روايات

رواية عشق الندى الفصل الخامس 5 بقلم نادية نشأت

رواية عشق الندى الفصل الخامس 5 بقلم نادية نشأت

رواية عشق الندى الجزء الخامس

رواية عشق الندى البارت الخامس

رواية عشق الندى
رواية عشق الندى

رواية عشق الندى الحلقة الخامسة

ناديه دخلت غرفه الاجتماعات وانصدمت😳😳

لقت سيف ومنار في وضع مش كويس😉

ناديه بشهققه

منار اتنفضت من ع رجل سيف

منار وهي بتعدل القميص

منار بزعيق :انتي ازاي تدخلي كده يمحترمه مش النور الاحمر شغال

ناديه لحد دلوقتي مش مستوعبه هو ازاي شوفتو كده!!!

وسيف قاعد برود ولا اكن حاجه حصلت 🙂

ناديه فاقت ع زعيق منار (الحربايه) سوري

ناديه بهدوء :سبيني مع سيف لو سمحتي

منار :سيف حاف كده

ناديه :لا سيف ب الشطه واللمون

منار:انتي ازاي كده سيف بيه اتصرف انت بدل متصرف انا

سيف:هتتصرفي انتي ازاي يعني

منار قربت من ناديه وكانت هتشرده من شعره

بس ناديه مسكته 👊🏻👊🏻👊🏻 ومنار بتصوت من وجع وناديه مسكت درعه وعضد وهي ومنار تصوت😁وسيف قاعد ببرود لحد ما الكل اتجمع وفصلو مبنهم

(الولا سيف ده بارد )

ابراهيم “بيشتغل في الشركه معجب ب الحربايه قصدي منار”

ابراهيم انتي ازاي يامتخلفه تعملي كده في منار

والكل اتجمع وبيزعق في ناديه وهي مش عرفه ترد علي مين ولا مين عيونه دمعت وخدوده احمررت

 حست انها مخنوقه

سيف شاف كده قام مستحملش يشوفه ب المنظر ده وهي مراتو

سيف بنبره صوت هزت الشركه كله:في اييي انتو ازاي تكلوه كده

ابراهيم:انت مش شايف حضرتك البني ادمه قليله الذوق ده عملت اي في منار

سيف :احب اقدم ليكي البني ادمه دي بتكون مين

 سيف اتجهه ناحيه وحوط وسطه وهي مسكه دموعه

سيف: مدام ناديه سيف يوسف الشرقاوي 😊

الكل انصدم ومنار في مواقف لايحسد عليه

الكل كان ببدا ينصرف مفيش غير كام فرد ومنار وابراهيم

ابراهيم :ا ا.. انا اسف يافندم

سيف بغضب :اتفضل الحسابات وخلص وروح

منار :س س سيف هو االكلام ده مظبوط

سيف بزعيق :سيف بيه انتي ازاي تسمحي لنفسك انك تكلمي مراتي كده انتي في الاول والاخر سكرتيره ماشيه تبيع جسمه للي معاه اكتر انتي فاهمه ولا لا اتفضلي اطلعي روحي شغلك

كل تحت نظرات ناديه المصدومه من تغيرو المفاجاه له

منار طلعت وهي بتلعن فيهم واكسمت انهم مش هيشوفو يوم حلو

سيف لسه محاوط ناديه وهي في صدمه

ناديه زقت سيف :ابعد

سيف :تؤتؤ عجبني الوضع كده

ناديه بكسوف ودموع متحكمه فيه :ابعد ي سيق بيه

سيف قرب اكتر وهمس في ودنه عيطي

ناديه بدموع:ابعد انا عايزه اروح

سيف واقف مش بتحرك من مكانو

وهي انهارت في الدموع وهو خده في حضنو اكتر

ناديه:لي عملت فيا كده لي تحطني مواقف ببقا عامله زي المشلوله مش عرفه اتصرف انت دمرت حياتي في يوم وليله لييي ليييي عملت كدهه

سيف:هششش اهدي

ناديه فضلت تعيط لحد اما هدت :ابعد

سيف بعد عنها وطلع منديل ومسح دموعه وقال:ادخلي الحمام اغسلي وشك ويلا عشان نمشي

ناديه غسلت وشه

ناديه:يلا عشان عايزه اروح

سيف:يلا هنطلع عندي ع الفيلا انا عايش انا وماما وبابا

ملكيش دعوه ب ماما لانها مش هتستقبلك ب سهوله كده

لكن بابا متاح ليكي انك تكمليه

ناديه مع نفسه مش هتستقبلني ب سهوله هو يوم اسود هي ناقصه مش كفايه اني شوفتو كده مع المتخلفه ودي ولا اكني شوفت عادي وكمل عادي

وخده وسط كل حضور الشركه

ووصلا الفيلا

يوسف :يلا ي وهانم حضري السفره سيف علي وصول

هانم حاضر يببه

ثريا :هو سيف جاي

يوسف :ايوا

ثريا كويس عشان افتحو في موضوع ريهام ده

يوسف بخبث طبعا كلميه (ايوا هوواللي جه في دماغكو يعرف )

سيف دخل ومعاه ناديه

سيف: ازيك ي بابا ازيك ي ماما

يوسف الحمد لله يبني وهكذا ثريا

ثريا :مين البنت دي ي سيف

سيف ببرود :مراتي

ثريا 😳😳😳😳😳😳

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الندى)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى