روايات

رواية طفلة الأدهم الفصل الخامس 5 بقلم صفاء أحمد

رواية طفلة الأدهم الفصل الخامس 5 بقلم صفاء أحمد

رواية طفلة الأدهم الجزء الخامس

رواية طفلة الأدهم البارت الخامس

رواية طفلة الأدهم
رواية طفلة الأدهم

رواية طفلة الأدهم الحلقة الخامسة

كنز بصدمه.. ادهم
ادهم.. امال فاكرني مش هعرف طريقك يابت انتي فين ابني
كنز بزعيق.. مش ابنك فاهم انت واحد مش انسان وحقي’ر
انا همشي من ام الشغل دا وجايه تمشي مسك ايدها وقال
ادهم بخبث.. عل فين بس
كنز.. همشي عايز اي تاني
ادهم.. يلا هنروح لبننا
كنز.. انت مجنو’ن مش ابنك اعتبرو مش ابنك خلاص
ادهم.. يلا وسحبها من ايدها وراكبها العربيه
كنز.. انت عرفت ازاي اني انا هنا
ادهم بسخريه.. انتي مش بتعرفي ادهم ولا اي
كنز بقر*ف.. عارفك
ووصلو عند شقتها وركبت لقيت هاجر قاعده مع ادم وبيعيط ومش ساكت
ادهم بلهفه.. ادم واخدتو في حضنه ادم سكت خالص
كنز.. ومن امتي القلب الطيب دا
ادهم.. ابني ياكنز

 

 

كنز بتكلم نفسها بصي الولا سكت اول ماابو شالو اهه ياقلب امك
ادهم.. ممكن تسامحيني ياكنز
كنز بضحكه سخريه.. ها اسمحك عل اي ولا اي قولي بقيي
ادهم بندم.. انا عارف اني غلطان بس اعمل اي بقي
كنز.. متعملش حاجه هات ابني بقي
ادهم بص عل هاجر.. عايز احكي معاكي لوحدنا
هاجر بااحرج.. احم انا همشي طيب برا انا ماشي ومشيت كنز
ادهم ساب ادم عل السرير وقرب من كنز.. طب دانا حبيبك ياكنز انا الي كانتي طفله وبربيكي ياروحي
كنز بسرحان.. هاا
ادهم.. ها اي بس وقرب منها وقبل’ها بحب وكنز مستسلمو
فجاه ادم صرخ من البكاء
كنز بتبعد بس هو مندمج معاها كنز بعدت عنو.. خلاص الولد بيبكي
ادهم.. انا مش عارف الولد دا طالع طفس لمين اكيد لاامو
كنز… اصمل عليك يااخويا انت الي ملاك
ادهم بخبث.. اصلي الولد بيقطعنا من حاجات يااا
كنز بكسوف.. اسكت ياولا
ادهم… اتصلحنا يعني
كنز.. لا طبعا
ادهم قرب.. طب وكدا
كنز بضحك.. خلاص بقي
ادهم بضحك.. ضحكت يعني قلبها مال ههه
كنز بكسوف.. بس بقيي
ادهم.. يلا نروح بقي

 

 

كنز.. فعلا يلاا هات ادم ونمشي
هاجر.. رايحه فين كدا
كنز بابتسامه.. هرجع مع زوجي
هاجر.. ربنا يهدي سرك يارب
كنز عيطت انها هاسيب هاجر لوحدها.. هتشوحشيني والله
هاجر بضحكه بدموع… انا ماليش حد ياكنز وانتي لازم تروحي لجوزك ياروحي
ادهم.. جهزي شنطتك ياهاجر هناخدك معانا
هاجر.. لا لا انا قاعده عادي
ادهم.. الفيلا كبيرة وتفضلي معانا ومع ادم اهو
كنز.. يلا ونبي ياهاجر
بعد محولات كتير رضيت تروح معاهمم
وراحو وعدا عل ايام سعده
هاجر.. انا خرجه اجيبلك حاجه عشان عيد ميلادك بقي
كنز بفضول.. هتجيبي اي بقي
هاجر.. اسكتي يابت
وهاجر خرجت تجيب هديه لكنز
حازم.. بقولك اي يسطا اقفل بقي
وخبط في هاجر
حازم.. اسفه ياانسه وبصلها بعجاب
هاجر بسرحان في شكل حازم.. ولا يهمك
واخدت هديه لكنز ومشيت
تسريع الاحداث

 

 

وجاها يوم عيد ميلاد كنز
وكنز قعده في اوضتها البااب خبط
كنز بهدوء.. مين
الخدم.. انا ياهانم البيه بعت الفستان دا وبيقولك خلصي وانزلي
كنز.. حاضر اتفضلي انتي
لبست كنز الفستان احمر وتحت الركبه ونفش في الدرعات
وخلصت ونزلت
لقيت ادهم واقف اول ماشفها
ادهم صافر.. اي الجمال دا ياكنز
كنز بكسوف.. بس بطل تعاكسني
ادهم ضحك… طب يلاا بقي
وراكبوو العربيه
كنز بااستغراب.. انت واخدني فين
ادهم بضحك.. خطفك
كنز بخوف وقربت تبكي… بجد هتخطفني
ادهم اخدها في حضنه.. يروحي ولو خطفك انا جوزك واعمل الي عايزه
كنز ضحكت
ووصلو بعد وقت كبيرر اسكندريه وقدام بيت عل البحر
ادهم.. وصلنا يلا ننزل بص عليها لقها نامت شلها وغيرلها هدومها ونايمها عل السرير
اشرقت الشمس
كنز صحيت لقيت نفسها في مكان غريب
كنز بتفكر.. يكون خطفني بجد
نزلت وبتبص عل البيت بنبهار
ادهم.. بيوو
كنز بخضه… يخربيتك خضتني
ادهم اخد في حضنه.. كل سنه وانتي دايما في حضني يروحي

 

 

ادهم.. بصي يستي احنا جاين شهر عسل ومتقولليش هاتلي ابني علشان الولا دا طفس
كنز بضحك… هه خالص اسكت همو*ت من الضحك
ادهم بحب.. ايوا ماهو دا الي عيزو
كنز بكسوف.. بس بقي
ادهم.. لا سبت ولا حد تعالي واخدها عل جناحو
ادهم.. قومي يلا عشان هوديكي مكان
كنز.. هتوديني فين بقي
ادهم.. قومي بس كنز لبست فستان ابيض تحت الركبه وسابت شعرها
ادهم.. انا بقول مانرحش ونخش اوضتنا
كنز.. يلا بقي
ادهم ركبها العربيه ووصلو مكان زي الحفله كدا في هاجر وحازم وناس صحاب كنز
كنز.. الله صحابي واخدتهم في حضنها
دعاء.. وانتي فاكرن هنعدي اليوم كدا
علياء.. منقدرش كل سنه وانتي طيبه يروحي ومعانا دايما
كنز بدموع.. انا فرحانه اوي وحضنتهم
هاجر.. بس بقي عشان خاطري
كنز مسحت دموعها.. لا لا انا مش هعيط
هاجر.. ايوا كدا
حازم همس في ودنها… بس قمر اوي الفستان عليكي
هاجر بكسوف.. شكرا يااستاذ حازم
حازم بضحك.. في وحده تقول لجوزها المستقبل استاذ
هاجر اتكسفت ومشيت رحت لكنز
كنز.. مالك وشك محمر كدا ليه
هاجر بكسوف.. الولد حازم صحب جوزك شكله عايز يخطبني
كنز بصوت عالي.. هييي عندنا خطوبه هاجر يجدعان
حازم اتحول.. ومين يقدر ياخدها اصلا
كنز.. الله عل الغير
هاجر.. بس يابت
حازم.. اتكلمي ياهانم مين الي يقدر اصلا يبصلك
ادهم.. اهدا يسطا
هاجر.. وانت مالك
حازم بعصبيه.. اخر’سي وردي مين الي عايز يخطبك
علياء: الف مبروك يروحي

 

 

حازم.. ردي
كنز.. اهدا ياونش دا انت هي بتقولي انك عايز تخطبها
حازم. اهاا طيب ونزل تحت ركبته وقال بكل حب
تتجوزيني ياهاجر
هاجر والدموع في عنيها.. موفقه
(ملحوظه هما بعديها بقو يشوفو بعض كتير في بيت ادهم)
ادهم طلعلها طقم كامل من عقد لخاتم الماظ
ولبسهولها.
كنز.. بس دا غالي اوي
ادهم.. الغالي يرخصلك ياجميل
كنز ضحكت
وعاشوو حياه سعيده

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية طفلة الأدهم)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى
error: Content is protected !!