روايات

رواية عشق الوحش الفصل الخامس 5 بقلم منة سمير

رواية عشق الوحش الفصل الخامس 5 بقلم منة سمير

رواية عشق الوحش البارت الخامس

رواية عشق الوحش الجزء الخامس

رواية عشق الوحش
رواية عشق الوحش

رواية عشق الوحش الحلقة الخامسة

صررر**خه انثويه قويه صدرت من فم هدير بعدما سمعت صوت رصا*ص توقف السائق برعب بينما تضع يديها ع فمها بصدمه وخو*ف وهي تشاهد رجال حازم يحاصرونها من جميع الاتجاهات
رفعت عيونها بر*عب لتلقي بعيون حازم بنظراته المر**عبه القا*تله وهو يخفض سلاحه بهد*وء مخيف ليتقدم نحوهاا ويجذ*بها من داخل سيارته لتصطدم بصدره ليتحدث بقسو*ته :”كدا انتي بقيتي كويسه وتقدري تستحملي ال هيحصلك كويس…..
لتبلع ريقها بصعوبه ورعب :ا اناا
ليز**يد من ضغطه ع در**اعها بقسوه شديده حتى صرخت من قوه قبضته :انتي متفتحيش بؤك والا قسما**بالله همد ايد***ي عليكي وما هخليكي تعر***في تمشي ع رجليكي تاااا*******ني ساااااااامعه
صر***خ في آخر حديثه بصوت جهورررررري لتنفض هي وتومأ بسرعه والدموع تتساقط من عيونها :س سامعه
***
حازم مشي الحراسه بتاعته وساق هو ع أقصى سرعه ممكنه وهدير بتخشي من السرعه جداااااا حازم كان بيسوق وجسمه مشد،، ود وعرو،، قه باينه وبارزه من كتر الغضب….
هدير ببكاء شديد :حااازم خفف السرعه شويه
هدير بشهقه من َبكائها :َ كفااايه بقا خفف السرعه هتمو**تناا
حازم بعصبيه شديده :اخرساااا****ااااي مش عايز اسمع صوتك انتي مبتفهمييي***يش
هدير خا***فت منه اكتر واكتر وقعدت تعيط جمبه لحد ما وصلوا لبيتهم

 

 

 

فتح الباب ودفع هدير ل جوااا من غير ما يراااعي انها حامل،،،،، اصلا
ولسه هتتكلم صفعه**اااا حازم بقو****ه ع خدها كانت هتقع بس حازم مسكها وصف**عها ع خدها مره اخرى باقوي مالديه لتصر***خ بقوه ودمو***عها تنهمر بغزا**راه
ليجذ،بها من يديها ويد*فعها بقوه عند الباب ويحتجزها*** أمامه
وانفاسه الساخنه الغاضبه تحر***ق بشرتها الحلبيبه الناعمه التي أصبحت متور***مه بفعل صفعا***ته الان
حازم بهدوء مخيف :بصيلي
هدير بدأت تخاف منه اكتر وتعيط وخافت تبص ليه
حازم بصوت جهورررر*ري :افتحاااااي عينكي وبصيييلي
فتحتهم بسرعه وهي بتنفض من الخو*ف والر*عب لتلقي عيونها البريئه الخائفه بعيونه الحا**ده ف حقا غضبه ك غضب وحش ف كيف سيكون عشقه اذا…
حازم :شايفه ايه
هدير ببكاء شديد وصوت متقطع :ا انت
حازم بعيون تضيق بحد**ه مخيفه :انا مين
هدير مش عارفه تتكلم من و**جع فكها الشديد : ح. حاازم الكناني
جذ***بها من شعر**ها بقسو**ه للخلف فصر**خت : وعارفه ان حازم الكناني يعرف يجيبك حتى لو في آخر بلاد المسلمين
هديرررر ببكاء شديد :ااااه عارفه
ليجذ***ب شعرها بقو**ه اكبر من ذي ما قبل لتضع يدها ع يده بسرعه وهي تتاو**ه بقوه :وعارفه ان ال عملتيه دا ميغتفرش ولا يمكن يعدي الأول تطلبي الطلاق،،،،،صفعها، بقوه….. لتصر**خ بالم شديد لقد نز****ف خدها أثر صفعا،،ته…

 

 

 

التاني تقفلي الباب ع نفسك وتحلفي بحياتك انك هتنتحر**ي لي*صفعها مره اخرى لتشعر بأن قواها تخو**ر منها تدريجيااا
حازم بلهجه حارقه :لازم تكوني عارفه ان كل ال بتعمليه دا انتي هتتحاسبي عليه وحسابك مش هين **ابدا صدقيني….. ليهتف بلهجه شديده التملك وهو يقربها منه أكثر حتى اصطد***مت بصدره بقوه وهي تبكي بشده : هرو****بك مني دااا عقاا***به الموت حتى لو كنت بحبك صدقيني مش هتردد لحظه واحده اني هق*تلك يا هدير
هدير بصد*مه :انت هتق*تلني
حازم بصوت رجولي : مش هقد*ر… عشان انا بحبك
نظرت اليه هدير بتوهان وضعف وخوف وقلق نظراتها تحمل معاني كثيره بينما هو كان يبادلها نظرات،، تملك،، جنون،، حب غضب،، ثابته قبل أن تسقط فاقده للوعي بين يداه

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الوحش)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى