روايات

رواية زهره الفصل الرابع عشر 14 بقلم سيمو مو

رواية زهره الفصل الرابع عشر 14 بقلم سيمو مو

رواية زهره الجزء الرابع عشر

رواية زهره البارت الرابع عشر

زهره
زهره

رواية زهره الحلقة الرابعة عشر

عاصم: حاضر هسكت .. كملت اكل وفضل باصصلها بضحك على طريقه اكلها
زهره: هشـ’ـرق كده
عاصم بضحك: خلاص ي قلبي بالهنا والشفا .. فضلو يتفسحو ويضحكو وبعدين روحو البيت.
تاني يوم البنات جم علشان يعملو حمام مغربي لزهره ويعملو تنضيف بشره ليها وجلسه مساج واخر دلع(بصراحه انا لو منها افضل فى جلسه المساج دي ومتجوزش😂)
زهره: اي ي عاصم كل الناس دي والحاجات دي كلها
عاصم: حاجات البنات اللي انتي عارفاها بقا ي زهره انا ايش عرفني انا روحت مركز تجميل اعرفه كويس جدا وقولتلهم انا فرحي بعد بكره ومحتاج كل الناس اللي هنا تجيلي البيت علشان يظبطونا انتي البنات هيعملولك وانا الرجاله بس لما تيجي جلسه المساج همشي من هنا هروح المكان اللي بعمل فيه
زهره: اي ده اشمعنا
عاصم: علشان هادي وكده وكمان هما مش هيجيبو كل حاجه البيت يعني ي زهره لازم اروح المكان بنفسي
زهره: انا عايزه كمان أعمل المساج معاك
عاصم: ازاي يعني والراجل يشوف جسمك؟
زهره: راجل مين ي حبيبي اللي هتعملي واحده بنت
عاصم: طب منا اللي هيعملي راجل ولا عايزه بنت😉
خدت بالها وقالت: ها لا خلاص طبعا خلي الراجل هو اللي يعملك ونا بنت تعملي
عاصم: ليه كده ما تخلي بنتين يعملولنا ونبقا فى نفس الاوضه
زهره: لا قولت خلاص مكنتش واخده بالي يلا روح
عاصم بضحك: حاضر ي غيوره بحبكك
زهره: ونا كمانن .. سابها وطلع اوضته علشان يبدأ
البنت: ها ي مدام زهره تحبي نبدأ ب اي
زهره: براحتك شوفي عايزه نبدأ اي ونا معاكي
البنت: خلاص نبدأ ب الحمام المغربي بعدين الشعر بعدين البشره بعدين المساج بعدين الضوافر والرجل
زهره: تمام ماشي يلا .. حضرو الحمام السخن ودخلوها وبدأو يعملو جسمها كله ب الصابون المغربي والكلام اللي عارفينه ده ، وبعد ما خلصو نيموها ع سرير كده وفردو شعرها وعملولها مساج فيه وماسكات وحمام زيت ولما خلصوه بدأو فى البشره هى ما شاء الله بشرتها كانت حلوه ومافيهاش حاجه لكن بعد ما خلصو الجلسه حرفيا بقت بتبرق
البنت: بسم الله ما شاء الله عليكي ي مدام زهره انتي بقيتي فعلا بتلمعي
زهره: شكرا بجد ليكم تعبتكو معايا
البنت: تعبك راحه ي مدام وبعدين لسه مخلصناش
زهره: فاضل اي كده انا هناك منكم بجد
البنت خدتها ل اوضتها فوق ونامت ع السرير وعملتلها مساج فى كل جسمها وطرقعته ، حرفيا زهره بقت زهره جديده
دهنت جسمها كله ب الزيت وجابت حجر ساقع وحطته ع ضهرها وحطت ورد وحاجات تحفه تحفه😂✨
بعد ما خلصت البنت جت تصحيها لأنها نامت: مدام زهره اصحي احنا خلصنا انتي نمتي .. وكان عاصم خلص الجلسات بتاعته وفاضله الساونا والمساج ف راح يتطمن ع زهره
عاصم: اي خلصتو
البنت: لسه يافندم بس مدام زهره نامت من المساج
عاصم بضحك: يالهوي عليها هى مش راضيه تصحى ولا اي
البنت: ايوه ي مدام زهره فوقي
عاصم: زهرتي اصحي يلا علشان تكملي وبعدين نامي
زهره بنوم: ها عاصم انت خلصت
عاصم: اه ي قلب عاصم خلصت قبلك اهو ورايح اكمل فى المركز
زهره: طب كملي وحياه امك
البنت بضحك: احنا خلصنا ي مدام الجلسه خلاص
زهره: كملي تاني علشان خاطر أغلى حاجه عندك ده طلع المساج حلو اوي
عاصم بضحك: كملي ي انسه ونا هزودلك فلوسك متقلقيش اي حاجه تعوزها اعمليها ونتحاسب بعدين لما ارجع
البنت ضحكت وقالت: ماشي يافندم اللي تعوزوه تحت امركو
عاصم: يلا ي روحي تصبحي ع خير وهتوحشيني اوي اوي
زهره: وانت كمان ي روحي خلي بالك ع نفسك
عاصم: حاضر ي عمري ..
نزل تحت ركب عربيته والرجاله اللي كانت موجوده مشت وهو راح مركز الساونا
صاحب المركز محمد: استاذ عاصم نورتنا ونورت المركز
عاصم: منور بصحابه ي حبيبي انت عامل اي
محمد: ربنا يخليك ي حبيبي انا بخير انت عامل اي
عاصم: الحمدلله فى نعم .. اي الساونا جاهزه
محمد: طبعا جاهزه مجهزين كل حاجه متقلقش
عاصم: يبقا ع بركه الله يلا بينا …
وعملتلها تاني وبعد ما خلصت زهره اتكسفت تقولها اعملي تاني ف قامت
زهره: ياااه بجد جسمي فك جدا شكرا ليكو
البنت: ي مدام لسه ضوافر ايدك ورجلك .. وقعدت مره تانيه ع كرسي وحطو ايديها فى زي جهاز فيه مايه سخنه ورجلها بردو علشان الجلد الميت يبوش ويعرفو يشيلوه وبعدين حطولها ماسكات واسكربات ومناكير وكل الكلام ده وعملولها حنه بسيطه
زهره: اظن كده خلاص صح اشكركو بقا؟ 😂
البنت: اه خلاص ي افندم وبعدين لا شكر ع واجب اهم حاجه حضرتك مبسوطه من النتيجه
زهره: طبعا تحفه كل حاجه عملتوها روعههه
البنت: تسلمي ي مدام هنمشي احنا بقا عن اذن حضرتك
زهره: اه طبعا اتفضلو تعبناكو معانا
البنت: لا تعب ولا حاجه ي مدام زهره اهم حاجه سعادتكم سلام عليكم
زهره: وعليكم السلام ورحمه الله وبركاته (اه ملحوظه بسيطه بسمه وصابرين كان فى بنات بتعملهم بردو كل حاجه فى اوضهم وبعد ما خلصو نزلو يشوفو بعض)
بسمه: بسم الله ما شاء الله مين القمر دي
زهره بكسوف: بس بقا ي بسمه متكسفنيش هيبقا انتي واخوكي والله ما حد قمر غيرك انتي وماما
صابرين: بسمه مبتكدبش ي حبيبتي انتي فعلا زي القمر .. لا زي القمر اي انتي احلى من القمر نفسه
زهره: والله ي ماما انا بحبك اوي انتي وبسمه انتي امي التانيه وبسمه اختي بالظبط ربنا عوضني بيكو
بسمه: ربنا يحفظك لينا ي حبيبتي انتي وعاصم وربنا يتتملكو ع خير بآذن الله
زهره: يارب ي بسوم .. صحيح فين بابا
بسمه: اخر مره كان معاه الناس علشان يظبطوه ومحمد كان معاهم مش عارفه لسه مخلصوش ولا اي
زهره: هطلع اشوفه استنو ..
طلعت تشوفه فى اوضته خبطت ع الباب قال ادخلي ي زهره ف فتحت الباب لقت الرجاله لسه موجوده وابوها نايم ع السرير مركب محلول وجمبه واقف …

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية زهره)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى