رواية صدمتي في زوجي الفصل السادس 6 بقلم خوخة
رواية صدمتي في زوجي الجزء السادس
رواية صدمتي في زوجي البارت السادس
رواية صدمتي في زوجي الحلقة السادسة
, راحت رنا عند شقتها القديمة واستلمت الدلفاري والكان اكل على مستحضرات تجميل وشوية برفانات على حاجات للشعر وصلت لمبلغ ٥٠ الف جنيه , رنا بهدوء مفتعل هكتب لحضرتك العنوان الساكنين فيه وانت هتروح لجوزي وهتطلب منه الفلوس لاني خارجة برة البيت , عامل التوصيل بعملية بس يا فندم اتفاقنا مكنش كده , رنا بثقة متقلقش دا جوزي وهيديك المبلغ , عامل التوصيل اتشرف باسم حضرتك والعنوان , رنا اسمي ندى والعنوان **** , عامل التوصيل تمام يا فندم بعد اذنك , رنا بابتسامة خبيثة اتفضل , اما عند كريم وندى , كريم رايحة فين , ندى رايحة اقابل صحابي واكملت بتذكر اه انا علفكرة طلبت دلفري وهتيجي الفطورة على الشقة , كريم بحب وماله يا حبيبتي , خرجت ندى من الشقة ورجعت بعد ساعات , ندى بسعادة هاي حبيبي , كريم بهدوء هاي اتاخرتي كده لايه , ندى بهدوء على موصلت وقعدنا ودردشنا مع بعض وانت عارف الصحاب بقى لو متقابلوش من مدة طويلة , كريم بشك امال كنتي بتروحي فين لما كنتي بتبعتيلي رسايل كل يوم انك خارجة مع صحابك , ندى بتلجلج اصل اصل انا وصحابي متعلقين ببعض جامد فالكام ساعة البعدناها عن بعض
بالنسبة لي مدة طويلة , كريم بعدم اقطناع اممممممممممممم وماله اتعلقي بيهم براحتك على الآخر خلينا نشوف آخرتها معاكي ايه , ندى بارهاق هو انت مبتزهقش من كتر الخناق كل دقيقة والتانية خناق خناق لما انا زهقت واتعودت على الخناق دا بس دلوقتي انا مش قادرة ومرهقة اوي فسيبني لحد ماصحى ونتخانق براحتنا , كريم بسخرية هو مقابلتك مع صحابك مرهقة اوي كده يا عيني تلاقيكو بتذيفو مشاعركو لبعض نوم العوافي يا مدام , مشيت ندى وهي من جواها بتغلي ونفسها تولع فيه بس كبتت غضبها باعجوبة وبعد ساعة خبط الباب , كريم باستفهام مين , عامل التوصيل بعملية انا اسمي رامي من محل **** , كريم بترحيب اهلا وسهلا يا استاذ ممكن اعرف ايه المطلوب , رامي بسراحة مدام حضرتك طلبت اوردر مني بمبلغ ٥٠ الف جنيه وادتني العنوان دا لانها مش في البيت , كريم بصدمة ٥٠ الف جنيه يا لهوي هي اشترت المحل كله ولا ايه , رامي بانشغال معلش يا فندم هاتلي فلوسي لاني مشغول اوي , كريم بغباء هما ال٥٠ الف دول ليا ولا ليك , رامي بسخط ليا يا كبتن , وقع كريم مغمي عليه من الصدمة , فوقه رامي وهو خايف وقلقان ومن كتر الخوف العرق انتشر على وشه , كريم بخفوت قول انك بتهزر , رامي باستعطاف لا حقيقي يا فندم بس ممكن تدفع على اقساط او دفعة
واحدة وهديك مهلة شهر ولو مدفعتش هتروح السجن للاسف , كريم ببهوت تمام يا فندم شكرا على تفهم حضرتك للموقف سلام وقفل الباب والشياطين كلها بتتراقص قدامه ودخل على اوضة النوم , دلق عليها مية باردة , ندى بغضب فيه ايه , كريم بنظرة شيطانية عايزة تخربي بيتي يا بنت ال**** وبتطلبي اوردر بخمسين الف جنيه لاااااااااااااايه يا مفترية وفوق دا بتخونيني يا كلبة يا ***** , ندى بصدمة بتقول ايه , كريم بجنون وجابها من شعرها ونزلها تحت رجليه السمعتيه يا خاينة , ندى برعب بتقول ايه , كريم خرج ورجع حدف في وشها صور وقال ببرود مفتعل فسريلي ايه دا , ندى بانهيار لما شافت الصور وعرفت ان حقيقتها اتكشفت لا محصلش , كريم بتاكيد شفتك بعيوني , ندى بدفاع انت فاهم غلط صدقني هو مجرد نزوة في حياتي , انفجر كريم بالضحك وقال وهو مش قادر يسيطر على الضحك مجرد نزوة في حياتك هو انتي راجل علشان تقولي الكلام دا , ونزل فوقها ضر,ب بكل قس,وة وقال بصرامة متقعديش تبرري كتير لانك كل متبرري كل متعقدي الموضوع اكتر , انفجرت ندى في البكاء وقالت كفايا جسمي مبقتش حاسة بيه من كتر الض,رب ارحمني شوية , كريم بتصميم انا هقت,لك انهردة ومحدش هيحوشك من ايدي , مبعدش غير لما الباب خبط , كريم بعصبية يا ترى ايه الصدمة الجديدة
الهتصدمها فيكي , فتح الباب ولقى رنا في وشه , كريم بغيظ انتي ايه الجابك هنا , رنا بسخافة انا حرة يا حبيبي اجي في الوقت الانا عايزاه , كريم بعصبية عايزة ايه , قعدت رنا وحطت رجل على رجل وقالت بهدوء شديد عايزة عيالي , كريم بغضب عيالك مين دول انتي مش كنتي اتخليتي عنهم , رنا بعصبية انت اتهبلت في نفوخك ولا ايه هو فيه ام تتخلى عن عيالها بردو انا كنت بربيك بس الظاهر اني كنت بنتقم من نفسي لما بعدتهم عني , وكملت بحرقة قلب ام ودموع بس انت متربتش ولا فهمت الدرس من كل دا وفوق دا كله بتحرم عيالي والهما عيالك انهم ياكلو وجالك قلب تاخد منهم الاكل وهما يا قلبي جعانين ومصدقو جبت اكل وقعدو عادي قومتهم انت ومن غير حتى متعمل حساب لصلة الدم وانهم حتة منك انت ايه حجر , وكملت بغضب شديد الا هي فين خطافة الرجالة ام قلب قاسي دي , خرجت ندى اول معرفت ان رنا برة , ندى باستفزاز اهلا وسهلا بضرتي , رنا بود مصطنع اهلنين وسهلنين , ندى ببجاحة ايه سر الزيارة المش مرحب بيها دي , وقفت رنا وقربت من ندى اوي وقالت من باب الذوق احترام الضيف واكرامه بس شكل مفيش ذوق خالص وكملت باستهزاء الا ايه الفي وشك دا صحيح , ندى بارتباك وقعت من على السرير , رنا بضحك مكتوم سريركو عالي اوي كده حاسبي بقى لاحسن اديه طويلة ,
ندى بتوتر هو مين , رنا باستمتاع السرير يا روحي ولا عندك راي تاني , نجحت رنا في تعصيب ندى , ندى بحنق عايزة ايه يا رنا مقلتيش واوعي تقولي عايزة ترجعي لكريم لان دا في احلامك , رنا ببرود شديد كريم مين الارجعله انا مشيت بمثل التسيبه الهانم تاخده مساحة السلالم ودا مش تقليل من الناس البتشتغل الشغلانة دي دا تقليل من البتخطف الواحد من مراته وعياله , ندى بجنون مساحة السلالم مين يا عنيا دانا ستك يا بت , رنا هههههههههههههه ست مين احلمي على ادك دانتي لو كنتي ستي مكنتيش بصيتي لحاجة تخصني بس واضح ان دا طبعك وانتي مجرد واحدة عادية مفيكيش ايد او رجل زيادة , ندى بغرور بس انا اجمل واحلى منك علشان كده هو سابك وجالي انا , رنا بضحك شديد اجمل واحلى مين القالك الهبل دا يا عسل ميكنش حبيب القلب الانتي ماشية معاه ومقرطسة جوزك الوقت دا كله وكملت بتذكر زمانك بتقولي وانتي عرفتي منين صح هجاوبك انا عرفت وانا العرفت جوزك اصل مهنش عليا انك تفضلي مقرطساه وتوهميه ان مفيش منك اتنين بس في الحقيقة انتي غير كده خالص والاهم من دا كله عايزة انتقم منك واوعي دماغك توزك وتقولي اني بتبلى عليكي لان الموضوع دا بادئ قبل مجوزي يعرفني انكو اتجوزتو والظاهر انتي وعشيقك كنتو متفقين تضحكو على المغفل دا وانا معايا ادلة تثبت كلامي واسكرينات كمان , ندى بخزي تنتقمي مني على ايه , رنا باستمتاع بخزيها بدات تلف حوليها وقالت بنبرة ترعب انتقم منك على كرهك لعيالي ومعاملتك ليهم بطريقة وحشة وكويك ليهم وفوق دا كله بتحرميهم من الاكل وقومتيهم وهما هيموتو من كتر الجوع وكنتي عايزة تاكليهم بواقي الاكل زي مبتعملو مع الكلاب والقطط واوقات الخدم وقبل دا كله كنتي عايزة تشغليهم زي الخدم عندك وانتي تترزعي وتتامري عليهم وخوفتيهم وقلتي لهم انهم لو قالو حاجة هتدبحيهم ومحدش هيعرفلهم طريق وكنتي بتقوي ابوهم عليهموانا عمري مهسكت على حق عيالي ابدا وهاخده مهما كان التمن ,
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية صدمتي في زوجي)