روايات

رواية عشقت طفولتها الفصل الثالث 3 بقلم حنين محمد

رواية عشقت طفولتها الفصل الثالث 3 بقلم حنين محمد

رواية عشقت طفولتها الجزء الثالث

رواية عشقت طفولتها البارت الثالث

عشقت طفولتها
عشقت طفولتها

رواية عشقت طفولتها الحلقة الثالثة

بتول بتنزل جاري علي السلم و هي نازله بتشوف اوضه تحت السلم ايه الاوضه الظلمه ديه و بتدخل وحد بيقفل عليها
بتول بعياط ايه ده مين اللي قفل حد يفتح الباب ده
كمال بيدخل القصر بيدخل الاوضه بتول يا بتول فين ديه كمان
نهال بتدخل بدور علي حاجه يا كيمو
كمال بقلق بينزل جري علي السلم بتول يا بتول
بتول بعياط انا سمعه صوت كمال انا هنا يا كمال
سعاد في ايه يا كمال
كمال بقلق انا مش عارف بتول فين
نور هي كانت لسه نازله علي السلم دلوقتي
كمال استني كدا انا سامع صوتها و بيجري عند الاوضه اللي تحت
بتول بعياط كمال
كمال بخوف بيكسر الباب وبيدخل بتول و بيحضنها حضن طويل لدرجة بتول كانت مش قادره تتنفس
بتول بعياط خلاص يا كمال مش قادره اخد نفسي
نور بضحك سيبها يا كمال نعرف مين اللي عمل كدا
بتول انا كنت هنا عادي لقيت حد قفل الباب
نهال مش يمكن الهوا
كمال. بيشلها تعالي نطلع فوق علشان أنا مش عارف بتعملي ايه في الاوضه ديه
بتول خلاص يا كمال انا كويسه
نهال في سرها يا رب تقع منك و تكسر رقبتها
معاز أنتِ بتكلمي نفسك ولا ايه
نهال لا خالص
كمال بعصبية يلا ارتاحي يا بتول مش عايزك تعملي اي حاجه علشان انا كنت متاكد اني هرجع و ألقي انك حصلك حاجه علشان انتِ زي القرده وجاي يمشي
بتول اوف بقي استني يا كمال انت رايح الشغل بردو بعد اللي حصل خليك معايا
كمال يا بتول لازم اروح هاجي بدري و بياخد الفون و بيخرج
بتول بتكلم نفسها انا و حشتني ماما اوي عايزه اكلمها لما كمال يجي هبقي اكلمها
عند كامل
معاز ايه يا كمال هتعمل ايه في نهال هما عايزين يجوزوك ليها
كمال يا معاز انا مش حاطط في دماغي الكلام ده دلوقتي المهم الشغل يمشي حلو
السكرتيره منار استاذ كمال في حد عايز حضرتك
كمال مين
منار بيقول اسمه عصام
كمال اه داخليه علطول
معاز مين ده يا كمال
كمال هتفهم دلوقتي تعال يا عصام
عصام اهلا يا باشا انا جبت ليك كل المعلومات عند مامت مدام بتول
كمال حلو اوي يلا تعال قولي بقي
معاز بصدمه ده ليه يا كمال
كمال استني يا معاز اتفضل يا عصام
عصام بص يا باشا اللي عرفته أن بتول ليها اخ بس من اب تاني يعني المعني الأصح أن هي شوايه مع ده و شوايه مع ده و غير أن هي باعت بنت اختها ب الفلوس و جوزتها ل اي حد بردو زي كمال بيقطعه
كمال انا عارف زي مين يا عصام كمل
عصام و هي بتنصب علي الناس مش عارف ازاي بس ليها طرق كتير و غير أن هي طلعت حبسه بتول هانم عندها علطول يعني بتول مخرجتش غير مره او مرتين و كل ما بتول تعمل حاجه امها تقولها عيب وحرام علشان البنت تبقي لوحدها دائما
انا بقي اللي مش عارفه لحد دلوقتي هما ليه جوز لك مدام بتول و معرفش هو عزت به أبو حضرتك جوز لك بتول هانم ليه
كمال تشكر لا كدا كفايه عليك عايزك بس تسيب لي العنوان بتاع بيت ام بتول و سيب الباقي عليا
عصام حاضر يا كمال بيه
كمال خد ده حقق قرشين حلوين
عصام لا كدا كتير
كمال مش كتير عليك يلا اتفضل
معاز ده انت طلعت دماغك سم
كمال اومال عايزيني القي بنت كبيره و بعقليه اطفال و اسكت اكيد أهلها عاملين حاجه
معاز ربنا يصلح الحال يا صحابي
بيعدي و قت بليل
بتول يا ربي كمال أتأخر اوي و كل البيت نايم انا هخرح اشوفه تحت
نهال ايه اللي بتعمليه هنا يا بت ها وبتمسك درعها جامد
بتول اوعي ايدك اوعي تفكري علشان أنا في حاجات مش فاهمه منكم يبقي اسيب حقي ها
نهال ده أنتِ طلعتي ليكي صوت اومال عامله نفسك صغيره ليه ده القطه طلع ليها ظوافر
بتول بقولك ايه أبعدي عني و جايه تنزل من علي السلم نهال بتكعبلها
بتول اهههههههه رجلي
كمال جاي جري ايه يا بتول تعال قومي
نهال يا خرابي ايه اللي وقعك كدا تعالي يا حبيبتي قومي
كمال اتكعبلتي ازاي كدا
بتول جاي تقول علي نهال
سعاد ايه ده ايه إللي وقعك كدا يا بنتي
كمال تعالي اسندي عليا يا بتول
بتول حاضر
نهال انا طلعه و طلعت على طول
سعاد يلا يا بنتي نتي اسندي علي ايدي التانيه
بتول خلاص يا ماما كمال طلعني اهو
كمال تعالي أدخلي يا بتول خلاص شكرا يا ماما يلا روحي نامي علشان الوقت أتأخر
سعاد يلا تصبح علي خير
بتول يا كمال انت قولت لي انك هتجيب ليا هدوم انا عايزه اغير و انت علي فكره مش بتوفي بوعدك
كمال بفرحه لا طبعا استني هنزل اجيب حاجه من العربيه
بتول يا كمال
كمال نزل و سبها
بعد وقت كمال بيطلع
بتول يا لهوي يا كمال ايه كل الشنط ديه
كمال تعالي بقي شوفي انا جايلك ايه
بتول بفرحه دول ليا بجد يا كمال
كمال انا جايلك شوايه لبس بس معرفش مقاسك كام بصراحه علشان كدا ممكن تلاقي حاجت كبيره
بتول بتنطط زي الاطفال عادي يا كمال اي حاجه منك حلو
كمال بضحكه ظهرت غمزته شكراً يا بتول
بتول ينفع اطلب منك طلب قد كدا 🤏ه
كمال امم
بتول انا عايزه اشوف ماما و حشتني
كمال احم الصبح نتكلم انا رايحه المكتب لو عايزه حاجه تبقي تعالي
بتول و نبي يا كمال عايزه اشوفها
كمال الصبح يا بتول الصبح بيخرج و يسبها
بتول اوف بقي بس البس جميل اوي و بتروح تلبس ترنج عليه بطوط شكله جميل اوي و بتروح ل كمال بتخبط علي الباب
كمال ادخل
بتول ايه رايك في الترنج انا لبسته و علي مقاسي بالظبط
كمال بيفضل باصص ليها شوايه
بتول يا كمال انت معايا
كمال احم اه أنتِ قمر من غير اي حاجه يا بتول
بتول بكسوف شكرا هتنام أمتي
كمال أكلتي اهم حاجه
بتول تؤ مليش نفس
كمال لا روحي كولي بعدها نامي و انا شوايه وجاي
بتول حاضر
بعد وقت بتول بتنام علي الكنبه
كمال بيدخل الأوضه بيقعد في الأرض ب يتأمل في ملامح بتول انا عايزه اعرف مين يقدر يعمل في واحده ملآك زيك كدا
بتول بتفوق….

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت طفولتها)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!