روايات

رواية عشق الصياد الفصل السابع 7 بقلم نور محمد

رواية عشق الصياد الفصل السابع 7 بقلم نور محمد

رواية عشق الصياد الجزء السابع

رواية عشق الصياد البارت السابع

عشق الصياد
عشق الصياد

رواية عشق الصياد الحلقة السابعة

#عشق الصياد
البارت السابع
عمار بصدمه وخوف:عمروعمار الضاري انتو عرفتو مكاني ازاي
عمر: ههههه وانت فاكر انك هتهرب مننا العمر كله يابن الصياد
عمار: عمر انتو تا”ركم معايا انا سيب سما في حالها
عمار الضاري: ههههه مش عيب عليك ياابن الصياد تقول كده ده إحنا برضو مهما كان اولاد عمها
سما كانت بتترعش من الخوف ومش مصدقه الي
بتسمعه المجر”مين دول اولاد عمها هي، يعني عيله بابا كلهم مجر”مين كده صحيح هي عمرها
ماشافتهم لان بباها ساب عيلته كلها بعد ماجوز
امها وعاشو في القاهره بعيد عنهم بس الي صدمها
بجد كلامهم عن التا”ر عمار قت”ل منهم مين علشان يعملو معاه كده
عمار بغضب:عمر لو مبعتش عنها فورا انا هخليك
تتمني المو’ت انت واخوك كمان
ضحك عمر وعمار بصوت عالي عليه وعمر شد علي سما اقوى علشان يستفز عمار قدامه اكتر
عمر بضحك:لا فعلا خوفنا منك ياعمار بس متنساش ان سما بنت عمنا في الاول والاخر ومش هنأزيها بس كمان لو اطرينا ممكن نعمل كده المهم عندنا التا”ر وهو الأولا دلوقتي
سما بقي قلبها بيدق بقوه ورعب منهم وعمار عنيه
عليها بخوف لانه عارف انهم مجر”مين وممكن يعملو اي حاجه علشان ينتقمو منه
عمار بخوف: تمام تار”كم معايا انا سيبها وانا مستعد اجي معاكم فورا بس ابعد عنها
عمار الضاري تقدم من عمار وضربه بوكس قوي قدامهم فشهقت سما بخوف عليه وعمار ابتسم بغضب بس متكلمش
عمر بضيق:مش وقته ياعمار احنا هنا علشان
ناخده وبعدها تقدر تضربه براحتك بس لازم نطلع
بيه من هنا بسرعه
عمار الضاري ابتسم بخبث وتقدم عليه وشده بقوه
فصرخ عمار بألم لان عمليته ليسه جديده
سما بخوف وبغضب:ابعد عنه يامجر’م حرام عليك ده ليسه طالع من عمليه انتو ايه وحو”ش
عمر بخبث:باظبط كده ياحلوه احنا وحو”ش بس
مش قد و”حش جوزك عمار الشبح الي هتمو”تي من الخوف عليه دلوقتي وانتي متعرفيش اصلا هو و”حش قد ايه و ان شغله كمان كله قت..
سكت لما عمار قال بخوف وصراخ:عمر اخرس انا هاجي معاكم بس اخرس خالص
عمار الضاري بسخريه:ايه ياشبح خايف حبيبه القلب تعرف زوجها شغال ايه وان شغلك او*سخ من..
عمار خاف يكمل قدام سما فضربه بوكس قوي وقعه على الارض
عمار بغضب:لو سمعت صوتك تاني انا هقت”لك ياحيوان انا صحيح خارج من عمليه بس انت متعرفش قوة عمار الشبح قد ايه
عمار الضاري قام بألم وخوف منه وسما كانت في
حيره من كلامهم ده ياترى أيه هو شغل عمار وهو
خايف كده ليه انهم يتكلمو قدامها اكيد في الموضوع سر كبير
عمر بضيق:اخلص ياعمار هاته بسرعه قبل ماحد
ياجي احنا مش قد عيله الصياد اخلص
عمار الضاري قرب من عمار بخوف وسنده علشان ياخده معاهم وسما حاولت تفلت من ايد عمر علشان تساعد عمار بس مقدرتش والي استغربته ان عمار مستسلم خالص مع انه قوي حتي في
حالته دي مر عمار جنبها وبص عليها وعيونهم في عيون بعض فجأه غمز عمار ليها وهي انصدمت منه وطلعو فسابها عمر وجرى وراهم
في الخارج **
عمار الضاري ركب عمار العربيه وبص على اخوه عمر
عمار الضاري:انت ليه سبتها بعد ماعرفت كل ده اكيدهتقول لمراد اخوه وانت عارف اننا مش قدهم
عمر بتخطيط:انا عارف بعمل ايه ياعمار وسبتها علشان انا عندي شك في موضوع وعاوز اتأكد منه اطلع انت بس في العربيه وخد بالك منه لغايه مانوصل للحج في البلد
وعند سما جرت خلفهم علشان تلحق عمار بس اختفو من قدمها فمسكت فونها بسرعه واتصلت على مراد
سما بخوف:الوو مراد الحق اخوك بسرعه هما
اخدوه معاهم وكانو بيتكلمو على تا”رالحق عمار قبل مايقت”لوه
مراد:اهدي ياسما انا عارف الي حصل كله متخافيش على عمار مش هيقدرو يلمسو منه شعره وحده حتي من رأسه
سما بصدمه:انت عارف كل حاجه وليسه في مكانك طيب وليه ساكت لغايه دلوقتي اللحقه ارجوك يامراد انا خايفه اوي عليه وكمان
مبقتش فاهمه حاجه من الي بيحصل ده
مراد بثقه:اهدي انا عارف انك متوتره وخايفه على
عمار بس صدقيني عمار عارف من الاول ان ده هيحصل
مراد حاول يهدي سما شويه وسما مش فاهمه حاجه بس خايفه اوي على عمار
في مكان تاني بمحافظه الشرقيه**
وصلت عربيه عمر وعمار الضاري للمخزن المطلوب وكان في رجاله كتير في استقبالهم طلع عمار الضاري وسند عمار علشان يدخله المخزن وبعدها قعدو على كرسي قدام شخص كبير في السن ولابس جلابيه فخمه اوي و بعدها قعد قدام عمار وحط رجل على رجل بتكبر وهيبه
احمد الضاري:يامرحب بابن الصيادنورت مكان مو”تك ياشبح
عمار ابتسم وحط رجل على رجل قدامه بثقه
عمار:اكيد نورت يااحمد الضاري لاني مستني اللحظه دي من زمان اوي
احمد بسخريه:ههه اول مره اشوف حد مستني مو”ته كده ياابن الصياد
عمار بسخريه:مو”تي انت فاكر انك تقدرتلمس
شعره واحده من رأس عمار الشبح يا ضاري
احمد:اكيد ده تا”ر قديم والازم يخلص زي ماحرقت قلبي على ولدي زمان هقت”لك واخد بتا”ري منك ياعمار
عمار ضحك بصوته كله حتي وجعه جرح العمليه وقال
عمار بضحك:لا انت فاكر ان جوز البها’يم بتوعك
دول قدرو يلاقوني وياخدوني لهنا بكيفهم وبسهوله دي لااحب اقولك ان اللعبه دي كلها من الاول كده في ايدي انا يعني انا المتحكم الوحيد هنا يااحمد الضاري
احمد بلع ريقه بخوف من كلام عمار الي دب الخوف في قلبه
احمد بخوف:يعني ايه انت تقصد ايه بكلامك ده ياعمار
عمار:لا اهدى كده ياضاري اللعبه ليسه في اولها اهدى ليحصلك حاجه ليسه التقيل جاي وانا
اقصد اني اجيت معاهم هنا بكيفي وبتخطيطي كمان بس علشان اكشف مكانكم ومكان المخازن البضاعه الي هنا وزمان مراد اخويا دلوقتي وصل ليهم وصفا”هم كمان ياضاري يعني لعبتك خلصت
معايا احب اقولك جيم اوفر ياحبيبي
احمد كان بيسمعه بصدمه وهو مش مصدق ازاي وقع بسهوله دي في فخ عمار الصياد هو كان حاسس من الاول ان القبض على عمار الشبح مش باسهوله دي بس اتضح دلوقتي
ازاي قدر يعمل كده بسرعه فقام بخوف وهو بيصرخ في اولاده عمر وعمار
احمد بخوف وغضب:انتو يا جوز بها”يم ازاي نسيتو ان عمار مش من سهل يتمسك كده ازاي يااغبيه ضحك عليكم باسهوله دي غورو بسرعه
من قدامي على المخازن وخدو الرجاله معاكم بسرعه
عمر بخوف:بس يابوى ميصحش نسيبك معاه لوحدك علشان ممكن يهرب او يأزيك يابوي
احمد بغضب:غور بسرعه من قدامي المهم المخازن ده شقى عمري كله انا ممكن امو”ت لو جراله حاجه غورو بسرعه من وشي بسرعه
عمر وعمار خافو من نبره صوت ابوهم فجرو بسرعه واخدو الرجاله معاهم واحمد قعد قدام عمار وهو بياخد نفسه بغضب وخوف مرة ربع ساعه كان عمار بيبص في ساعه ايده بنتصار ورجع بص على احمد بثقه وأسف على حالته قدامه وقال
عمار:اهدى ياحج احمد ليجرالك حاجه انا قولتلك ليسه اللعبه مخلصتش
وفجأه رن فون احمد ففتح وايده بتترعش من الخوف
احمد بخوف:ايه الاخبار طمني..ايه انت بتقول ايه..ازاي حصل كده..واتقبض عليهم كمان
عمار سمع كلامه وضحك بصوت عالي عليه
عمار بضحك:هههههه مش قولتك اللعبه ليسه مخلصتش ياضاري تعيش وتاخد غيرها ياغالي وابقى سلملي على عمر وعمار في السجن تصدق انهم هيوحشوني
احمد بص عليه بغضب وصدمه وهو مش مصدق انه خسر كل حاجه كده بسهوله شقى عمره كله وكمان اعياله اتقبض عليهم ضربتين مع بعض من العيا”ر التقيل
عمار كان قاعد قدامه بتشفى وهو شايف نظره الهزيمه في عينه بس فجأه رفع احمد المسد”س على رأس عمار بغضب
احمد بغضب:انا صحيح خسرت كل حاجه ياابن الصياد بس مش هخرج من هنا خسران لوحدي اتشهد على رو”حك ياشبح
وفي الخارج المخزن**
وصل مراد بسرعه البرق على المخزن بعد ماخلص من الموضوع كله زي ماأمره عمار يعمل تقدم من المخزن بعد ماخلص من كل الرجاله الموجوده هناك وقلبه بقى يدق بقوه من الخوف على عمار فتح الباب وفي ايده السلا”ح بس تصنم مكانه برعب لما لقى جسم عمار على الارض قدامه وهو بينز”ف فجرى
عليه زي المجنون وهو بينادي بأسمه:عمااااار
اسفه جدا على التاخير بس حصل معايا مشاكل كتير🥺😢

يتبع…

لقراءة الفصل التالي :  اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الصياد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى