روايات

رواية عشقت طفولتها الفصل الخامس 5 بقلم حنين محمد

رواية عشقت طفولتها الفصل الخامس 5 بقلم حنين محمد

رواية عشقت طفولتها الجزء الخامس

رواية عشقت طفولتها البارت الخامس

عشقت طفولتها
عشقت طفولتها

رواية عشقت طفولتها الحلقة الخامسة

كمال بيوصل المدرسه وبيدخل و بيلاقي بتول واقفه مع واحد وماسك أيدها
كمال بعصبية بتوووول
بتول بخوف كمال اهدي ده زميلي
كمال بصوت عالي عايز افهم ايه ده و انت يا زف*ت ماسك أيدها كدا ليه
عمر براحه يا عم انت وانت مالك هي صاحبتي
كمال بسخرية صاحبتك راح ضربه ب البوكس
بتول بعياط بتمسك ايد كمال بالله عليك يا كمال خلاص انا آسفه سيبه هيموت في ايدك
عمر ا والله ما هرحمك انت ازاي تضربني و بتول تخصك في ايه اصلا
كمال اوعق تقول اسم بتول علي لسانك هي تقرب لي ايه تبقي مر
بتول بعياط لا يا كمال كمال يبقي ابن عمي
كمال والله يا بتول
نرمين صاحبه بتول يا أستاذ كمال بتول مش ليها دعوه
مدير المدرسة
حسام ايه اللي بيحصل هنا يا هانم و بيبص ل بتول
كمال الواد المحترم ماسك أيدها و عادي
حسام هي تبقي تبعك يا كمال بيه احنا آسفين انت يا ولد يا عمر قولتلك ميت مره ملكش دعوه ب اي بنت هنا انت فاهم
كمال بيمسك ايد بتول و بيركبها العربيه
بتول والله يا كمال انا معملتش حاجه وبتمسك أيده بحب
كمال اوعي ايدك يا بتول علشان مش أمد ايدي عليكي احنا لينا بيت يلمنا انا مش عايز احرجك قدام الناس لا غير كمان انك اصلا مش معترفه اني جوزك
بتول بعياط يا كمال
كمال بصوت عالي قولتلك خلاص يا بتول
كمال بيوصل القصر
كمال بعصبية يلا اطلعي علي فوق علطول و مش عايزك تتكلمي مع اي حد نهائي
بتول بزعل حاضر
نهال اهلا يا بتول مالك زعلانه ليه كدا 😊 ها
اللهم صلي وسلم وبارك على سيدنا ❤️محمد
بتول بتطلع الاوضه و مش بترد عليها
نهال و الله يا واد يا عمر طلعت جامد
كمال بيدخل الاقصر
معاز اهدي يا كمال علشان انت باين عليك متعصب و كمان بتول بتعيط ف اكيد حاجه حصلت
كمال بيطلع و يسبيه
نور يا رب دول لسه متجوزين
عزت لا انا واثق أن كمال هيحب بتول حتي لو ايه اللي حصل
بتول قاعده علي السرير بتعيط
كمال بيدخل و بيقفل الباب
بتول والله يا كمال هو كان بياخد مني كارت صغيره بتاع المحاضره علشان كدا انت فكرت أنه مسك أيده بس والله هو مش لمس حتي صبواعي
كمال انا اللي دلعتك انا كنت من الاول حبستك زي ما ام
بتول زي ايه ما امي بتحبسني كمل عادي يا كمال مبقتش تفرق معايا انا ولا عارفه ليا اخ ولا اخت ولا هي امي و لا انت مشتريني بفلوسك ولا ايه انا مش فارقه معايا حاجه لو عايزه تسحب ملفي و مكملش تعليم عادي و بتدخل الحمام و بتسيبه
كمال يا ربي بقي مكنتش اقصد يا بتول يا بنتي أخرجي بقي
كمال الو مين
نرمين الو يا أستاذ كمال انا كلمت حضرتك لأن بتول كان هتكلم ف سابت معايا الرقم بتاعت
كمال اه انا اللي اديت ليها رقمي لحد ما اجيب ليها تلفون بس عايزه ايه بردو
نرمين علي فكره بتول ملهاش اي ذنب هي كانت بتدي ل عمر الكرت وانا كنت شايفه كل حاجه حتي عمر ملمس أيدها حتي غير أن عمر ده عيل وحش اصلا مع البنات كلها ف بتول متكلمتش معاه أصلا
كمال امم ماشي شكرا يا اسمك ايه
نرمين أسمي نرمين
كمال ماشي يا نرمين
بتول بتلبس الترنج و بتخرج
كمال ساعه علشان تخرجي
بتول كنت باخد دش و جاي تمشي
كمال بتول
بتول نعم
كمال انا آسف يا بتول علي الكلام اللي قولتلك ليكي بس انا لما شفت المنظر ده اديقت اوي و بس مش هيمنع أنك غلطانه
بتول والله غلطانه في إيه بقي
كمال انك كنتي خليتي اي حد يديه لي الزف*ت ده غيرك
بتول اوف بقي حاضر
كمال انا جبتلك هديه
بتول لا شكرا مش عايزه منك حاجه
كمال بيديها فون التلفون ده جبت ليكي و سجلت ليكي رقمي و رقم نور و نرمين صاحبتك لو عايزه اي حاجه كلميني بعد كدا
بتول بتاري فرحتها لا يا عم ده غالي وانا مش عايزه و غير انت عرفت رقم نرمين منين
كمال لا يلا يا بتول و نرمين اتصلت تسأل عليكي و أنتِ كنتي في الحمام
بتول بتاخد نفس ماشي شكرا
وجاي تقوم
كمال بيشدها من ايديها استني و بيديها بوسه طويله في خدها
بتول وشها كله بقي احمر يا لهوي و بتخرج جري
كمال بيضحك علي شكلها وبيخرج وراها
بتول بتنزل وهي فرحانه و نزل كمال و رآها
كمال استني يا طماطميه أنتِ
بتول بضحكه بس بقي و بتتصدم 😳لما بتوشف امها
بتول😳 ماما….

 

يتبع..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت طفولتها)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى