روايات

رواية عشقت مجنونة الفصل الرابع 4 بقلم منة محرم

رواية عشقت مجنونة الفصل الرابع 4 بقلم منة محرم

رواية عشقت مجنونة الجزء الرابع

رواية عشقت مجنونة البارت الرابع

رواية عشقت مجنونة الحلقة الرابعة

حسن: يابنتي انتي فهمتي ايه ده لبس الشغل هتستلميه تحت مينفعش تشتغلي بلبس ده
نور: احم انا اسفه جدا
حسن: خلاص ياستي وانا قبلت كفايه المعروف الي عملتيه معايا امبارح
نور: طب هو حضرتك هتفضل في المطعم مش هتمشي صح
حسن: ايوه انا ببقا هنا فتره صباحيه وبعدين اخويا هيستلم فتره مسائيه
نور: الصراحه انا اطمنتلك لسه مش هعرف اتعامل لوحدي فاهمي
حسن: متقلقيش مدام منال المشرفه عليكو وعلي غسيل المواعين ست طيبه وهي هتبقا معاكي
نور: طيب هنزل بقه اشوف شغلي
حسن: تمام
بعد شويه
نور: انتي مدام منال
بقلمي/menna moharam
منال: ايوه يابنتي
نور: انا الجرسونه الجديده

 

 

منال: ااه تعالي معايا اجبلك الزي بتاع الشغل
نور: ماشي
بعد شويه
•••••••••••••
نور وهي بتبص لنفسها باعجاب: الله شكلي حلو اوي بس البلوزه حساها قصيره
منال: طيب خدي دي اكبر
نور: حاضر
حسن: الو يا محمد ايه عملت ايه
محمد: نزلت بوست علي الفيس اهو وفي بنات كتير كلمتني
حسن: طب كويس
محمد: هكلمهم يجو اختبرهم
حسن بمقاطعه: ثواني يا محمد هكلمك بعدين
محمد: في ايه
حسن كان واقف ومكتبه في جدار كبير ازاز يقدر يقف يشوف الناس الي تحت وكل حاجه فضل واقف وهو حاطت ايده في جيبه يبص علي نور وهي بتقدم الطلبات
نور: اتفضل
-شكرا
نور ابتسمت ولفت حست ان في حد بيبص عليها بصت لقت حسن واقف وبيبص عليها ابتسمتله ومشيت تشوف باقي الطلبات
بعد مرور 8ساعات كانت نور واقفه مستنيه تاكسي
نور: اه يا عضمك يا نور

 

 

حسن: احم مستنيه حد
نور: اه هوقف تاكسي وامشي بس مافيش تاكسي عدا لحد دلوقتي
حسن: طب ممكن اخدك في طريقي من حسن حظك بنطلع مع بعض لو معندكيش مانع اوصلك
نور: لا هعطلك
حسن: لا انا مروح كده كده محمد هو الي هيقف قولتلك انا بستلم فتره الصبح بس
نور: لو مش هعطلك تمام
حسن: تعالي
بعد شويه
••••••••••••••
نور: شكرا جدا جدا
ماجد: نهار ابيض ممين ده ياابتت
نور بخوف: عااا ماجد والله معرفه انا لقيته بيوصلني
ماجد: يوصلك بتاع ايه ده
بقلمي/menna moharam
نور بخوف: معرفش معرفش اساله
ماجد بصله بعصبيه: توصلها بتاع ايه انت
حسن: احم اهدا بس يا استاذ
نور طلعت بيتها بخوف وسابتهم مع بعض
حسن: يانور يانووور منك لله
ماجد: وكمان عارف اسمها ونزل عليه ضرب
نور: افتحي يا ماما الحقيني
نورهان: ايه براحه هو انا واقفه علي الباب
نور: خبيني ياماما بسرعه خبيني
نورهان: في اايه هببتي ايه
نور نزلت تحت السرير
نورهان: اه ياهبله
بعد شويه
•••••••••••••

 

 

ماجد بعصبيه: هي فيننننن ست الحسن والجمال الي رجعالي مع شاب في عربيته
نورهان: اهدا يابني بس في ايه
ماجد بعصبيه: هي فينننن
نورهان بخوف: تحت السرير والله
ماجد: اطلعيلي
نور بخوف: كده يا ماما ياشيخه ده حته بعتبرك زي امي
نورهان: وانا اعملك ايه ياختي اخوكي متعصب وممكن يبلعني
نور: يا ماجد افهمني بس
ماجد شدها ومسكها من اديها: مين ده
نور: استني اهدا بس هفهمك
ماجد: مين ده يانوررر
نور: ده صاحب المطعم كان ماشي ولقاني واقفه فا صعبت عليه قال يوصلني علشان مكنتش لاقيه تاكسي
ماجد: والله
نور: صدقني بس هو انت عملت في ايه
ماجد: ها
عند حسن
•••••••••••••
محمد: اده انت رجعت تاني ليه مش كنت تعبان وقولت انك هتر اااااادهه ايه الي عمل فيك كده
حسن: عربيه نقل دخلت فيها
محمد: عربيه نقل ازاي يعني
حسن: اخو نور ياعم شافها وهي معايا ونزل فيا ضرب
محمد: ازاي يعمل كده تعال نروح للدكتور نعقم الجروح دي

 

 

حسن: لا مش هنعرف نسيب المطعم لوحده
محمد: طب مروحتش البيت ليه
حسن: انت عايز ماما تشوفني كده
(ملحوظه دي خاله حسن وهي الي مربياه هو ومحمد بس هو بيعتبرها مامته وبيناديها بماما)
محمد: طب هتعمل ايه
حسن: مش عارف بس انا تعبان هقوم امشي هي اكيد نامت
محمد: طيب قوم وطمني عليك لما توصل
بقلمي/menna moharam
حسن: ماشي
عند نور
•••••••••••
ماجد: ماشي يا نور بقه توافقي تركبي مع واحد غريب انتي اتجننتي افرضي كان عمل فيكي حاجه
نور: يا ماجد يا حبيبي انت مش عارف اختك يعني ده انا بميت راجل
ماجد: عارف بس انا بخاف عليكي برضوه
نور: خلاص مش هركب معاه تاني بس انا كنت تعبانه ومصدقت الاقي حد يوصلني

 

 

ماجد: خلاص يا حبيبتي
نور: خال عيالي الي بحبه يا ناااس
ماجد: هههههه
عند حسن كان روح بيته
••••••••••••••••••••••••••••
زين: بااابييي
حسن جري عليه: زين حبيبي عامل ايه

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت مجنونة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى