روايات

رواية عشقت مجنونة الفصل الخامس 5 بقلم منة محرم

رواية عشقت مجنونة الفصل الخامس 5 بقلم منة محرم

رواية عشقت مجنونة الجزء الخامس

رواية عشقت مجنونة البارت الخامس

رواية عشقت مجنونة الحلقة الخامسة

زين: بااابييي

حسن جري عليه: زين حبيبي عامل ايه

ريناد وهي بتحط اديها علي وشه: حسن حبيبي ايه الي عمل فيك كده

حسن مسك اديها نزلها: ريناد متنسيش اننا اطلقنا

ريناد بدموع: حسن انا بحبك

حسن: وانا خلاص بطلت احبك بقيت بكرهك فاهمه

هيام: حسنن ريناد عايزين تتكلمو اتكلمو لوحدكو مش قدام زين

حسن: تعال يا زينو انت وحشتني اوي تعال وخده وطلع اوضته

هيام: ايه عايزه تجرحيه زي ما جرحتيه زمان

 

 

 

 

 

 

 

 

ريناد: طنط صدقيني انا بحبه

بقلمي/menna moharam

هيام بزعيق: مممم بتحبيه ازاي وانتي خونتيه ليه راجعه دلوقتي

فلاش باااك من خمس شهور

••••••••••••••••••••••••••••••••••

حسن: بتكلمي مين

ريناد بصت وراها بتوتر: ها حسن انت انت جيت امتي يا حبيبي دقيقه وهحضرلك الاكل

حسن: ريناد كنتي بتكلمي مين وتقوليله يا حبيبي

ريناد: شكلك تعبان

ريناد جايه تمشي بس حسن مسكها من اديها جامد

ريناد بوجع: اه يا حسن ايدي

حسن: هاتي موبايلك

ريناد: ها حسن دي كانت كانت واحده صحبتي خلاص بقه

حسن: هاتي موبايلك

ريناد: خد

حسن فتح موبايلها: مممم كارما دي مين

ريناد بتوتر: ايوه دي صحبتي هات بقه شوفت وشكيت فيا وخلاص

حسن رن ورد عليه كان صوت راجل

-ايه ياقلبي قفلتي بسرعه قولت يبقا حسن جه

ريناد بدموع: ححسن صدقني انا

حسن: مين ده

ريناد: انا صدقني

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حسن: مين ده

ريناد: ده ده ابن عمي ياحسن كنت بحبه اوي بس سافر ودلوقتي رجع

حسن: انتي ابوكي غصبك عليا ولا متجوزاني علشان تنسيه

ريناد: حسن انا

حسن: انطقييي انتي بتحبيه

هيام: في ايه يا ولاد صوتكو عالي ليه وابنكو بيعيط

حسن: اسالي الهانم حب عمرها رجع من السفر وبيكلمو بعض ويعالم اكيد كانت بتخطط انها تتطلق علشان ترجعله

ريناد: حسن طلقني

حسن: انتي طالق يا ريناد طااالق

باااااك

••••••••••••••••••

ريناد بدموع:مهاب طلع كداب ومش بيحبني وطلع متجوز وفهمني انه مش متجوز خرب بيتي منه لله

حسن: ممممم وانتي عايزه تفهميني اني هرجعلك مش كده

ريناد: حسن

حسن: حسن بقه يكرهك انا مش عايز اشوف وشك تاني انا حبيتك يا ريناد بس انتي للاسف خونتيني ومكنتيش بتحبيني وضحكتي عليا لما كنتي مفهماني اني الحب الوحيد الي في حياتك واول مارجع مفكرتيش فيا وطلبتي الطلاق علشانه

ريناد: سامحني يا حسن

حسن: مش هقدر يا ريناد وياريت متحاوليش لان خلاص انا بقيت اكرهك وابني هبقا اجي اشوفه ياريت متعبيش نفسك وتيجي

ريناد: ابني فين

حسن: نامم سبيه اجبهولك بكره واه انتي كنتي فين كنت كل مااجي علشان اشوفه مش بلاقيه

ريناد: كنت عند عمتي في اسكندريه

حسن: تمام الي حصل ده ميتكررش تاني عايزه تسافري سافري لوحدك لان زين ابني زي ماهو ابنك

ريناد: تمام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بعد شويه

••••••••••••••••••

هيام: حسن انت بتعيط

بقلمي/menna moharam

حسن: كانت ممكن تفضل معايا يا ماما ليه ليه تعمل فيا كده انا كنت بحبها اوي يا ماما بس هي خنتني وحرمتني من زين تعرفي لما خدته في حضني نام علطول واول كلمه قلهالي متسبنيش انا قلبي وجعني اوي انه مش معايا عارفه يعني ايه خمس شهور بعيد عني وكل مااروح علشان اشوفه هي متكونش موجوده

هيام: يا حبيبي اهدا انت ممكن تتفق مع ريناد ان انت اسبوع وهي اسبوع لان من حق الولد يقعد مع ابوه زي ما هيقعد مع امه برضوه

حسن: تفتكري هتوافق

هيام: يمكن الله اعلم

حسن: طيب هقوم انام انا علشان انا الي هفتح المطعم بكره

هيام: ليه يا حبيبي ما محمد يفتحه انت تعبان

حسن: لا كده هيبقا تعب عليه هيبقا مطبق كده

هيام: طيب يا حبيبي الكلام خدنا ونسيت اسالك ايه الي عمل في وشك كده

حسن: ها وقعت من علي سلم المطعم

هيام: طيب تعال اعلجهالك احسن تتلوث

تاني يوم

••••••••••••••••••

نور وهي داخله المطعم شافت حسن: اااادهه ايه عمل في وشك كدهه

حسن: والله

نور: مين عمل كده في وشك

حسن: اتزحلقت وانا بوصلك

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نور: هتتزحلق ازاي ماانت كنت راكب في العربيه

حسن: اخوكي ياستي بعد ما طلعتي عملني كفته

نور: انا بجد اسفه ياريته كان قالي انه عمل فيك كده

حسن: كنتي هتعملي ايه يعني

 نور: مكنتش جيت انهارده يا كسفتي ياني

حسن: هههه حصل خير

نور: انا اسفه بجد بس اتوترت لما شوفته واتخضيت ومعرفتش اقول ايه

حسن: خلاص ولا يهمك عادي

نور: بجد اسفه جدا

حسن: ولا يهمك خلاص عادي محصلش حاجه

نور: اسفه بجد

حسن بعصبيه: خلااااااص بقه اسفه اسفه خلاصصص

نور اتخضت وجريت

حسن: ايه ده فظيعه

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت مجنونة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى