاهرة..
احمد بقلق: انا قلقان علي عشق؟
عيسي: انت عارف ان عشق شاطره بتقاتل ومش بتخاف عمرها ما هابت حد ابوها بيخاف عليها دخلها حربيه و تدريبات مفيش بنت بتقدر تمسك مسد..س وتقف قدام الناس كده!!
احمد: انا عارف عشق رغم جنونها بس شاطره في شغلها و ذكية..
عيسي: انا شاكك ان عشق عرفه مين مراد؟
احمد.. ممكن لاء.
عيسي فتح تلفونه بيتابع التاب لاقه مكانه قبل الفيوم بشويه هي قبل الفيوم بي شويه بينا نركب العربيه ونروح هناك..
احمد.. مش مطمن ليهم؟
عيسي بقلق.. ولا انا.
في بيت الحاج محمد..
محمد ما ترن علي عشق كده عايزه اكلمها اصل قلبي مقبوض اوي عليها..
تلاقيها في شغل بلاش القلق وبعدين احنا عارفين بنتك؟
دي بنت يا محمد دي في شغل صعب ممكن تروح مني في ثانيه!!!
محمد طبطب علي ظهرها.. اللواء عيسي قال انها في مهمة صعبه اليومين دول..
تمام يا محمد بكره اكلمها مليش دعوه بي شغلها دي ضنايا..
محمد خلاص يا حجه قومي صلي وادعيلها تنجح دي في اختبارات لازم تتقبل فيها..
ربنا معاها يا حاج ربنا معاها..
في مخزن مهجور كان يقف النمر بجمود وهو ينظر لي عشق بي شه’وة هي البت دي ظابط مخابرات رغم جمالها ده..
ايوة يا باشا البت دي نجحت في عمليات كتير وبتقا”تل زي الراجل بظبط و مش بتخاف.. اتصابت في دراعها وقامت رفعت علينا المسد”س وقالت مش هستسلم..
ابراهيم قرب من دراعها وحط ايده عليه بصلها بشهوه..
انا عايز البت دي عندي في البيت يومين؟
بس يا باشا دي صعبه اجبهالك مستحيل تقدر تعمل معاها حاجة.
ابراهيم جاب جردل مياه وصحاا مراد و عشق..
عشق فتحت عنيها بصدمة: حد بيصحي حد كده يا رجاله..
عشق صفرت بي تمثيل.. واو واو كمال اجسام..
مراد بغيره.. عشق بتعملي اي..
عشق بصتله بقرف: اسكت انت الا قولي انت طالع حلو لي مين؟
ابراهيم بي ابتسامه: طالع ليكي..
عشق.. هو نا حلوة كده يا راجل..
مراد فهم انها بتلعب عليه!!!!!!
ابراهيم.. انتي حلوه بس انتي حلوه اوي؟
عشق بوجع مسكت درعها ممكن طلب صغير وهعمل الي انت عايزه..
ابراهيم بأعجاب.. طبعا طبعا من عيوني..
انت نسيت ولا اي يا بيه دي ظابط مخابرات؟
عشق بخبث: مراد يفك ايدي ويغير ليا علي الجرح عشان هو جوزي بقا فاهم انت؟؟؟
ابراهيم.. هو جوزك؟
عشق ايوة وافق بس هات حاجات لي الجرح بتاعي وعد هسمع كلامك..
ابراهيم.. تيجي معايا البيت..
مراد بعصبية: تيجي معاك فين مش فاهم..
عشق.. هات بس اسعاف لي الجرح ونا هرد عليك..
ابرهيم جاب ليها الاسعافات وفك ايدها و ايد مراد؟
عشق غمزت لي مراد قرب ودانك كده..
مراد قرب منها وبدأ يشيل الطلقه وهي تصرخ..
ابراهيم عض علي شفايفه.. هاتها يا محسن اجري..
عشق انا هروح معاه البيت؟
مراد بعصبية.. لاء مش هتغيبي عن عيني؟
عشق وترن علي اللواء يجيب عساكر من القسم وتجيلي علي بيته ونا هلعب عليه واعرف منه كل حاجه متنساش ان اقوي منك انت شخصيا اكيد هغلب الشيطان الي بره..
مراد نفخ بضيق.. يا عشق؟
عشق خرجت مع محسن بمكر يلا يا بيبي عشان اروح معاك..
مراد بضيق.. يا عشقققق بلاش؟
عشق.. ونت مالك؟
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق في قلب المراد)