روايات

رواية عجوز لكنني اعشقته الفصل الثامن 8 بقلم غادة رجب

رواية عجوز لكنني اعشقته الفصل الثامن 8 بقلم غادة رجب

رواية عجوز لكنني اعشقته الجزء الثامن

رواية عجوز لكنني اعشقته البارت الثامن

رواية عجوز لكنني اعشقته
رواية عجوز لكنني اعشقته

رواية عجوز لكنني اعشقته الحلقة الثامنة

_لقيت ال قاعد ف الصالون هو عمو ايه دا ازاي انت هنا ياعمو وعرفت بيتنا ازاي وازاي جيت
_االله انت محبتش تسيبني ف يوم زي دا قد ايه انت عمو عظيم
_فضلت اتكلم وانا مش فاهمه حاجه ابدا لقيت ماما بتهزني
_انتي عرفتي احمد منين يااغزل انطقي
_ياماما احمد دا حبيبي اللى قولتلك عليه انما داا عمو تصدقي ياماما انا معرفش اسم عمو دا ايه
_بصتله زي الهبله وانت اسمك ايه ياعمو
_بصلي باندهاش وقالي انتي عمرك ماسألتي عن اسمي لكن انا هقولك وهفهمك كل حاجه
_اه ياريت تفهمنا علشان ماما تهدا شويه
_انا هو احمد ال انتي بتحبيه ومستنيه ييجي يخطبك…
_نعم انت بتهزر انت بتقول ايه؟؟!

 

 

_لا والله مش بهزر انا هو احمد وليه كلمتك لانها حكايه طويله يطول شرحها هحكيها
_انت حيوان يااحمد بنتي لااا انا بنتي مش حمل تعب انت حيوان وانسان اناني
_ممكن تسكتي لحد ماكمل حكي
_انا مش فاهمه حاجه انت ازاي خدعتني دا انت مكنتش بثق غير فيك ليه تعمل فيا كدا رخم اني معملتش فيك حاجه وحشه ليه كدا ليه
_اسمعيني ياغزل انا مكدبتش عليكي ف ولا حرف انا فعلا حبيتك لكن حبيتك زي بنتي
_انا لما قررت اساعدك مكنتش اعرف انتي بنت مين والله لكن لما عرفت انك بنت اكتر واحده حبيتها ف حياتي فرحت
عرفت انكم تعبانين ف حياتكم وانكم مش مرتاحين
_انا مش فاهمه حاجه انت بتتكلم عن مين
_انا بتكلم عن ماما ياغزل اااه مامتك هي البنت ال حبيتها طول عمري هي البنت ال اهلها ضغطوا عليها علشان تتجوز ومامتك هي البنوته ال احمد حكي عليها بس نسيت احكيلك اني فضلت احبها 55سنه وانا عااايش ع امل انها ترجعلي وانا متجوزتش وكنت مستنيها انا منستهاش ولا لحظه انا ادمنت حبها ووجودها اول ماشوفتك لقيتك شبها اوي فرحت قولت يمكن اعرف اوصلها
_فضلت اعيط انت ليه دمرتني ليه محاولتش تتجوزها وضحي بكل حاجه علشانها
ليه سبتها تتعذب كل العذاب دا انت متقولش انك حبيتها انت اناني
_لا يابنتي انا حاولت كتير اوووي حاولت معاها فضلت اقولها بلاش مكنتش اعرف ان ابوكي بيضربها ولا بيعمل اي حاجه من دي انا عرفت منك ومن تعليقك انا كان نفسي ترجعلي
_ليه يااحمد دخلت لبنتي وعلقتها بيك انت مش هتتغير
_لا والله بنتك كانت محتاجه حد يسمعها وانا قولت دا اسلم حل اني اسمعها وكمان كانت محتاجه اب كنت ليها اب وصاحب انا عرفت احتوي بنتك انتوا معرفتوش تحتووها 22سنه
_وانت عايز اي دلوقتي يااحمد
_عايز اصلح كل حاجه وتكوني ليا كفايه ذل كل الايام دي انتي بنتي وبنتك بنتي انا هعيش علشانكم والله كفايه حرمان لحد كدا

 

 

_انت عبيط يااحمد انا واحده متجوزه
_لا كنتي متجوزه انا ساعدت غزل ترفع خلع ع ابوهاا انتي هتطلقي منه وهو ف السجن كدا
_ولو موافقش يطلق
_هيطلق صدقيني انا هديله فلوس كتير اوي المهم يطلقك انا مش هسيبكم تاني كفايه غرام راحت مننا
______
فضلت ف صدمه شويه وتعبت جامد ودخلت مستشفى من شده صدمتي لكن محدش وقف جنبي غير عمو احمد
خرجت من المستشفى ع طلاق ماما بابا وافق يطلقها واخد الفلوس يشتري بيها مخدرات وقرف انا وقتها كنت ف حاله نفسيه وحشه اوي
اتعالجت نفسي عند دكتور كانت ملخص كل الحكايه
ان لازم نختار صح الجواز مش هيطير اختاري سند بجد اختاري اخ وصاحب اختاري اب ليكي وولادك حد حنين حد يشوف زعلك دا اكبر مشكله ف حياته اختاري حد سوي والله الجوازه الغلط بتأثر ع الأولاد اكتر من الام الجحود الاسري بيطلع اطفال غير سويين نفسياً
متخلوش ولادكم يرموا نفسهم ف حضن الغريب لمجرد انهم مش لاقيين حنان ف بيتهم انا مالقتش حنان ف بيتنا دورت عليه بره واختي ماتت بسبب التعامل الوحش وعدم الحنيه اختارو صح بالله عليكم بلاش تطلعوا ولادكم معقدين
____

 

 

ماما اتجوزت عمو احمد كان احن راجل ف الدنيا وقتها انا اكتشفت اني ماحبتش احمد انا حبيت الحنيه بس
كنت هايشه معاهم احلي عيشه والله فعلا الحنيه كفيله تغير كل حاجه
انما بابا عاش لوحده ولدماغه متغيرش لسه زي ماهو …..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

الرواية كاملة اضغط على : (رواية عجوز لكنني اعشقته)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى