روايات

رواية عشقت طفولتها الفصل الحادي عشر 11 بقلم حنين محمد

رواية عشقت طفولتها الفصل الحادي عشر 11 بقلم حنين محمد

رواية عشقت طفولتها الجزء الحادي عشر

رواية عشقت طفولتها البارت الحادي عشر

عشقت طفولتها
عشقت طفولتها

رواية عشقت طفولتها الحلقة الحادية عشر

كمال بيدخل عند بتول بياخد ترنج وجاي يخرج
بتول بتمسك أيده رايح فين يا كمال
كمال هنام انهارده عند نهال
بتول بدموع بتوطي في الأرض علشان تمسح دموعها قبل ما كمال ياخد باله
كمال في ايه في حاجه وقعت منك ولا إيه
بتول امم
كمال المهم أنا خارج لو عايز حاجه تبقي قولي ل جنات
بتول اه ما هي مراتك زي زيها
كمال اه
بتول انا عليا درس بكره
كمال اه أعمل ايه يعني
بتول لا قولت أقولك
كمال اه ماشي و بيخرج و بيسهبا
عند نهال
نهال مولعه شموع و لبسه لبس جميل
كمال بيخبط
نهال أدخل
كمال ايه ده يا نهال
نهال ايه مش عاجبك
كمال بصي يا نهال انا مش مستعد لأي حاجه دلوقتي انا هنام في حته وانت هتنامي في حته عقبال ما اخد علي الوضوع كمال بيمسك ايدها انا عارف انك ليكي الحق كا انك مراتي بس انا هديكي كل حاجه فلوس اي حاجه بس انا بصراحه مش مستعد نهائي أن انا أخلف منك دلوقتي
نهال بعصبية بتول لعبت في دماغ صح أكيد عملت حاجه انا عارفها هي سوسه
كمال متجبيش سرتها يا نهال لو سمحتي انا مش عايز أسمع حاجه و بياخد مخده وبينام علي الكنبه
نهال بتدخل الحمام كل كدا و كدا كرهي ليكي يا بتول بيزيد
في صباح يوم جديد
بتول يا لهوي اتاخرت و بتروح تلبس و بتروح علي الدرس علطول
كمال بينزل
سعاد بقولك يا حبيبي
كمال نعم يا ماما
سعاد ياسر ابن عمك جاي انهارده
كمال امم أعمل إيه يا يعني يا ماما
سعاد قولت أقولك علشان تيجي بدري
كمال ماشي و بيروح الشركه من بدري
نهال الو يا كمال
كمال ايه يا نهال
نهال انا عايزاك تخرجني انهارده
كمال بس
نهال انا امبارح تعبت وحضرت ورد وحاجات وانت في الاخر سبتني ونمت
كمال خلاص اول لما اجي ها نخرج و بيقفل
معاز ايه يا بني انت هنا من بدري ولا إيه
كمال خبط الباب يا حيوا*ن قبل ما تدخل بعد كدا
معاز يا عم اتلهي المهم بتول نامت لوحدها امبارح
كمال بيرفع حوجبه 🤨 وانت مهتم ليه كدا
معاز يا عم بسأل عادي انت بتحبها يا كمال ؟
كمال يا عم مش بحبها هي لسه صغيره علي الحب والكلام ده انا بس عايز اعرف فعلا أهلها وارجعها ليهم بس لما اطمن عليها انا بعزبها معايا كده هي لسه صغيره علي فكره الجواز هطلقها بس بعد فترة
معاز امم طلقها المهم أنا هروح الفرع الثاني بتاعنا
كمال وانا الحق اروح ل بتول بقي
معاز بضحك هطلقها ها
كمال يا عم دا انت بارد
معاز البنت نهال بتحبك وانت مش عندك دم بتكلم علطول وانت لا حياء لمن تنادي
كمال خليك انت بس سنجل و ملكش دعوه ب اللي ليا
معاز احل حاجه اني سنجل
عند بتول
بتلبس فستان جميل أوي وبتحط ميكب حفيف حدا و بتلبس الخمار بتاعها
كمال بيخرج وبيروح
سعاد ايه يا حبيبي جاي بدري انهارده
كمال بيفضل تمنح لما بيشوف بتول نازله من علي السلم وهي بالقمر ده
كمال رايحه فين كدا يا بتول
بتول رايحه أشتري شوايه كتوب و روايات كدا
كمال استني اوصلك
بتول لا مفيش تاعي انا هروح لوحدي
كمال استني يلا انت متعرفيش حاجه هنا أمشي قدامي يا ختي
بتول بتركب العربيه
كمال عملتي ايه في الدرس انهارده
بتول كان حلو اوي انا بحب الاحياء أصلا الله استني يا كمال اقف هنا انا عايزه شوكولاته من العربيه ديه هات فلوس
كمال طب استني اجبلك انا
بتول لا هات وبتاخد فلوس وبتنزل
كمال ايه كل اللي جبتيه ده يا بتول جبتي المحل كله
بتول لا جبت ليك واحده و انا هاكل الباقي
كمال ماسك ضحكته يا رب صبرني علي البلوه ديه
بتول استني انت بتحب طعم ايه بقي خد الكاكاو حلو علشان أنا بحب الفراوله
كمال انا مش عايز مش باكل الحاجات ديه
بتول لا هتالك و لو مالكتش أما مش هاكل
كمال هاتي يا بتول هاتي المهم متكلهمش كلهم علشان سنانك
بتول اه ماشي
كمال نفسك تأكلي ايه بقي
بتول اه بص بقي انا نفسي في بيتزا و كريب و سوري
كمال ايه كل ده بتاكلي كل ده و مش بيبان
بتول ما هو نضبرك ده اللي مخليني مش بتخن
كمال يلا انزلي يا لمضه
بتول يتنزل
كمال هات لو سمحت واحده بيتزا و وأحد كريب
بتول و سوري و متنساش يسطا بقي العصير و السلطه التحبيش ديه ايه هعلمهلك هي كمان
كمال مات من الضحك احم أعمل زي ما هي قالت
الجرسون حاضر
كمال انا مش عارف انتِ إزاي كدا دا انا عمري ما اتحطتي في موقف زي ده كمال بنفسه كبير الأعمال تعملي وتتكلمي كدا
بتول بتاكل في الشكولاته
كمال خدها منها وبيمسح خدها سيبي الشكولاته ديه بقي انت هتاكي
بتول ماشي
عند نهال
نهال عمي هو كمال فين
عزت بضحكه كمال جيه ومشي
نهال بعصبية إزاي
عزت قال هيخرج بتول
نهال وانا بكلمه مش بيرد هو قال إنه هيخرجني انا
عزت سبيهم يا نهال هما لسه متجوزيني
نهال يا سلام وانا متزوجه من ميت سنه مثلا والله ل أعرف هما فين واطب عليهم
بعد وقت الأكل بينزل و بتول بتاكل
كمال مش بياكل وبيتفرج علي بتول و هي بتاكل
بتول انت مش بتاكل ليه
كمال مليش نفسك
بتول هزعل لو مكنتش دوق القطعه ديه من أيدي
كمال يا بنتي مش عايز
بتول هزعل لو مكلتش كمال بياكل و بيعض صوبعها
بتول اه صوبعي يا حبي والله مش هاكلك تاني
كمال بضحك اسف اسف كنت سرحان
بتول بتلاقي حد بيخبط أيده علي الطربيزه
كمال نهال اه معلشي نسبت خالص اني كنت هخرجك
بتول تعالي كولي يا نهال الأكل طعمه حلو اوي
نهال استني انت وانا اللي مستنياك وبتخرج جري
بتول هي زعلت ولا إيه زعلت مني صح انا والله معرفش انك هتخرجها و جايه تقوم
كمال يا بنتي أنتِ ملكيش دعوه كملي أكل وانا اشوفها
بتول انت هتسبني لوحدي
كمال لا السواق هيوصلك وبيسيب حق الاكل و بيخرج
كمال نهال استني انا آسف بجد نسيت خالص اني ها خرجك
نهال بعصبية دا انت شوايه و هتشربها ب أيدك
كمال تعالي بس وانا هخرجك في مكان تحفه
نهال والبنت اللي جوه ديه
كمال السواق هيوصلها
بتول بتخلص اكل و جايه تمشي بتلاقي حد حط أيده علي كتفها فرحت اوي فكرت كمال
بتول بخوف انت

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت طفولتها)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى