روايات

رواية عشقت مجنونة الفصل الثالث عشر 13 بقلم منة محرم

رواية عشقت مجنونة الفصل الثالث عشر 13 بقلم منة محرم

رواية عشقت مجنونة الجزء الثالث عشر

رواية عشقت مجنونة البارت الثالث عشر

رواية عشقت مجنونة الحلقة الثالثة عشر

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡الاخير
حسن: تمام ماما انا قررت اخطب
الهام: بجد يبني مين
حسن مسك ايد مرام: مرام
نور: كح كح كح كح
الهام: الف مبروك يا حبايبي
نور داست علي رجليها
الهام: ااااه رجلي
نور بصوت واطي: احسن بقالي ست شهور عماله اقولك يا حماتي يا حماتي
الهام: خلاص حقك عليا
حسن: انتي كويسه
الهام: اه اه
نور: مممم وانتو حبيتو بعض فجاه كده
حسن: وحضرتك يخصك في حاجه

 

 

نور بصت علي مرام : لا ابدا انا ماشيه يلا يا فرج.. قصدي يا حسنين يحبيبي نمشي
حسن: لسه مكلتيش يا
نور: مش عايزه حاسه اني حرانه اوي
حسن: بس احنا في الشتاء
نور: يعم انا واحده بتحر في الشتا وبسقع في الصيف عندك مانع يلا يا عم فرج
حسن: حسنين
نور: انا بدلعه
بعد شويه
••••••••••••••••••
زين: بابي هي فعلا نور متجوزه طب ازاي وهي دايما بتحكيلي قد ايه بتحبك ده حته بقولها يا مرات بابي
حسن: ههههههه
زين: تعرف اني حبتها يا بابي
حسن: والله ابوك كمان بيحبها بس الهانم عيزاني اغير بتعاقبني علشان سافرت علشان كده بتقول انها متجوزه
زين: امممم فهمت
حسن في باله: يترا هتيجي المطعم بكره يا نور
عند نور
••••••••••••••••••

 

 

نورهان: يابنتي اهدي خلصتي الخيار كله
نور وهي متعصبه: بس ياماما بس انا متعصبه دلوقتي سبيني بدل مااقوم اكل الجزر كمان
نورهان: طيب في ايه احكيلي
نور حكتلها الي حصل
نور: عااااا راح مني يا ماما عااااا خلاصص خدته مني البت الصفرا
نورهان: اهدي يا حبيبتي اهدي
نور وهي راحه تجيب الجزر
نور: اهدا ازاي
نورهان: يابنتي خلصتي خزين الشهر
نور: عااااااا
نورهان: يارب صبرني
نور: انا راحه لماجد اخويا مافيش حد هيستحملني غيرو
بعد شويه
••••••••••••••••••
نور: ماجد افتح يا ماجد الحقني عااا
ماجد: ايه في ايه تعالي
نور: سابني يا ماجد
ماجد: هو مين
نور: حسن
مريم: طيب اهدي طيب واحكيلنا في ايه m
نور: عندكو خيار
تاني يوم كانت نور في المطعم
نور: انتي تاني
مرام: وتالت يا حبيبتي مش مطعم خطيبي ده
نور: خطيبك في عينك يا شيخه والله لو قولتي خطيبك تاني لاهجيبك من شعرك الي لونه حلو ده
حسن : يلا يا حياتي نخرج انتي لسه راجعه من السفر واكيد مخرجتيش حابب نخرج سوا انا وانتي بس
نور بتريقه: انا وانتي بس نينيننيي
حسن: هو حضرتك واقفه كده ليه شوفي شغلك
نور: هو انت هتخطبها بجد
حسن: اه
نور بحزن: تمام

 

 

مرام: كفايه بقه يا حسن حرام عليك
حسن: مش هي الي بدات
مرام: هي بتحبك وانت بتحبها خلاص بقه شغل عيال
ماجد: ايوه يا ماما عامله ايه
بقلمي/menna moharam
نورهان: الحمد لله اختك فين
ماجد: راحت شغلها الهانم خلصتلنا خضار البيت كله حته مسبتش الفلفل في حاله كلته هو كمان
نورهان: ماانت عارف اختك لما بتضايق بتاكل
ماجد: طيب هي قالتلي انها هتيجي عليكي
نورهان: طيب يا حبيبي سلميلي علي مريم هي فين
ماجد: مغمي عليها من امبارح بسبب بنتك
نورهان: هههههه
ماجد: انتي مشوفتهاش كانت راحه جايه علي التلاجه ازاي وهي متعصبه كان ناقض تبات فيها لا ومش مديه فرصهm لحد يهديها
نورهان: بلوه متحركه ربنا يهديها
ماجد: يارب يلا سلام انزل انا اجيب الحاجات الي اتشفطت فجاه من البيت امبارح
بعد شويه
••••••••••••••••••
نور: ماشي اما وريتك يا حسن
-ادهه نوووور عامله ايه
نور: احمد اذيك عامل ايه
احمد: كويس الحمدلله انتي عامله ايه وماجد وطنط نورهان
نور: بخير الحمدلله طنط اخبارها ايه
احمد: الحمدلله بخير احنا رجعنا الشقه
نور: اده بجد طب
احمد: اه والله كنا هنطلع نسلم عليكو بس كان الوقت متاخر
(احمد كان جارها وصاحب ماجد وكانو هما التلاته صحاب اوي بس احمد سافر هو ومامته اسكندريه ورجعو القاهره تاني لشقتهم القديمه)
حسن: محمد مين الي واقف مع نور ده انت تعرفه
محمد: لا اول مره يجي المطعم
حسن: مين ده يعني ومالها واقفه بتضحك كده
محمد: انا اعرف روح اسالها
احمد: انتي شغاله هنا بقه

 

 

نور: اه
احمد: ماجد اخباره ايه طمنيني عنه
نور: كويس الحمدلله اتجوز
احمد: بجدد
نور: اه والله
احمد: طب الف مبروك عقبالك m
حسن: ان شاء الله
احمد: مين حضرتك
بقلمي/menna moharam
حسن: صاحب المطعم وبص لنور.. ممكن تشوفي شغلك وتبطلي تتكلمي مع حد
نور: وحضرتك يخصك في ايه وبعدين مش كنت خارج مع خطيبتك
حسن بعصبيه : نور متعصبنيش وروحي شووفي شغلك دلوقتي
نور بخوف:حااضر
حسن لاحمد: وشك ده مشفهوش هنا تاني ولو اتكلمت تاني معااها هتندم.. وسابه ومشي
احمد: ماله ده
حسن: ماشي يانور اكيد بتعندي فيا
محمد: انا معرفش ماتروح تقولها يبني انك مش هتخطب بجد بطل شغل العيال ده
مرام: محمد معاه حق
حسن: فعلا معاكو حق انا هروحلها ونخلص من الهبل ده
محمد: مش عقبالنا بقه
مرام بتوتر: انت بتقول ايه
محمد: انا مصدقت ترجعي انا بحبك بحبك اوي حته من قبل ما تسافري
مرام: وليه مقولتليش يا محمد
محمد:كنت خايف ترفضيني لانك دايما كنتي تقوليلي زي اخويا زي اخويا
مرام: كنت بحب استفزك بس انت غبي ازاي معرفتش ان انا كمان بحبك وبحبك اوي كمان
بعد شويه كانت نور مروحه بيتها
••••••••••••••••••••••••••••••••••••
نور: اينعم البت حلوه لا وحلوه اوي بس انا احلي اصلا يلا يشبعو ببعض عااااا لاا انا بحبه
حسن: راحه في حته

 

 

نور: بسم الله انت بتطلع منين
حسن: اركبي
نور: لا احسن مرام تزعل متنساش اني ست متجوزه
حسن: انتي بتضحكي علي نفسك ولا عليا m
نور: عايز ايه يا حسن ابعد عني وروح لست مرام بتاعتك
حسن: غيرانه
نور: ههههه انا اغير ليه يعني لا خالص انا ست متجوزه
حسن: ممكن تبطلي تقولي ام الكلمه دي
نور: مالك بيا كنت اخويا ابويا
حسن بمقاطعه: جوزك
نور: ج جوزي ازاي الف سلامه ومرام الي طلبت اديها دي ايه
حسن: ممم كانت خطه بيني وبينها مش اكتر
بقلمي/menna moharam
فلاش باااك
•••••••••••••••
مرام: ايوه يا حسن عايزني
حسن: انا عايز نور تغير يا مرام
مرام: نور اشمعنا
حسن وحكلها انه بيحبها وحكالها علي الخطه بتاعتها
مرام: عيوني
حسن: هههههه ماشي يانور بقه بتكدبي عليا وتقوليلي انك متجوزه ماشي
بااك
•••••••

 

 

نور: يعني انت مش بتحبها ومش هتخطبها
حسن: تؤ
نور: ولا هتتجوزها
حسن: تؤ
نور: طيب انا ماشيه
حسن: راحه فين
نور: حاسه اني دوخت فجاه همشي ونبقا نتقابل وقت تاني
حسن: استني بس انا مصدقت
نور: مصدقت ايه
حسن: مسمحاني يا نور
نور: مسمحاك نور متقدرش تزعل من حسن علشان انت عند نور الدنيا كلها بحبك قد البحر وسمكاته 🦋🤍
تمت♡

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت مجنونة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى