روايات

رواية عشقت الملاك الفصل الثالث 3 بقلم رحمة خالد

رواية عشقت الملاك الفصل الثالث 3 بقلم رحمة خالد

رواية عشقت الملاك الجزء الثالث

رواية عشقت الملاك البارت الثالث

رواية عشقت الملاك الحلقة الثالثة

مجهول بصدمه:كوثر(مرات عم سما)
كوثر بصدمه وخوف:كامل(عم سما)
كامل بغضب:رايحه فييين يا كوثر ومين اللي كان بيكلمك ف الوقت ده
كوثر بتوتر:أن أنا مكنتش بكلم حد
كامل بزعيق:انطقييي يا كوثر أنا سمعتك وانتي بتتكلمي
كوثر بارتباك:أن أنا
كامل:انطقييي
كوثر بخوف:أنا******
كامل بصدمه:انتي طالق
__________________
في صباح يوم جديد
يامن صحي يتأمل في الملاك اللي نايمه جميه
يامن قبلها من راسها وقال بابتسامه:حبيبتي قومي بقا كفايا نوم
سما فتحت عينها الفيروزي ببطئ وقالت بصوت واطي:صباح الخير
يامن بتوهان:يا صباح الجمال هو في كده
سما بخجل قامت دخلت الحمام اخدت شور
يامن فونه رن وكان المتصل صاحبه المقرب لي

 

 

عمر(صاحب يامن) بمرح:اي يامن عجبك الجو ولا اي مش كفايا يا عريس بقا
يامن بعيظ:أنا يومين بس اخدتهم اجازه وبعدين هاخد شهر اجازه عشان شهر العسل
عمر بصوت عالي:نعااااام وانا هشيل الشغل ده كله لوحدي
يامن بضحك:شيل بقا مكان اخوك
عمر بعيظ:ماشي يا يامن ليك يوم
يامن بضحك:اقفل يا عم مش وقتك دلوقتي
عمر ضحك وقفل
سما في الحمام: يالهوي نسيت الهدوم اعمل اي أنا دلوقتي بعد شويه فتحت الباب
سما برقه:يامن يامن
يامن بحب: نعم يا قلب يامن
سما:احم نسيت هدومي برا ممكن تجيبها
يامن بمكر:طب متطلعي عادي أنا زي جوزك بردو
سما بصدمه:لا طبعا يلا بقا هات
يامن بضحك:لا اطلعي
سما:يا يامن بقا يلا
بعد شويه سما سمعت الباب فتح وقفل تاني وعرفت أنه نزل ولفت الفوطه وطلعت
بس اتصدمت لما شافت يامن واقف عند الباب ولسه هتجري يامن مسكها
سما بخجل:يامن سيبني
يامن بضحك:ولو مسبتكيش
سما قربت منه بخبث وقالت:تعالي اقولك حاجه
يامن استغرب منها وقرب وهوب سما عضته
يامن:الله يا بنت العضاضه
سما اخدت الهدوم وجريت علي الحمام هي وبتضحك
يامن: طب لما تطلعيلي
____________________
كامل بغضب:مش معني اني طلقتك يبقا هسيبك تمشي كده وتكملي اللي بتعمليه
كوثر ببكاء:ونبي مش هتتكرر تاني أنا مليش بيت اقعد في يا كامل والله أنا مش هعمل حاجه تاني
كامل بزعيق:اخرسي ازاي يجيلك قلب تخطف*ي الاطفال واتاجر*ي في اعضائه*م مش هسيبك يا كوثر غير لما ادخلك السجن
وبعد شويه وصلت الشرطه وتم القبض علي كوثر والأشخاص اللي معاها
كامل خرجت من القسم واتجه لقصر يامن
______________________

 

 

مجهول:انهارده اتقبض علي مرات عم سما
نور باستغراب:لي عملت اي
مجهول:بتخط*ف وتا*جر في الاعضا*ء
نور بشر:حلو اوي خليك مراقبهم والأهم الزفته سما وانت تنفذ اللي اتفقنا عليا بليل
_______________________
سما خرجت من الحمام بخوف من يامن
يامن قرب منها بسرعه:تعالي بقا بتعضيني
سما بمرح:المسامح كريم
يامن لسه هيرد عليها قاطعه صوت خبط علي الباب يامن فتح وكانت الخدامه ومعاها الفطار
اخد منها الفطار ومشيت
يامن :تعالي هنفطر ونكمل كلامنا بس مش هسيبك علي العضه دي
سما بخبث:خلاص بقا يا حبيبي م قولتلك المسامح كريم
يامن بصدمه:انتي قولتي اي
سما بخجل:خلاص بقا
يامن:لا اللي بعدها
سما:مش هقول تاني
يامن:خلاص يبقا هتتعاقبي
سما بخجل:بقولك خلاص يا حبيبي
يامن بحب:خلاص سمحتك يقلب يامن
بعد شويه الخدامه خبطت تاني
يامن فتح:وبعدين بقا
الخدامه باحراج:اسفه يا يامن بيه بس استاذ كامل عم سما هانم تحت
يامن استغرب لانه اول مره يجي دخل وقال لسما وسما جهزت ونزلت هي ويامن
سما سلمت علي الكل
وقربت منها عمها وحضنته:وحشتني اوي يا عمي

 

 

كامل بحنيه:وانتي كمان يا بنتي عامل اي مرتاحه هنا
يامن بغيره وعيظ عشان سما حاضنه عمها
سما بابتسامه:مرتاحه ومبسوطه اوي
كامل بابتسامه:ربنا يسعدك يا بنتي
سما:عمتو كوثر مجتش معاك لي
كامل ف نفسه بعد كله اللي عملته فيكي بتسالي عليها قلبك طيب اوي يا سما
كامل:أنا طلقتها
كلهم بصدمه:ايييييييييه
______________________
في مكان آخر
:ازاي هربوا وانتو كنتوا فين يا بهايم
_والله يا باشا في عسكري أدنا كام كوبايه شاي وبعدها محسناش بحاجه لما فوقنا ليقينهم هربوا
:اطلعوااا برااا يا بهايم
مسكت التليفون ورن علي اللواء أحمد
وقال بتوتر وخوف:******
اللواء بصدمه:***

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت الملاك)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى