روايات

رواية عشق الاسر الفصل الرابع 4 بقلم ندى ابراهيم

رواية عشق الاسر الفصل الرابع 4 بقلم ندى ابراهيم

رواية عشق الاسر الجزء الرابع

رواية عشق الاسر البارت الرابع

رواية عشق الاسر
رواية عشق الاسر

رواية عشق الاسر الحلقة الرابعة

اسر:ندى تتجوزيني
ندى:اتصدمت في البدايه بس بعدين اخدت القرار وقولتله🤫
لا مش هاينفع
اسر:ليه يا ندى
ندى :علشان انا مش بحبك انا جيت معاك علشان اعتربرتك اخ مش اكتر من كده وانا هامشي النهارده
اسر:ليه يا ندى
ندى:علشان مش هاينفع افضل هنا اكتر من كده وانا عارفه انك بتحبني
اسر:بس انا مش بحبك 😳😳
ندى:اتصدمت وقولتله امال عايز تتجوزني ليه
اسر:بصراحه انا بحبك بس لازم اقول كده علشان كرامتي

 

 

كل ده طبعا في سره
اسر:علشان مرات ابوكي وبنتها هايحولوا يرجعوكي ليهم تاني وانتي مش هاينفع ترجعي
ندى :وانا هاعرف احمي نفسي كويس وهاروح اسلم علي ماما وهامشي
اسر :براحتك
ندى :اتضايقت لما قالي براحتك هو مش المفروض يمسك فيا ولا ايه ده ده بيطردني
ندى:روحت سلمت علي ماما ومشيت قعدت في اوضه علي السطح علي قد فلوسي ونمت
صحيت الصبح الساعه ٦ افتكرت اني مسالتش اسر علي شركته مكانها فين علي شان اعرف اروح الشغل، رنيت عليه وبعتلي العنوان وروحت
ندى : لما روحت لسه رايحه ادخل لقيت الأمن بيوقفني وبيقولي رايحه فين
ندى:طالعه فوق
الأمن ليه هي شركه من غير بواب
نجى:ضحكت وقولتله وانت بقي البواب😂😂
(دي هاتتهزق تهزيق دلوقتي)
الأمن :اه انا البواب واتفضلي بقي من هنا بدل ما امد ايدي عليكي
ندى :تمد ايدك علي مين يا حبيبي انت فاكرني مين لا دنا اللي شكلي هامد ايدي عليك.
(هي مالها قلبت كده ليه ما كانت ماشيه حلو😂😂)

 

 

اسر:مش عارف ليه اتضايقت لما شوفتها واقفه بتتكلم مع الامن وروحت بسرعه
اسر:في ايه يا عصام ايه الدوشه دي
عصام اللي هو الأمن 😂:مس عارف يا باشا البت دي جايه وعايزه تدخل جوه وبتزعقلي كمان فاكرها زريبه
ندى:بت لما تبتك يا بابا هو انت فاكرني هارد عليك وبعدين زريبه ايه دي اللي جاياها انت فاكرني جايه عندكوا ولا حاجه 😂😂
(كسفتوا كسفه😂)
عصام:بص يا باشا مش هاعملها حاجه علشان حضرتك واقف بس
ندى :انت ماتقدرش اصلا تعملي حاجه
عصام:اتعصب واح ماسكني من هدومي وكان عايز يضربني
اسر:جه بسرعه عليا وزعقلوا قالوا انت اتجننت انت ماتعرفش هي مين
عصام :هاتكون مين يعني يا باشا دي واحده مش متربيه وعايزه تتربي مالقتش ام تربيها وانا هاربيها
اسر:اتعصب وراح ضاربه بالبكوس في وشه وقالوا اخرس ماتتكلمش عن مامتها لانها احسن منك، وراح واخدني وداخل جوه وانا بعيط
اسر:وداني علي مكتبه وقالي انتي ازاي تتكلمي معاه كده😡😡
ندى:انت مالك اصلا انا ماشيه ومش جايه تاني هنا
اسر:هدي وقالي مش هاينفع يا ندى وانا اسف علي كل كلمه قالها
ندى :لا انا ماشيه
اسر اقنعها بعد كتير طبعا
ندى:طب انا عايزه افطر علشان مافطرتش
اسر: علي فكره انتي المفروض في شغل
ندى : عادي يا عم هو يعني الشغل هايطير
اسر:ياعم كده دا انتي اخذتي عليا بزياده بقي
ندى : اه وايه يعني

 

 

اسر :لا عادي 😂بس لازم تحترميني في الشغل علشان الموظفين وكده
ندى : طب خلينا في موضوعنا ولا شكلك معكش فلوس خلاص هاعزمك انا
اسر:بطلي هبل يعني هابقي المدير ومش معايا فلوس
ندى : اه عادي انتوا شكلكوا اصلاه مفلسين كلكوا
اسر:رفع سماعه التلفون وقال هات الفطار بتاعتي بس هات اتنين منه وقفل تاني
فجاه لقيت بنت داخله المكتب وبتقوله ازيك يا بيبي
ندى : بصتلها بصدمه وقولتله مين دي
اسر:دي……….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشق الاسر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى