روايات

رواية عشق الندى الفصل الثلاثون 30 بقلم نادية نشأت

رواية عشق الندى الفصل الثلاثون 30 بقلم نادية نشأت

رواية عشق الندى الجزء الثلاثون

رواية عشق الندى البارت الثلاثون

رواية عشق الندى
رواية عشق الندى

رواية عشق الندى الحلقة الثلاثون

دخلت رودي غرفه سيف وجدته نايم وياخد ناديه واياد في حضنو
رودي :هوو في اي هما متخصمين ولا متصلحين ولا اي
كانت ناديه تتقلب في النوم حتي وجدت رودي تقف امامه
ناديه بصريخ:اعااااا
قام سيف بخضه :في ايي مالك
رودي:في اي ياسيف
نظر سيف اللي رودي
ناديه وهي نتظر اللي رودي
ناديه:انتي ازاي تدخلي اوضتي من غير اذني
رودي بخبث:سيف هوواللي قالي اما تيجي ماما اطلع اقولو
ناديه بعصبيه:تيجي تناديه مش تدخلي اوضت نومنا واحنا نايمين
رودي :عادي يعني هو
سيف بمقاطعه وهي يشاهد الموقف
سيف:خلاص يارودي اتفضلي وانا هاجي وراكي
رودي بدلع:حاضر ياسفو هستناك تحت ونزلت
ناديه:لا والله بلسهوله دي
سيف اتجاهل ناديه ودخل غرفه الملابس

 

 

ناديه قامت وراه:طب ب البساطه دي انزل وهاجي وراكي
سيف ولي اول مره يكلمه بعد السفر:اه ب السهوله دي لو سمحتي اتفضل اطلعي عشان اغير هدومي
ناديه بصوت باكي:حاضر ياسيف هطلع برا وانت اتفضل انزل اعد مع ردوي هانم ونا مش مهم
سيف:تمام انا كده كده كنت هنزل اعد مع رودي مش محتاجك تقولي
ناديه وهي تحبس دموعه:سيف انت بتعملي كده ليي نا عملتلك اي
Nadia nashaat
سيف:معملتيش حاجه
ناديه:انا فعلا معملتش حاجه تستحق تعملي المعامله الجافه دي وانك بسهوله تقولي لي رودي انزل لما تدخل غرفه نومنا بدون اذن وانت تستسهل ف الموضوع افرد اني
سيف بمقاطعه:خلصتي
ناديه وهي تمسح دموعه:انا اسفه فعلا اني موجوده لحد دلوقتي وطلعت
نزلت ناديه وهي تحمل اياد
نزلت وجلست بجانب مسك
مسك:مالك زعلانه لي
ناديه:مفيش
مسك:لسه سيف مش بيكلمك
ناديه:لا انا وسيف اتصالحنا خلاص
مسك:متاكده
ناديه بحزن:ايوا
هدي و رودي 🦎
رودي: بس يماما ده اللي حصل
هدي بخبث:اممم طب انا عايزه تكره سيف خالص اكيد اتشكلو عشان اللي حصل ده
رودي :اعمل اي بس يماما
هدي:تعالي وانا اقولك بس لازم يوسف مش يكون موجود استني كده كده هو مسافر
رودي:حاضر بس بردو مش معني كده اني هسيبه في حاله
ضحكت هدي ورودي 🦎
نزل سيف
سيف:حمدلله علي السلامه ياغاليه
هدي بخبث:الله يسلمك يحبيبي
وجالسو يتحدثون
كانت ناديه تنظر الليهم بحزن فهي تشتاق اللي احضان سيف
مسك مع نفسه:لي كده ياسيف كل ده عشان غلطه عملته كانت غلطه بسيطه تعمل كل ده
مسك :ناديه انتي سلمتي علي بابا
ناديه:لي هو بابا رايح فين
مسك:مسافر اسبوع وهيرجع

 

 

ناديه :بجد طب هقوم اسلم عليه خالي اياد معاكي بس
مسك:هاتي يقلبي
وذهبت ناديه اللي يوسف لكي تسلم عليه
بعد فتره صغيره كان الجميع يودع يوسف
سيف وهو يحضن يوسف همس له يوسف: خالي بالك من ناديه متنساش انها مش ليه غيرك
وذهب سيف وذهب عمر لكي يوصلو
هدي:يلا بينا عشان ناكل الاكل هيبرد
رودي :يلا يمامي
وذهبت سريعا جلست مكان ناديه بجانب سيف
مسك وهي تنظر الي رودي :معلش يارودي ده مكان ناديه قومي يحبيبتي
رودي ببرود:اووبس معلش ياندوشش مش بعرف اعد غير ع الكرسي ده ممكن تعدي ع كرسي تاني
ناديه وهي تنظر الي سيف الذي تنتظر رد فعله لم تجد رد فعل منه
ناديه:طبعا ي ريري اعد انتي بردو قاعده جمب اخوكي وذهبت وجلست بجانب مسك
رودي بغيظ:اخوكي بكرا تشوفي هيبقا اخويا ازاي
هدي بخبث:هانم هاتي الشوربه
هانم :حاضر واتجهت واخدت الشوربه
ولكن وهي تمشي كعبلته هدي ووقعت الشوربه علي ناديه
ناديه بصريخ:اعاااااااا الحقوني
قام سيف اتنفض مكانو :ناديه مالك
هانم وقفه برعب من اللي حصل
هدي:انتي غبيه يهانم حرقتي البت
ناديه بعياط:رجلي ياسيف اعااا
سيف : طب اهدي واشتال ناديه وذهب اللي غرفتهما نظرت ناديه اللي رودي التي تضحك وعرفت انهم السبب
ناديه وهي تبكي في حضن سيف
سيف دخل الغرفه :ادخلي غيري هدومك وخودي شاور ساقع عما اجبلك تلج
ناديه بعياط :حاضر وذهبت اللي الحمام.
ناديه بعياط:اااااه رجلي ونظرت اللي رجله المحمره بشده
نزل سيف وجاب تلج
ناديه طلعت وهي تبكي
سيف بلهفه:تعالي عشان احطلك الكريم
ناديه:لا هات وانا هحط لنفسي

 

 

سيف ببردو ولكنه قلبه يؤلمه :اتفضلي
ذهبت ناديه وجلست علي السرير :وهي تضع التلج:اعاااا وبكت
نظر له سيف بلهفه :هاتي كده واخد منها الكريم والتلج
سيف وهو يضع التلج
امسكت ناديه قميص قدام من الوجع:سيف براحه
سيف :حاضر وضع له الكريم
ناديه بعياط:سيف براحه 🥹🥹
سيف :ملاص معلش قربت اخلص اهو وخلص سيف من وضع الكريم
ناديه:هانم مكنش قصده توقع الشوربه عليا.
سيف: تمام وذهب وجلس علي طرف السرير وفتح الاب توب
نظرت نادبه الي بحزن وذهبت اللي السرير ونامت
بعد فتره نظر له سيف وجده نامت
ذهب اللي وباسه من خده
وذهب
نزل تحت
وجد هانم وقفه بحزن :هانم اعملي قهوه

 

 

هانم بحزن:حاضر
هانم:سيف بيه انا مكنتش اقصد والله غضب عني
سيف :خلاص يهانم اطلعي بس بي القهوه فاجاه سمع صريج جامد من ناديه
سيف ذهب سريعا :ناديه……

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الندى)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى