رواية عشق الفهد الفصل الحادي والأربعون 41 بقلم شيماء ناصر
رواية عشق الفهد الجزء الحادي والأربعون
رواية عشق الفهد البارت الحادي والأربعون
رواية عشق الفهد الحلقة الحادية والأربعون
سارة شهقت من الخضنه لما سمعت صوت يوسف جاي من وراها
=ان انت مش كنت خرجت
يوسف بتوهان:ها
سارة لاحظت عيونة الي بتتفحصها من فوق لتحت خلي سارة بقت متوتره وبقت بتشد في القميص عشان داري نفسها منه
قرب يوسف بخطوات بطيئة منها وهي بتبعد لحد ما ضهرها لمس الحيطه
يوسف وهو باصص لي ملامحها وكانه بيحفر ملامحها في قلبه…. اي الجمال ده
سارة من قربه غمضت عنيها وشفايفها بترتعش
يوسف وهو بيرجع خصله من شعرها وراء ودنها…. اما جيت بس علشان اخد هدوم ليا وماشي بس لما شوفت القمر ده مش قادر امشي واسيبه
سارة: ي يوسف
يوسف قرب اكتر وحاوط خصرها بتملك: قولي اسمي تاني حبيته منك
سارة بخجل منه: يوسف انا مكسوفه منك
يوسف مقدرش يتمالك نفسه وطبع قب*له طويله علي شفايفها يثبت حبه وانها من املاكه بعد عنها بعد بعد ثواني عشان تاخد نفسها….بحبك
سارة بتفتح عنيها وباصه الناحيه التانيه من خجلها
يوسف طبع قب*له طويله علي خدها سارة ابتسمت
يوسف: كفايه عليكي كده لاتوقعي مني… وسبها وخرج
سارة حطت اديها علي شفايفها وبقت مبسوطه من الي حصل…..
دعاء: انتي كويس ياحبيبي
عمر: اه ياماما دي حاجه بسيطه متقلقيش
امجد: دي برضو حاجه بسيطه اي الي حصل معاكو
دعاء: دي شهد صح
شهد: والله انتي الوحيده الي عرفتيني
امجد:البنت الي اتخطفت من قدام المستشفى
مراد: ايوا يابابا… هحكيلكو…. وبدا يحكي كل حاجه بالتفصيل ومين الي خطفها والناس الي اتبنوها
(بقلم/شيماء ناصر) 💫✨🌝
دعاء بزعل عليها: تعالي ياحبيبتي
شهد راحت في حضنها: انت اتصرفت صح لما جبتها هنا اعتبرينا اهلك ياحبيبتي
امجد: هو اتمسك ولا لسه
مراد: اتمسك وبيتحقق معاه
امجد: انا في مقام ابوكي يابنتي متحسيش نفسك غريبه هنا
عمر بتعب: ياجماعه يالي بتنشرو الحب نسيتو اني متصاب اتعطفو معايا حتي
مراد: ده انت هتاخد مني علقه بس لما تبق كويس علشان الخضه الي كنت فيها بسببك
عمر: اخويا الشق الحب كله
الكل ضحكوا وشهد في سرها…. الحمد والشكر ليك يارب….
عشق بدهشة:اي كل اللعب دي ياحبيبي
فهد بيحضنها: دي لي ابني روح قلب بابا
عشق: بس مش اللعب دي هتبق كبيره عليه
فهد: لا لما يكبر هيلعب بكل اللعب دي
عشق:بحبك يافهد
فهد بحب: انا اكتر ياقلب فهد
عشق:عاوزه اكل جلاش بالحمة وملوخية وبيتزا دلوقتي
فهد:انتي بتقلبي بسرعه كدا لي
عشق: جعانه
فهد: اجهزي عشان هنتعشاء برا اوك
عشق بفرحه: واخيرااا هخرج انا مبسوطه
فهد: اه صحيح انا رحت علي بيتك انهارده
عشق: بجد وحصل اي
فهد: هحكيلك
(فلاش باك) 💫😍
وصلت علي المكان وسالت والناس دلوني وشوفت هشام….
فهد: ازيك ياحمايا
هشام باستغراب: حماك؟! اه انت بق فهد
فهد: ايوا ممكن ادخل
هشام: اتفضل
دخل فهد وسلم علي اخوات عشق….
هشام: هاتلنا عصير عندنا ضيوف
خديجة: حاضر
هشام: منورنا يابني
فهد: بنورك… متتعبيش نفسك انا شارب قبل مااجي
حياء اخت عشق الصغيره: ماما ده يبق جوز عشق
خديجة بفرحة: بجد
فهد: انا جاي عشان اقعد معاك ونتكلم لوحدنا ممكن
هشام: حاضر سبونا لوحدنا روحو العبو برا… خرجت العيال وخديجه كانت واقفه بعيد بتسمع كلامهم
فهد: اول مره اشوفك ياحمايا وزي ما كنت بسمع بالظبط حضرتك اهل الكرم كله
هشام: الله يخليك يابني هي بنتي زعلتك او حاجه كل حاجه تمام
فهد:بنتك في عنيا متقلقش عليها انا جاي عشان حاجه تانيه
هشام: خير يابني قول
فهد: انا عارف بتشتغل اي وانا حبيت مجال شغلك وهخلي حد من صحابي يشغلك عنده
هشام بسعاده: بجد يبق كتر خيرك والله
فهد: بس انا عندي شرط
هشام: موافق طبعا من غير ما تقول
فهد: طب اسمع علي الاقل الشرط انك متتجوزش تاني وتعامل عشق بطريقه كويسه
هشام بتفكير: هي اي بتحكيلك
فهد: مش محتاج تحكيلي حاجه انا فهد المرصفاوي واسال عني اي حد واعرف كويس انت مناسب مين ومتفكرنيش انسان متعالي انا بداتها من الصفر وفاهم الدنيا كويس والكل بيعملو ليا الف حساب
هشام: حاضر طب هو الشغل ده مرتبه قد اي انت عارف ان الدنيا غليت ومصريف العيال لوحدها كتير
فهد: متقلقش من حكاية المرتب يلا عن اذنك
هشام: بس انت ملحقتش تقعد خليك شويه
فهد: مرا تانيه عن اذنك سلام
هشام: اتفضل يابني
خديجة: انا متشكره ليك والله
فهد: متشكرنيش
خديجة: سلملي علي عشق
فهد: يوصل السلام وابقي تعالي زوريها هي هتفرح قوي
خديجة: حاضر يابني……
(باك)
عشق حضنته: شكرا ليك
فهد ميل عليها وباس راسها:بعشقك
(بقلم /شيماء ناصر) ❤❤❤🦋
عشق: وانا كمان…. يلا هروح البس مش هتاخر
فهد: اوك
يوسف بيخبط علي الباب…
ساره فتحت: اتفضل
يوسف: هاتيلي الاب توب من عندك
سارة: مش عارفه هو فين ادخل انت خده
دخل يوسف و اتفجاء من حضن سارة… في اي انتي كويسه
سارة: ايوا انا كويسه في اي لما احضن جوزي
يوسف: اصل اول مرا تحضنيني…. استنا انتي قولتي اي جوزك
سارة حركت راسها بخجل: ايوا جوزي
يوسف بفرحه: ده بجد قوليها تاني كدا
سارة بصت في الارض: جوزي ياحبيبي
يوسف: انا مبسوط عشان الفرصه الي انتي ادتهالي وانا مش هزعلك ابدا ابدا….. وحضنها وبموشاكسه…. حابب اكمل الي مكملتوش من شويه
سارة خجلت وحطت وشها في الارض…
يوسف: السكوت علامة الرضي صح ولا انا غلطان
سارة ابتسمت من الخجل ويوسف قرب ووووو
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الفهد)