رواية طفلتي الغامضه الفصل الثامن 8 بقلم شوشو
رواية طفلتي الغامضه الجزء الثامن
رواية طفلتي الغامضه البارت الثامن
رواية طفلتي الغامضه الحلقة الثامنة
كنان بصدمه: انتي بتقولي ايه
عائشه: رجعتلي الذاكره
كنان بخوف: طب هو انتي لسه بتحبني ولا ايه
عائشه بحب: كنان انا عمري في حياتي ما حبت حد غيرك انتي حبيبي واخوي وبابا وكل حاجه ليا، لما رجعتلي الذكره بردو بحبك وبموت فيك وبعشقك اوى
كنان بفرحه: بجد ياقلبي
عائشة بحب: بجد ياروح قلبك
كنان بفرحه: قوليلي بقا الذاكره رجعتلك امتي وازاي
عائشه بهدوء: لما عتمك زق”تني في البول
كنان بصدمه: انتي بتقولي ايه
عائشة بهدوء: بقول الحقيقه
كنان بعصبيه: هتعمل كده ليه
، وبعدين انتي قولتلي انك اتكعبلتي
عائشة بهدوء: بص ياكنان انا فعلاً قولتلك كده لكن مش دي الحقيقه، انا قولت كده عشان أخد حقي منها لوحدي
كنان: واشمعنا قولتي بقا
عائشة بحب؛ كنان انا بحبك انت اقرب حد ليا، بحس معاك بالامان، عشقك، ومينفعش تكون كل ده وأكون مخبيه عليك حاجه
كنان بحب وهدوء: طيب انتي اسمك الحقيقي ايه
عائشه: أسيل
كنان بتلذذ: أسيل
، حلواووي
كملي
أسيل بهدوء: اسمي أسيل الصاوي، عندي أخان أحمد وعمر. وعندي أخت اسمها فيروز
المفروض السنه دي اكون في رابعه تجاره بس مدخلتش امتحانات تالته، وانا في تانيه تجاره بدأت أسس الصاوي جروب وبفضل الله بقيت حاجه عظمه
كنان بصدمه وذهول: عملتي ده كله لوحدك ازاي،
عائشة بهدوء: كنت بحوش من مصروفي وبشتغل جنب الدرسه
لحد مجمعت مبلغ كويس اووي بدأت بيه لحد ماأستت اول شركه وبابا واخواتي وقفوا جنبي
كنان بذهول: في حاجه تانيه غير كده
عائشة بضحك: فيه حاجتين محدش يعرفهم
كنان بفضول: ايه هم
عائشة بحب: كنان انا واثقه فيك أوووي عشان كده هقولك اول حاجه إني بحب كنان اوووووي وبعشقه،
كنان بعشق وانا كمان يروحي
ليكمل بتسأل والحاجه التانيه
عائشة بهدوء: اني مقدم في المخابرات
كنان بذهول: بتهزري، دي انتي طلعتي حاجه جامده
عائشة بمرح: أمال يابني
لتكمل بجديه: عمتك
كنان بإستغراب: مالها
عائشه طلعت الموبيل
عائشه: اسمع كده
وبتفتح تسجيل وبيكون عباره عن مكالمة كوثر مع مجهول
كوثر بجنون وحقد: البت دي لزام نخلص منها، وكنان بتجوز داليا وبعد كده نخلص منه هو وأمي ونبقا نلقح أبوه في شارع لتكمل بحنان مصطنع: أصل مقدرش أموت أخويا، عشان قلبي الطيب 😈
مجهول: هههههه قلبك طيب أووي،
كوثر: بقولك ابعتي داليا بقا عشان نشوف خطه نفركش الخطوبه بيها،
محهول بضحك وخبث: هبعتها بكرة ياكوثر، سلام
،꧁꧂
كنان بصدمه: ليه تعمل كده
عائشة: حقد وغل
كنان بحزن: انا كنت مفكره بتكره أمي بس، مش توصل للقتل
عائشة بجديه: كنان احنا لزام نعرف مين بيساعدها
كنان بحيره: وانتي جبتي التسجيل ده منين
عائشه:لما جات من المستشفى كنت ناويه أعلم كوثر الاداب عشان كنت بتخلني أنضف القصر كله وكنت بتعذبني وانت مش موجود وفطوم بس للحظه كده شكيت فيه من طريقه تعاملها معاكم فقرار اني ارقبها كلمت حد ثقه شغال معايا من زمان وطلبت منه يجبلي كاميرات مرقيه صغيره جداً وجهاز تصنت وركبتهم عندها في الاوضه
وحملت علي التلفون بتاعها تطبيق تجسس ودلوقتي عايزك تاخد الرقم اللي كانت بتكلمه وتعرف مين صاحب الرقم
كنان بذهول: انتي ابه يشخيه، حقيقي انا مصدوم بجد
عائشه بضحك: ههههه
لتكمل بجدية: دلوقتي عاوزين نحط خطه لحد ما نخلص منه
كنان بتسأل: اي هي الخطه
لتبدأ عائشه بسرد الخطه
كنان بإتجاب من ذكائها: دماغ عاليه
ليقطع كلامهم صوت
داليا وقربت من كنان
داليا بخبث: كنان واحشتني أوي.
كنان بهدوء: يلا ياعائشه علي أوضتك وانا كمان هطلع أنام
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلتي الغامضه)