روايات

رواية عشق الفهد الفصل الخامس عشر 15 بقلم حبيبة النادي

رواية عشق الفهد الفصل الخامس عشر 15 بقلم حبيبة النادي

رواية عشق الفهد الجزء الخامس عشر

رواية عشق الفهد البارت الخامس عشر

رواية عشق الفهد
رواية عشق الفهد

رواية عشق الفهد الحلقة الخامسة عشر

فهد بتوتر. لا دي شحنه تخص الشركه
عشق بعدم اقتناع. اه ماشي
عشق. طيب الشغل
فهد. من امتا ونتي بتدخلي ف شغلي يعشقي
عشق. لا مش قصدي بس بسأل
فهد بضحك. وبعدين تعالي هنا وحشتيني
عشق. وانت كمان
فهد بيحضنها. انا ايه
عشق. وحشتيني
فهد بيبوسها بوسه من شفايفها وبعديه بوسات متتاليه وعشق مستسلمه تماما
وبيغرقوا ف بحور عشقهم
ـــــــــــــــــــــــــ
ف مكان اخر
مجهول. الفهد هيجي بنفسو يستلم الشحنه معانا
مجهول تاني. هي ايه الشحنه دي ي لورد
اللورد. دي شحنه اسلحه مهربه من ايطاليا
مجهول. دي هتبقي مكسبه اووي وخاصه للفهد
وبيضحكو
ـــــــــــــــــــــــــ
عند حنين
مراد. ي نونو
حنين. بس بقا ي مراد بتكسف
مراد.ايه خطيبتي بتتكسف الحقو يناس بتتكسف
حنين. يبني بطل بقا
مراد. خلاص يستي
مراد. انا مستني اليوم اللي هتكوني فيه حلالي بأحر من الجمر
حنين. قرب ان شاء الله
مراد. متتخيليش يحنين انا بحبك قد ايه عارفه اول يوم وقعتي فيه قدامي وانا انسحرت بيكي بس مبينتش لحد
حنين. وانا كمان
مراد بيقبل ايدها
حنين. عيب كده يمراد
مراد. خلاص يستي وعد مش هلمسك تاني غير لما تبقي حلالي وبيبتسم ـــــــــــــــــــــــــ
خالد وعمر ورائد واخدين البنات الملاهي
رنا. خالد انا عاوزه ادخل بيت الرعب
خالد. لا ي رنون اخاف عليكي في عفاريت هناك
رنا. بطل هزار بقا انا عاوزه اروح
منار. معاكي حق ي رنا انا كمان عاوزه ادخل
اسماء. اه ي اندال بتخططوا من غيري
رنا. لا ي سوسو تعالي هنروح كلنا
منار. تعرفوا القعده دي كانت ناقصه مين
البنات. عشق
منار. صح بس تلقاها ف عالم تاني مع فهد لوحدهم
اسماء. يلا قوموا ندخل
والبنات بيروحوا يدخلو بيت الرعب
رائد. بتفكروا ف اللي انا بفكر فيه
خالد. ايه
رائد. تعالو نخوفهم جوه ونلعب معاهم شويه
عمر. اشطااا يلا
وبيدخلوا كل واحد فيهم بيلبس لبس مخيف
البنات راكبين عربيه جوه بيت الرعب
وبيصرخوا
رنا. ياريتني م دخلت
منار. اجمدي يبت هنضحكهم علينا ولا ايه
بعد دقايق بيجي عليهم تلات وحوش
اسماء. بناات بصوا وراكم
بيبصوا. بيلاقو عفاريت
وبيصرخوا ويجروا والوحوش بتحري وراهم
بينحصروا ف مكان مقفول
وبيعيطوا
رنا بعيااط . اااعا انا لسه صغيره الحقني ي خالد
منار. انا بحبك ي عمر هموت دلوقتي بس بحبك
اسماء. كان تفسي ازور مركز الشرطه عند رائد بس مش هلحق وبيصرخوا
ف الوقت ده الشباب بينفجروا من الصحك وبيقعلوا لبس الوحوش
منار بعياط. ده انتوا
عمر. اه يقلب عمر وانا بحبك
رنا. منكم لله والله هقول لفهد
خالد. اديني جيت الحقك ي رنون ههههه
رائد. ماشي يست سوسو كل اللي هامك مركز الشرطه طيب مش هامك صاحبو وبيضحكوا
ـــــــــــــــــــــــــ
بعد يومين
فهد. الووو
مجهول. الشحنه وصلت استاذ فهد
فهد. اديني جااي
عشق. رايح فين يفهد
فهد. رايح الشركه
عشق بشك. امم
عشق. فهد قولي دلوقتي حالا ايه مشكلتك مع ماما وبابا
فهد. عشق انا قولت مش عاوز كلام ف الموضوع
عشق. لا انت دلوقتي حالا هتقولي والا مش هتيجي تلاقيني ف البيت
فهد بعصبيه. عشقق متخلنيش ازعلك
عشق بدموع. لا زعلني انت مش راضي تقولي عشان انا جزء موقت ف حياتك وشويه وهتستغني عني
فهد بيمسح وشو بإيدو بغصب وبيمشي
عشق. ماشي يفهد انا هوريك
عند فهد بيكون بيستلم الشحنه
اللورد.فهد بيه اهلا اهلا بيك
فهد. اهلا يلورد
اللورد. الشحنه وصلت وفيها سلاح ولقينا فيها كم كيس بود’ره
فهد. ايوه انا عارف بالأكياس
فهد. بعد اسبوع استعدوا للمهمه الكبيره دي احنا هنوقع فيها اكبر شحنه وكمان هنسيطر علي فرانكو
اللورد. تمام يفهد بيه
ـــــــــــــــــــــــــ
ف مكان تاني اول مره نروحلو
واحد من الحراس بتوتر. استاذ فرانكو الفهد النهارده استلم شحنه سلاح وممنوعا’ت
فرانكو بغضب. ماشي يعني اخدها مني تاني وطلع مسدسو وضر’ب الحارس
كارم الدراع اليمين لفرانكو
كارم. من يوم مدخل الفهد عالم الجرائم وهو علطول بيكسب الصفقات احنا لازم نوقفوا
فرانكو. سمعت انو اتجوز ومراتو حلوه
كارم. ايوه ي باشا بيقولوا عليه بيحبها اوي
فرانكو بضحكه شرر.. قربت نهايتو هو واالسنيوره بتاعتو
ـــــــــــــــــــــــــ
بالليل فهد دخل القصر
فهد. رنا عشق فين مش قاعده معاكي
رنا. عشق من الصبح قاعده ف الجناح ومش راضيه تنزل
فهد. ماشي
وبيطلع علي الجناح
بيدخل وبيلاقي الجو كله ضلمه
فهد. اووف عشق
مفيش رد وبيسمع صوت شهقات
فهد بيفتح النور وبيلاقي عشق نايمه وبتبكي
فهد بيقرب منها ويحضنها
فهد. عشقي زعلانه ليه
عشق مبتردش
فهد. عشقي
عشق برضو مش بترد
فهد بيقعد جمبها فهد طيب يستي هحكيلك طالما الموضوع هامك
عشق. يلا
فهد……….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الفهد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى