روايات

رواية عشق الصخر الفصل الثاني عشر 12 بقلم جاسمين محمد

رواية عشق الصخر الفصل الثاني عشر 12 بقلم جاسمين محمد

رواية عشق الصخر الجزء الثاني عشر

رواية عشق الصخر البارت الثاني عشر

عشق الصخر
عشق الصخر

رواية عشق الصخر الحلقة الثانية عشر

❥بسم الله الرحمن الرحيم
12
ليلي ورحاب قاعدين قلقنين علي زين ومحدش فيهم نام وجو رايح جي ومش عارف يعمل اي
عشق… يا اهل البيت عاملين اي
محدش رد عليها عشق بصت لصخر بستغراب
صخر… جو ليلي عمتي في اي
ليلي… عشق زين مش لقينه من امبارح
عشق بصدمه… انتي بتقولي اي ابني فين واغمي عليها
جو… عشق وجري يلحقها بس ايد صخر سبقته وشالها وحطها علي الكرسي
صخر بستغراب… فين زين واابني كيف جو في اي 🌿🌿🌿
جو بتوتر… ابن ابن
عشق بدات تفوق وبعياط… صخر هتلي ابني ارجوك
صخر… ابنك مين
عشق مسكت ايدو وبعياط… زين ابني شوفه فين وهتهولي والنبي ياصخر انا مقدرش اعيش من غيرو
داليا بتلطم علي راسها… ابنك كيف ياوقعه مطينه يالهووي ياصخر لم الناس تعرف ان اللي كاتب كتابك عليها طلع عندها ولد يالهوووي
صخر بصدمه شال ايدها وبعدها عنه وقام وقف وبصدمه وعصبيه… ابنك كيف فهمينييييي
جو… صخر اهدي وهنفهمك كل حاجه بس نشوف زين فين دلوقتي
صخر وهو باصص لعشق… حاضر بس وبيبصه لقي تلفون عشق بيرن
عشق بستغراب… دهنا رقم غريب
جو… ردي طيب يمكن حاجه توصلنا لزين ردي
عشق مسحت دموعها… حاضر
عشق… الو مين صخر شاولها تفتح المكبر بتاع الصوت
…. بصي ياحلوه لو عايزه ابنك يبقا تنفذي اللي هنقولك عليه بالحرف الواحد انتي سامعه
عشق بعياط ولهفه… حاضر قول عايز اي وانا هعملوا
… بصي ياحلوه اول حاجه عايزين نص مليون جنيه
عشق… حاضر خدو اللي عايزينه انا موافقه
…. ههههه طيب استني اسمعي الباقي يمكن ميعجبكيش
عشق بعياط… لا موافقه خدو اللي عايزينه بس ادوني ابني
… ههه ماشي عايزن الفلوس وعايزينك انتي كمان نقضي وقت معاكي
صخر سمع كدت د.. مه فار واتعصب جامد وراح مسك منها التلفون وبعصبيه… يابن ال…. عايز اي ياروح امك وديني لعرفك واوصلك ولخليك متنفع تكون راجل تاني ياحيو… ان يابن الك…. وراح قافل في وشه السكه ورمي التلفون في الارض كسرو
جو… صخر اهدي عصبيتك دي متنفعش
صخر بعصبيه… انت مش شايفه بيقول اي ده عايز مراتي ابن الك… ده علي جسته وديني ما هرحموا عشان يفكر فيها تاني ومسك تلفون… الو سيف قابلني بسرعه في المكان بتاعنا
سيف… حاضر
جو… رايح فين
عشق… صخر وحيات اغلي حاجه عندك رجعلي ابني انا عارفه انك تقدر ترجعوا ارجوك
صخر بصلها بعصبيه وسابها ومشي
داليا جرت علي اوضتها ومسكت التلفون … الو يازف.. ت اللي انت عملتوا ده
… عملت اي بس بصراحه امه من وقت ما شوفتهاا وهي مش رايحه من بالي ونفسي فيها
داليا… صخر مش هسيكت علي اللي انت قولت ده وكدا انت بتلعب بعداد عمرك وانا ماليش دعوه
…. هههه متخافيش المهم انا عايزها
داليا بتفكير… وبعدين
… هههه هقضي يوم معاها وهصورهالك في حضني وبالمنظر ده وابعت الصور لصخر باشااا وبالطريقه دي مستحيل يسيبها عايشه اصلا
داليا بتفكير… يابن الايه بس هنجيبها كيف
…. بصي لم تكون لوحدها عرفيني وانا هرن عليها واخوفها ب ابنها وخليها تيجي
داليا… دماغك دي سم
…. هههه من بعض ما عندكم ياختي المهم متنسيش عشان نقدر نخلص كل حاجه قبل صخر باشااا ميعرف يوصلي عشان انا عارف انه واصل ويقدر يوصلي بسرعه
داليا بضحكه كلها شر…. ههههه حاضر من عنيه سلام.دلوقتي
…. سلام
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ عند عشق بليل
قاعده في حضن امها تعيط وليلي عماله تهدي فيها
عشق بعياط… حد يجبلي ابني ارجوكم والله مقدرش اعيش من غيرو
امها بحزم علي حالتها… اهدي طيب وفهيني ابنك كيف يابنتي انا لحد دلوقتي مش راضي اتكلم معاكي عشان اللي انتي فيه بس كفايه لحد كدا فهميني زين ابنك كيف
صخر وهو داخل من بر و وره جو… اه عرفينا زين ابنك كيف
عشق قامت تجري علي صخر بلهفه…صخر عرفت مكان زين او اي حاجه
صخر بعدهت عنه وبقرف… ابعدي عني عشان مش طايقك يخساره تربيه جدك فيكي بس ازاي ننسي بنت داود الانصاري اكيد واحدها زبا..له ومعندهاش شر… قطع كلامه كف من عشق علي وشه
عشق… لا ياصخر انا اشرف منك ومن اي حد واياك تغلط فيا انا مش عشان سكتالك وشايفني اني نسيت اللي انت عملتوا معايا فلا انا منستش كل علامه علي جسمي وبتفكرني باللي عملتوا فيا بس ساكته عشان هنتقم منك ودفعك تمن كل علامه غالي اوووي والله ياصخر باشااا مالكش دعوه بي ولو علي ان مكتوب كتابنا فطلقني ياصخر عشان انا مستحيل اوافق اعيش مع واحد زيك بس خلي في بالك كل حاجه عملتها فيا هدفعك تمنها غالي ولو علي ابني فا انا هعرف اوصلوا لفت عشان تمشي صخر مسكها من درعها بالجامد وبعصبيه
… بقا انتي يابنت ال… تضربيني بالكف وراح ضر. بها كف علي وشها وديني ياعشق لعلمك الادب من جديد واعرفك مين صخر المنشاوي كويس
عشق بتوجع بعدت ايدو… هنشوف مين اللي هيعرف مين وهيندم مين ياصخر يامنشاوي وسابته وطلعت تجري علي اوضتها وصخر ساب البيت وطلع ركب عربيته ومشي
ــــــــــــــــــــــ عند داليا في اوضتها
داليا… هي دلوقتي لوحدها رن عليها ويلا وريني هتعمل اي
…. هههه حاضر هوريكي
داليا… سلام
… سلام
عشق راقده علي السرير وعماله تعيط ليلي دخلت عليها وقعدت جنبها علي السرير
ليلي بعياط… عشق اهدي وزين هيجي ان شاءلله وهيكون كويس والله
عشق بعياط… بجد طيب هو فين
ليلي…. اهدي بس والله هيرجع
عشق بعياط… يارب يارب وتلفونها رن
عشق… الو
…. بصي لو عايزه ابنك تجيبي الفلوس من غير متعرفي حد انك جي ولا تبلغي الشرطه وتيجي لوحدك انتي سامعه والا هبعتلك جست ابنك
عشق بعياط وخوف… لا هاجي لوحدي والله بس عايزه اطمن عليه ارجوك
… حاضر استني
زين… ماما انا خايف انتي فين
عشق بعياط… اهد حبيبي وطمني انت كويس
زين… لا انا خايف تعالي خديني
عشق…. حاضر ياقلبي اهد بس
وخد من زين التلفون… ها هتيجي ايمتا
عشق مسحت دموعها… هجيلك بكرا عرفني بس اجي فين
…. ماشي بكرا ابعتلك العنوان ومتنسيش لو عرفت ان حد عرف حاجه هبعتلك جسته سلام ياحلوه وقفل السكه
ليلي… عشق مينفعش تروحي لوحدك
عشق… متخافيش عليا بس انا لازم اروح لوحدي دي حيات ابني وانا اضحي بحياتي عشان المهم محدش يعرف اي حاجه ياليلي ارجوكي عشان ارجع زين كويس
ليلي بخوف… بس ياعش…
عشق…. مبسش ارجوكي محدش يعرف لو ليا غلاه عندك اوعديني محدش هيعرف حاجه
ليلي بعياط وخوف… حاضر اوعدك بس توعديني انك هتكوني كويس
عشق… بوعدك يلا بقا روحي نامي عشان انا كمان هنام
ليلي… حاضر تصبحي على خير
عشق… وانتي من اهل الخير
ـــــــــــــــــــــ عند صخر قاعد في شقته وعمال يلعب ملاكمه ويشرب ويفتكر كف عشق
صخر بغضب… وديني ياعشق لعلمك الادب علي الكف ده وادفعك تمنه غالي اوووي بس استني عليا ياخا… ينه زيهم
داليا قاعده في اوضتها عماله ترن علي صخر بس مش بيرد عليها
ـــــــــــــــــــــــــــــ تاني يوم
عشق جهزت الفلوس وجهزت نفسها ورايحه بس قبل متطلع من البيت صخر كان داخل وشافها
صخر بعصبيه… غايره فين
عشق اتجاهلتوا وكملت مشي
صخر مسك ايدها وبعصبيه… اي مش بكلمك غايره فين لو رايحه لوحد فا انا موجود وانفع
عشق بصتلوا بقرف… عارف ياصخر ان بقيت بكرهك اووي
صخر… هههه القلوب عند بعضها والله وانا بكرهك ومش بطيقك
عشق بزعيق… مدام كدا يبقا طلقني بقا
صخر مسكها من شعرها بالجامد وبعصبيه… مش قبل معلمك الادب ياروح امك ومدام بقيتي علي زمتي وديني لو عرفت انك رحت كدا ولا كدا لخليكي تكرهي اليوم اللي جيتي فيه وصوتك ده ميعلاش عليا انتي سامعه
عشق بتوجع… ابعد ايدك عني انت اي حيو… ان
صخر بعصبيه…. اه وهوريكي الحيو… ان ده هيعمل فيكي اي وجرها وكان لسه هيطلع بيها فوق بس جو جه ومنعه
جو… صخر سيب عشق عيب اللي بتعملوا ده
صخر… ياريت محدش ليه دعوه بمراتي وانا هعلمها الادب من جديد واللي هيدخل ميزعلش من اللي هيحصلوا
جو بعد صخر عن عشق بالعافيه وبعصبيه… لا ياصخر عشق اختي وانا مش هفضل ساكت كدا كتير طنط رحاب دايما تقولي ماليش دعوه واحد ومراته بس لا كفايه لحد كدا
صخر بصله بعصبيه وطلع علي فوق وسابهم
جو… انتي كنتي رايحه فين
عشق… لك اجي ابقا اعرفك المهم دلوقتي خلي بالك من ماما وليلي عقبال ما اجي ماشي
جو… فهميني طيب في اي
عشق… لم اجي وسابته ومشت قبل ميتكلم تاني

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الصخر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى