روايات

رواية طفلة الأدهم الفصل الرابع 4 بقلم صفاء أحمد

رواية طفلة الأدهم الفصل الرابع 4 بقلم صفاء أحمد

رواية طفلة الأدهم الجزء الرابع

رواية طفلة الأدهم البارت الرابع

رواية طفلة الأدهم
رواية طفلة الأدهم

رواية طفلة الأدهم الحلقة الرابعة

كنز بصدمه: ايه مراته معقوله
البنت بدلع:اه مراته فيا حاجه عجبه
كنز: طب قوليلو هو حضرتك استني هنا لحد مايجي
البنت قعدت كنز قالت بطفوله
كنز بطفوله: ممكن اشوف النونو
البنت بااستغراب ادتهلها: خدي اهو اسمو ادم
كنز وهي الدموع فعنيها: مينفعش القمر دا يتحرم من ابوو
زي منا اتحرمت منهم وعيطت انو كان بيخونها وهو معاها
البنت بخبث: بس ياعنيا بطلي عياط بقي
ادهم دخل عليهم بخضه.. في اي مالك ياحبيتي
كنز بدموع.. طلقني ياادهم
ادهم.. ايهه واطلقك ليه انا حصل مني حاجه وحشه
كنز.. انت لازم تربي ابنك دا متسبهوش اپدا ياادهم طلقني
ادهم بعصبيه.. مش هطلقك فاهمه وهربي ابني وملكيش دعوء فاهمه
كنز بقوة مزيفه.. لا هطلقني انت فاهم

 

 

 

 

ادهم اخدها من ايدها ومش بيها المواظفين بيبصوو عليهم وركبها العربيه وطلع عل مكان مش تعرفو
كنز بستغراب.. انت واخدني فين يااداهم اقف خليني انزل
ادهم بعصبيه.. مش هتنزلي واخر”سي بقي
كنز.. ارجووك نزلني بقي انا تعبت من كل الناس زي مانت كد’بت عليا وقالتلي انك بتحبني
ادهم.. اهدي ونزلوو
كنز بخوف وهي بتبص حواليها بتشوف اوضه نو’م.. اي تاني ياادهم مش كفايه الي عملتو
ادهم قر. ب منها ومسك ايدها.. سامحيني بجد
كنز لزت ايدو.. كفايه كدب بقي انا تعبت انا همشي وجات امشي ادهم بصلها بخبث
ادهم بخبث.. مش قبل ماتمشي هاخد حقي
كنز بدموع.. ماانت اخدتو اكتر من مرة انا همشي وجايه تمشي مسك ايدها ولز’ها عل السر’ير وهو بقي فو’قها
ادهم بضحكه خبثه.. انتي فاكرني هحبك يابت هه ضحكتيني بجد
كنز بدموع.. طب سبني بقيي وكملت بصراخ. مش كفايهه بقي
ادهم قر’ب منها وقب”لها بش’غف
كنز دموعها عل خدها واستسلمت الي امرها
اشرقت الشمس
كنز فضلت صاحيه وادهم نام
كنز قامت برحه من جنبه ولبست وخدت كام طقم ليها ومشيت كتبتلوو ورقه ومشيت
كنز فضلت ماشيه بدموع ومش شايفه من دموعها الي مغرق وشها خبطت في بنت
كنز مسحت دموعها.. اسفه مختش بالي
البنت.. مالك ياحبيتي بتعيطي ليه
كنز بصت عليها.. ايه دا مش معقول هاجر
هاجر بصت لها والدموع فعنيها.. ايه دا كنز حبيتي وحضنوو بعض
كنز: عامله اي وحشتيني والله
هاجر: انتي اكتر بس انتي غبتي كتيرر كنتي فين
كنز.. يااا ده موضوع كبيرر
هاجر.. طب تعالي روحي معايا
كنز روحت معاها ودخلوو البيت
كنز.. ايه دا امال ابوكي فين تلقي في القهوة مع صحابوو زي كل مرة مضيع فلوسوو عل الخر”اب الي بيشربو
هاجر: هه ابويا مات ياكنز
.كنز.. ايه مات ازاي دا
هاجر بدموع.. اخد جرع كبيره وراح فيها وانا عايشه وحدي مسحت دموعها.. احكيلي بس الي حصل
كنز بدات تحكي
عند ادهم صحي من النوم

 

 

 

 

ملقش كنز جنبوو ادهم قام بسررعه ضور في كل مكان ملقهش لقا ورقه عل التربيزه مكتوب فيها
كنز.. انا مشيت ياادهم ايوة مشيت سبتلك كل حاجه انت فعلا هتوحشني بس خساره حبي ليك انت واحد و’حش انا همشي بس عيزه اقولك انك لازم تربي ابنك متحولش تضور عليا عشان وقتها انا همشي هتوحشني بجد
بحبك كنز
ادهم الدموع فعنيا.. غ”بي ضيعتها من ايدك
عند كنز وهاجر
هاجر.. ياااا كل دا حصلك ياكنز
كنز.. شوفتي حظي بقيي
هاجر.. احنا لازم نمشي من هنا عشان ميخدكيش مني تاني بقي انا عندي شقه في اسكندريه يلاا نسافر بقي
كنز.. فعلاا عشان هوو مش هيسكت وجايه تقومم دخلت الحمام بسرعه ترجع كل الي في بطنها
هاجر بسرعه رحتها.. مالك ياحبيتي فيكي حاجه
كنز.. لا لا مفيش حاجه تلاقيني اخد هوا في معدتي
هاجر.. طب يلاا واخدو شنطهم وراحوو اسكندريه
ادهم فضلاا يضور عليها كتيرر
بعد اسبوع وهم في اسكندريه
هاجر.. انتي شكلك تعبانه اوي ليه گداايا كنز
كنز بتعب.. مش عارفه ياهاجر
هاجر.. تعالي نروح للدكتورة واخدتها للدكتورة
الدكتورة كشفت عليها وقالت.. الف مبروك المدام حامل
كنز.. ايه حامل
الدكتوره بسغراب.. اه حامل في حاجه ولا ايه
هاجر بتوتر.. لا لا دا بس من فرحتها واخدت كنز ومشيوو
هاجر.. هتعملي اي
كنز بدموع.. انا لازم انزلو
هاجر.. تنزلي ايه يابت انتي بس
كنز.. امال اعمل اي
هاجر.. ولا حاجه حرام دا روح هتولدي وتعتمدي عل ابنك او بنتك وبس
كنز.. بس
هاجر.. منغير بس
عدا سنه واشهر عل غيب كنز من ادهم وكنز ولدت واشتغلت فشركه وعايشه كويسه من غيرر ادهم
حازم.. انت لازم تروح اسكندريه عشان شركتك الي فسكندريه
ادهم.. انا فاضي اروح اسكندريه ياحازم
حازم.. دا شغلك وانا هروح معاكك

 

 

 

 

ادهم.. تمام ياصحبي
عند كنز
كنز.. انا هروح الشركه بقي خلي بالك من ادم ياهاجر عشان انتي واخده اجازه النهارده بقي
هاجر بضحك.. عشان واخده اجازه عشان اقعد مع ادم بيه
كنز بضحك.. عمك يابت اسي ادم
وضحكوو الاتنين
كنز رحت الشركه
الموظفه.. مدام كنز خدي وادي دول لي صحب الشركه
عشان دا صحب الشركه مش التاني الي قابلتي بيقولو عصبي خلي بالك
كنز.. عصبي عل نفسوو هروح انا بقيي واخدت الورقه وخبطت عل الباب الي جوا سمحلها بدخول
كنز دخلت.. اتفضل يافندام ورفعت رسها
كنز بصدمه.. انت
تفتكروو مين دا😉🤔

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلة الأدهم)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى