روايات

رواية عشقت طفولتها الفصل السادس عشر 16 بقلم حنين محمد

رواية عشقت طفولتها الفصل السادس عشر 16 بقلم حنين محمد

رواية عشقت طفولتها الجزء السادس عشر

رواية عشقت طفولتها البارت السادس عشر

عشقت طفولتها
عشقت طفولتها

رواية عشقت طفولتها الحلقة السادسة عشر

كمال بصدمه 😳 نهال ازاي اكيد في حاجه وانتِ فاهمه غلط ولا حاجه
جميله لا بجد انا عارفه شكلها كويس و هي كانت ناويه على شر كان باين في عيني امي
كمال امم وحيات امي لو هي ليها ايد في حاجه مش ارحمها
جميله طب انا عايزك مقولش لحد انك عرفت مني انا علشان امي لو عرفت هت*موتني بجد
كمال متقلقيش يا اسمك ايه
جميله أسمي جميله
كمال ماشي يا جميلة
جميله ممكن اشوف أختي
كمال اه طبعا تعالي معايا انا هعمل زي أكن انا اللي جتك هنا علشان ماحدش يشك فيكي
جميله حاضر
بيدخل و بتول كانت بتذاكر
جميله بتجري عليها بتول و حشتني
بتول بدموع أختي حبيبتي كدا تخلي ماما تسبني
كمال انا عايز اسال سوال يا بتول هو أنتِ مش وراكي حاجه غير العياط
جميله بضحك هي كدا من زمان رقيقه
كمال بسخرية رقيقه اه قولتيلي
بتول سيبك منه مين إللي جابك هنا
جميله كمال كان عايزني أشوفك
بتول بتبص لكمال بحب اه تعالي اعرف بقي علي الكتب بتاعت المدرسه و علي المذكره بتاعتي انا هيبقي شطره و أدخل كليه العلوم اللي نفسي فيها
جميله بفرحه اه يا حبيبتي يلا
كمال بيخرج
معاذ كمال انا عايزك في كلمتين
كمال خير يا معاذ
معاذ خلي بالك علي بتول و متقربش اوي من نهال و بيمشي
كمال خد هنا يلا انا مش فاهم في ايه انهارده
معاذ وهو ماشي هسبقق انا بقي علي الشركه و بيمشي
كمال بيدخل ل نهال
نهال اهلا يا بيبي
كمال بجديه عايزك تخلي بالك من بتول يا نهال لحسن عرفت أن في حد ميتفق مع سميه امها عليها
نهال بتوتر بتفرق صوابعها
كمال متتوتريش يا نهال انا عرفك قدها و هتخلي بالك منها
نهال اه طبعا
كمال بيخرج مش كمال اللي تضحكي عليها يا نهال
في الشركه
إسلام سرحان في ايه يا ياسر
ياسر شكلي بحب يلا
إسلام اوبههه مين سعيده الحظ
ياسر شوايه و هتعرف
اسلام انا يابني شكلي واقع كدا بس مش متأكد من مشاعرها
ياسر يا عم البنات دول أحوالهم غريبه المهم كمال جه ولا لسه
اسلام لسه يا عمنا
السكرتيره هايدي ممكن ادخل يا ياسر بيه
ياسر تعالي يا هايدي
هايدي ديه شوايه اوراق تبع الصفقه الجديده
ياسر سبيهم هنا
هايدي اجيب لحضرتك حاجه تشربها لأن شكل وشك مصفر
ياسر لا شكرا اتفضلي
اسلام يا عم ديه البنت واقعه خالص وانت لا حياء لمن تنادي
ياسر يا عم بل وجع دماغ
اسلام و جعل دماغ بردو ماشي
صلي على سيدنا محمد وعلى اله وصحبه اجمعين ♥️
جميله يا بتول انا لازم اروح علطول علشان ماما بس اوعك تقولي لحد اني جتلك انا جايه من وراه ماما
بتول حاضر
جميله و بتول بيخرجوا
هند صاحبت نهال بتخبط في جميله
نهال في إيه يا بت ما تخلي بالك
هند ايه الاشكال ديه مين ديه
نهال هتلاقي واحدة من الخدم اللي هنا
بتول مسكه نفسها ب العافيه
نهال يلا يا شطاره أنزلي امسحي و جايه تزق جميله
بتول اوعك تلمسيها و بتضرب نهال ب القلم القلم ده علشان أنتِ قولتي علي أختي خدامه أنتِ فاهمه
جميله يا لهوي يا بتول أهدي
هند أنتِ متخلفه
بتول أنتِ اللي متخلفه و عبيطه وجزمه وبتطلع لها لسانه😝ه
نهال جايه تتكلم بتلاقي كمال جاي بتيعط
كمال ايه في ايه هنا
نهال بص يا حبيبي مراتك تضربني بص وشي
كمال بعصبية ممكن اعرف إيه ده يا بتول
بتول والله
كمال بس يلا روحي علي الاوضه يا بتول وانت يا جميله انا ه خلي مجدي يوصلك
بتول بس و بتدخل تجري علي الاوضه
نهال هو انت اللي جايبه
كمال اممم
هند يلا يا نهال تعالي فوق نتكلم
كمال بيدخل عند بتول
بتول ممكن اعرف انت ليه زعقت لي قدمها
كمال بيمسكها من وسطها علشان أنتِ عقله هي كانت بتعيط و بصراحه أيدك جامده اوي علمت علي وشها
بتول احسن تستاهل
كمال بيفتكر أن بتول كانت مع حد غيره بيزقها و بيخرج
بتول ماله ده
كمال بيروح المستشفى
الدكتوره اتفضل يا كمال بيه التحليل جاهزه
كمال بقلق بيمسك التحاليل متاكده أن ديه التحاليل صح
الدكتوره اه
كمال بحب بيبص في الورقه ديه فعلاً بتول ماحدش لمس شعره حتى منها بس….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت طفولتها)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى