رواية عشقت المالك الفصل العاشر 10 بقلم شهد علي
رواية عشقت المالك البارت العاشر
رواية عشقت المالك الجزء العاشر
رواية عشقت المالك الحلقة العاشرة
عشق بتفتح عينيها وبتكون في أوضة حلوة بتقوم ناحية الباب وبتفتحة بتكون قدام البحر بس من قدام الباب لحد نص الرمل الجنب متزين بورد وفية تربيزة في النص مشيت بين الورد لحد ما وصلت عند التربيزة اللي في النص ولقيت خاتم عليها وجنبها فية سلسلتين واحدة بحرفها والتانية بحرف مالك
مالك جة من وراها وحضنها
مالك/آسف يا عشق اديني فرصة
عشق بتوتر/مالك ممكن تبعد عني
مالك اتنهد وبعد عنها/أنا أسف يا عشق
عشق/أنت السبب يا مالك أنت اللي خليتني اخاف منك ومن وجودك جنبي فاكر اللي عملتة فيا قبل ما منتجوز
مالك بندم/عارف اني غلطت بس سامحيني بقي
عشق/صعب اسامحك بس هحاول
مالك ابتسم ومسك السلسلتين وعطي عشق حرف M
وهو خد حرفها E ولبسة
مالك/يوم ما هتلبسيها هعرف انك بدات تحبيني وتسامحيني
عشق هزت راسها
مالك شغل اغنية وقرب من عشق وحط ايدة علي وسطها وقربها منة وبقوا يرقصوا
عشق كانت نعسانة فحطت راسها علي صدرة
مالك ابتسم وبعدين شالها
عشق/خلاص نزلني يا مالك
مالك/هوس
مالك دخل بيها لنفس الاوضة وحطها علي السرير وغطاها وراح ناحية الكنبة ونام عليها
عشق بتوتر/كدة هتتعب اتغطي
مالك بابتسامة/مفيش غطا تاني
عشق فكرت كتير/طب تعالي جنبي بس اياك تبقي جنبي
مالك ضحك وقام نام علي السرير وكان مبسوط باهتمامها
عشق كانت بتتقلب لحد ما بقت في حضن مالك وهو نايم
تاني يوم
عشق بتصحي بتلاقي نفسها في حضن مالك جت تبعد مسكها وحاو*طها
مالك قرب منها وبا*س خدها/بحبك♥️
عشق قامت وطلعت برة في الهوا
مالك/مش هسيبك يا عشقي
عشق/فية أية أنا لازم مسامحوش مينفعش كدة
مالك جة من وراها/بخخخخخ
عشق/اعااااااااااااا وحطت أيدها علي قلبها/لية كدة أنت هتمو*تني ناقصة عمر
مالك/بعد الشر عليكي يا عشقي
عشق/هنمشي أمتي
مالك/عايزة نمشي
عشق هزت راسها
مالك قرب وهي غمضت
مالك رفع شعرها وربطة وبعدين وبا*س راسها/متخفيش مني
عشق/طب مش هنرجع
مالك طلع شريطة وبدأ يرب*طها علي عيون عشق
عشق/بتعمل اية يا مالك
مالك شالها ومشي شوية وبعدين حطها علي حاجة بتتهز
عشق بخوف/مالك أية دة أنا خايفة
مالك/أهدي ومتخفيش طول ما أنا جنبك
بعد وقت
عشق/ممكن اشيلها
مالك/اة
عشق شالت الشريطة وكانوا في نص البحر
مالك/أية رايك
عشق/جميل قوي والمنظر جميل وبابتسامة شكرا يا مالك
مالك انبسط انها انبسطت/طب مش جعانة
عشق/لا هرسم المنظر الاول
مالك بهدوء مسك أيدها/بصي يا عشق أنا عايزك متخفيش مني ونعمل كل حاجة سوا وا ونقرب من بعض
عشق/ماشي
مالك/يبقي توريني هترسمي ازاي
مالك حضن عشق من ضهرها وهي بترسم
بعد وقت
مالك وعشق كلوا
عشق/هنعمل اية
مالك شغل أغنية /هنرقص
عشق /بس
مالك/قلت لك متخفيش وقرب منها وحط ايدية علي وسطها
عشق اتوترت قوي
مالك بابتسامة/حطي ايديكي يا عشق
عشق حطت ايديها حاولين رقبتة وبقوا يرقصوا ومع الوقت عشق فكت وبقت ترقص معاة وهي بتضحك ومالك مبسوط
بعد وقت عشق كانت بترسم لحد ما نامت ومالك شالها من البرد وهي حضنتة ونزل بيها لتحت
مالك نيمها وغطاها وخرج
تاني يوم
عشق صحيت وطلعت فوق لقيت مالك واقف وقميصة مفتوح
عشق/هتتعب كدة
مالك/صباح الخير
عشق/صباح النور بس هتتعب
مالك قرب منها/متخفيش أنا متعود علي كدة
عشق وقفت قدامة وقفلتلة زراير القميص وهو حاوطها
عشق بلعت ريقها/مالك أنا
مالك قرب منها وبا*سها بحب ومبعدش عنها إلا لما حس بدموعها
مالك/أنا آسف يا عشق مكنتش اعرف انك هتد*يقي
عشق/يلا نرجع يا مالك ونزلت لتحت
مالك/غبي
بعد وقت رجعوا عند نفس البيت وهي نزلت ودخلت جوة ومالك واقف مدايق من نفسة
عشق قفلت الباب وبتلف كتم صوتها
أدهم/أهدي
عشق ارتاحت وهو شال أيدة
عشق بدموع/أنا عايزاة يطلقني
أدهم طلع حاجة من جيبة
عشق/أية دة
أدهم/لو عايزة تنت*قمي من مالك حطي لة من المخد*رات دية في أكلة أو عصيرة
عشق بصدمة/لا مستحيل اعمل كدة
أدهم/مستحيل لية اظن انة اذا*كي
عشق/اخلية مدم*ن لا مستحيل
أدهم حطلها الكيس في ايدها/هتحطية يا عشق وسابها ومشي
عشق عملت اكل وحطت الاطباق علي السفرة ووقفت قدام طبق مالك ومسكت الكيس و
تفتكروا عشق هتعمل اية
يتبع..
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية عشقت المالك)