رواية عشق الندى الفصل السادس عشر 16 بقلم نادية نشأت
رواية عشق الندى الجزء السادس عشر
رواية عشق الندى البارت السادس عشر
رواية عشق الندى الحلقة السادسة عشر
ناديه بصدمه ودموع:ا ن اا اسسفهه دخل لت بدو ن استاذ. ن
وطلعت تجري ووقعت الملف
سيف زق منار ومسكه من شعره
منار بوجع:سيف اوعي
سيف بزعيق:عمرر عمر..
عمر دخل سريع.
سيف:خود الحيوانه دي المخزن وعايزه تتربي
وطلع يجري ورا ناديه
ناديه طلعت وركبت تاكسي.
ناديه بعياط :وديني العنون*****
السواق:حاضر يبنتي
سيف انتطلق ب العربيه
حتي ان لمح التاكسي
سيف :اقف اركن في جمب
السواق :تبعك ده يبتني
ناديه بعياط :لا كمل يعمو
سيف ميل العربيه حتي ان وقف السائق
السواق :في اي يبني
سيف راح فتح الباب وشد ناديه من معصم يده
ناديه:ابعد عني ابعد يسيف
سيف طلع فلوس :اتفضل حسابك ودي مراتي اتفضل انت
ذهب السائق لان الموضوع بين زوج وزوجته
ناديه بعياط:ابعد جاي ورايا لي كمل اللي بتعملو
سيف:انا والله م
ناديه :بسسس انتي لسه مصمم تقول حوارت عشان تبان الصادق لا مستحيل
سيف:اسمعيني انتي فهمه غلط هو
ناديه بمقاطعه:طلقني وخليني اكمل حياتي حياه طبيعيه مش عاوزك افهم بقا
سيف بغضب :بس انا مش هطلقك ي ناديه واللي عجبك اعمليه
ناديه جرت من سيف بس سيف حوط وسطه قبل ماتهرب
وزقه في العربيه
ناديه بصريخ :ابعد عنيييييييي
سيف :اسكتيييي
وطلع الفون
منير :الو يفندم
سيف:انا طالع ع المطار عاوز تذكرتين في اسرع وقت
متير :بس يفندم
قفل في وجهه
ناديه :تذاكر اي انت موديني علي فين
لا يبالي سيف ولا يرد عليه حتي ان وصلو المطاار
ناديه بهدوء:انت وخدني فين رد علياا
سيف ببردو:نامي واما تصحي هتعرفي
ناديه :يكشلل كدهوو مترد كويس
نظر له سيف نظره اخرسته.
بعد ساعات وصلو
سيف بهدوء :قومي يلا وصلنا
ناديه قامت واتحههه لفندق
دخلت ناديه :ممكن تفهم جيبني هنا لييييي
انت عايز مني اي طلقني بقااا
اسكتيه سيف بقبله تعمق فيه الا ان هي زقته
ناديه:اياك تعمل كده تاني انت فاهم روح ل ست منار اعمل معاه كده انتو اوساخ زي بعض
سبف بغضب:قولتك انا مليش علاقه بها قبل كده اي علاقه كانت بتجمعنا فهي قبل جوازنا انتي ليه مش مصدقه انها هي اللي رمت نفسه عليه قبل متدخلي ليي مش مستوعبه ده
ناديه بدموع:انا تعبت منك بجد كل شويه اشوفك معاه لييي بجد بتتعبني انا اللي غلطانه اني حبيتك بجد بس انت متستهلش الحب ده
سيف :انتي قولتي اي حبيبتني انا
ناديه :ايوا بحبك ي سيف بي انت مش تستاهل
سيف بحب :وانا بحبك والله هي اللي رمت نفسه عليه
واتجهه واحضنه
سيف:حقك عليه والله اسف
ناديه بشقهات :انت انت
سيف:اهديي هششش بقا والله مظلوم يناس منك لله ي منار
ناديه بضحك :خلاص ابعد بقا
سيف بخبث:تؤتؤ مش هينفع وحوطه اكثر من وسطه
ناديه بتوتر:طب ابعد بقا
الا ان اللتهم شفا*يفه مره اخره بحب اما هي كانت تبعد عنه الا ان استسلمت له ولحبه (ملناش دعوه بق)
في مصر في فيلا الشروقاي
دخل عمر
عمر:ازيك ي جو
يوسف ببتسامه:الحمد لله فينك كده مختفي
ونظر الي مسك التي تجلش مع ابيه
عمر:ازيك يمسك
مسك بتوتر:الحمد لله عن اذنكو هطلع
عمر بتسرع:لا خاليكي عايز اتكلم معاكي
نظرت مسك ل ابيه ف اهز راسه بنعم
يوسف :طب اسيبكو هطلع اخد العلاج وهنزل تاني متخفيش يمسك عمر يبقا ابن خالتك
مسك :طيب
عمر :عامله اي والبيبي عامل اي
مسك :الحمد لله ونت
عمر ببتسامه:كويس
بعد سكوت تام يقطع الصمت عمر
عمر :فين جوزك يمسك انا مشفتوش لي
مسك بوجع: هو يعني مسافر
عمر بوجع:ااممم وقطعه رن الفون الارضي
مسك:الو
رغد :الو ناديه موجوده
مسك :لا هي مع سيف لما تيحي اقوله مين
رغد:قوله رغد
مسك تمام
مسك :عمر اعملك شاي
لم توجد عمر في اي مكان
عند العقاربه والحربايه😂
كانت مختفيه ريهام فكانت تعمل عمليه اعاده بنت بنو*ت
ريهام :طب ومسك دي جوزه مظهرش لي
ثريا :محدش عارف حاجه حتي يوسف مش بيسئل يسيف وبنت بتاع الشاي هما اللي عرفين
في الصباح عند سيف وناديه
سيف بتامل ناديه النائمه في حضنه
ناديه فتحت عيونه بوجع
سيف ببتسامه:صباحيه مباركه يعروسه
ناديه يخجل: شكرا
سيف:تؤتؤ مش بتتقال كده
ناديه بتوتر:اومال بتتقال ازاي
سيف يميل عليه
سيف :كده وقبله (ملناش دعوه بردو😂)
بعد ساعات
ناديه بوجع:منك لله
سيف بضحك:خلاص بق ودخل الحمام
وطلع في عده دقايق
فاجاه حمل ناديه
ناديه بضراخ:في اي
سيف مفيش هتاخدي شور سخن عشان تفكي
هزت راسه بايجات
وبعد ساعه طلعت من الحمام
وجدتت سيف يلبس
ناديه بكسوف:رايح فيه كده
سيف :عندي شغل مهم وهعدي عليكي عندي ليكي مفاجاه
ناديه :اي هي المفاجاه
سيف ببتسامه:لو قولت مش هتبقا مسابقه
ناديه:رخم علي فكره
سيف :عارف اسيبك بقا
وذهب سيف وارتمت علي السرير وراحت في النوم
ياتري اي هي المفاجاه ؟؟
عمر هيعمل اي لما عرف ان مسك جوزه موجود؟
ريهام هتعمل اي؟
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الندى)