روايات

رواية احباء يجمعهم القدر الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم لولا

رواية احباء يجمعهم القدر الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم لولا

رواية احباء يجمعهم القدر الجزء الرابع والعشرون

رواية احباء يجمعهم القدر البارت الرابع والعشرون

رواية احباء يجمعهم القدر الحلقة الرابعة والعشرون

جمال بعصبيه ده انا هشرب من دمه الكلب الزباله ازاي يتجرأ هندمه كويس اوي يلااا يا لميس وبص لرجالته واكمل معتز واللي معاه يضربوا بلنار ويموتوا حااالا
الرجاله اوامرك يا فندم
عند فهد وليلي وساره بيجروا بسرعه علشان يطلعوا من الفندق
ساره بخوف يلا يلا مدي متوقفيش
ليلي بتنهج انا تعبت بجد مش قادره
فهد بخوف لالا مش وقت تعب اجري يا ليلي اخلصي
ليلي وهي بتجري كوتشها اتخلع فاكملت معتز الكووتش
فهد بسرعه مش هينفع نقف يلااا
وسمعوا صوت ضرب نار بيقرب منهم والفندق عمال يزيد في الحريق
ليلي بخوف يانهار اسود جاين جااين
فهد متخافيش مدي بس واجري معايا
ساره بخوف البنات قدامنا اهو بس هنركب فين دلوقتي هنلحق نوقف تاكسي قبل مايوصلوا
فهد متقلقوش هركبكم واطمن عليكم الاول يا ساره متخااافيش
برا الفندق وصل فارس وعمر
فارس بخوف يا نهاااار اسووود الفندق بيولع ومتجه لجوه مسكه عمر
عمر بخوف فارس مينفعش تدخل ده خطر علي حيااتك
فارس بدموع وخوف اوعي يا عمرر يا عمررر اوعي اخويااا وبنت عمي جوا
عمر بخوف عارف والله بس اديك شايف وسامع اصوات ضرب النار والناس بتطلع اهو اسلم حل نستناهم يطلعوا وناخدهم ونمشي بسرعه
فارس بدموع وعصبيه مش هقدرر استني بقولك اخويااااا وبنت عمي جوا والفندق بيولع هقف اتفرج وانا عارف ان حته مني جوه انت اتجننت ورايح يدخل مسكه عمر تاني
عمر بحده يا فارس والله ما هينفع افرض انت دخلت وهما طلعوا مش هنلحق نمشيهم وهنفضل ندور عليك هيكون جمال قتله ارجوك اهدي
فارس بدموع خوف نار جوايا يا عمر اخويا وبنت عمي جوه وانا واقف عاجز مش عارف اتصرف او اشوف فينهم
عمر بخوف والله وانا مرعوب زيك بس لو دخلت مشكله تانيه اركب عربيتك يلا ولو لمحتهم خدهم معاك في عرييتك بسرعه
فارس بخوف تمام
وركبوا عربيتهم
طلعوا من الفندق ففهد لمح عربيه عمر وفارس جمب بعض
فهد بصوت عالي عمررر
عمر بفرح ايوه يا فهد
فهد بص لي ال 6 بنات واكمل مع عمر يلا اجرواااا
البنات بخوف تمام وجريوا ركبوا مع عمرر
وضرب النار شغال ورجاله جمال قربت توصلهم
لميس شافته وهو بيجري مع ليلي فاكملت لنفسها هيموتك وتستاهل يا معتز علشان تسبني انا وتروح للجربوعه دي
رجاله جمال كانت عماله تضرب نار ولميس مدياهم ضهرها فمخدوش بالهم وضربوها ب 4 رصاصات وقعت سايحه في دمها وهي بتصرخ
جمال بعصبيه يا كلاب دي لميس انتوا قتلتوهااا هي لييييه روحوا ورا الكلاب دول اللي بيجرواااا
جمال راح عدل وشها واكمل بحده لميس انتي يااااخراااا
لميس بصوت منخفض انا ب مو ت وغمضت عنيها وروحها فارقتها
جمال بحده يا ولاد الكلب يعني اقولكم موتوا معتز تموتوا لمييس
ليلي بدموع وخوف بصت وراها واكملت يالهوي دول موتوا لميس وجمال نزل واحناا هنعمل ايه والبنات ركبوا عربيه عمر
فهد بخوف وهو بيجري بيها اكمل هنركب العربيه التانيه شغلي مخك ودخل هو وليلي بسرعه واكمل بسرعه وصوت عالي اطللللع يا فاااااارس
فارس وهو بيسوق بسرعه وعمر بيسوق معاهم اكمل بفرح اخيرااا طلعت الحمدلله انك بخير يا حبيبي كنت هموت عليك
ليلي بدموع فرح وتفاجئ وهي بصاله ومش مصدقه اكملت فاااارس واحشتني
فهد بحده وقته ده يعني انتي شايفه ان ده وقته
فارس بضحك ملكش دعوه بيها يا ابن الجزمه انت وبصلها في المرايه واكمل وانتي واحشاني اكتر ننزل بس واسلم عليكي
ليلي بصت وراها واكملت بخوف معتز دول لسه ورانا
فهد بخوف منا متنيل سامع ضرب النار زود اقصي حاجه يا فااارس
فارس بخوف وهو بيزود اكمل حاااضر اهو
عمر من جمبهم اكمل بسرعه علي فين يا باشاا
فهد وديهم الشاليه اللي علي البحر اللي كنا نا وانت وفارس بننعزل بيه بعيد عن المدن
عمر تمام وانتوا هتروحوا فيين دلوقتي
فهد روح انت بس اهم حاجه بيهم يا عمر واحنا هنيجي بس ممكن نتاخر
فارس ده ليه يابني ماحنا ماشين معاهم
فهد رجاله جمال ورانا ومش هتسكت وهتفضل ورانا احنا هنقف لما تقرب الحته المهجوره دي ونسيب العربيه ونستخبي ونرجعلها لما يغوروا
ليلي بخوف انت اتجننت افرض مسكونا
فارس هو صح كده يا ليلي علشان دول هيفضلوا ورانا للصبح معاهم اوامر بكده. ميرجعوش غير بيه واحنا مش عارفين نختفي من قدامهم
صوت ضرب النار زاد فاكمل فارس بقلق فهد انزل انت ومراتك من تحت اخلص
وفعلا فهد نزل بي ليلي تحت وفارس استمر انه يسوق باقصي سرعه بعدين وقف
فارس بسرعه يلا انزلوا بسرررعه
فهد مسك ايد ليلي ونزلوا جريوا في الغابه والطريق المقطوع وفارس معاهم
رجاله جمال وقفت عند العربيه ونزلوا
واحد منهم يا ولاد الجزمه دول مش موجودين
التاني بسرعه اهو في خيال في الغابه بيجري اكيد هما وراهم
كلهم جريوا وراهم
ليلي بخوف معتز صوت ضرب النار بيقرب انا مرعوبه وبجري حاافيه
فارس وهو بيجري معاهم وايه اللي مجريكي حاافيه يخربيتككك
فهد بنهج متخافيش يا ليلي متخافيش
ليلي بخوف الكوتش وقع مني
فهد يلا يلا متقفوش
ليلي وقعت واكملت بوجع ودموع ااااااااه رجلي يا معتززز دخل فيها ازاز وشوك
فارس بخوف يانهار ازرق جايين وبص لي ليلي واكمل بصدمه يالهوي رجليكي بتنزف جامد يا ليلي
فهد بخوف نزل شافها واكمل بدموع حقك عليا يا حبيبي لالا انتي مش هتعرفي تمشي كده ووطي شالها بين ايديه
ليلي بعياط من الوجع مش قااادره
فارس بخوف اهدي يا ليلي هنشوف رجلك بس نهرب منهم لحسن دول ورانااا
فهد بنهج وهو بيجري يارب استر ياااارب ومنتمسكش
وضرب النار زاد وقرب منهم اوي
ليلي صرخت من الخوف واتعلقت في رقبته اكتر
فارس بقلق مالك يا فهد
فهد فضل يكح واكمل بتعب مفيش كويس كويس
فارس بخوف انت مش كويس اقف شويه تعاالي نستخبي
واحد من رجاله جمال اهم يلا اضربوا نااار عليهم
فارس بخوف يلا يلا هنقف جوا البيت اللي جاااي ده يلاااااا
فهد بتعب همس لي ليلي اللي بتعيط بخوف متخافيش يا ليلي والله ماحد هيأذيكي خلاص
ليلي بخوف مال صوتك
فهد بتعب كويس متقلقيش
فارس يلا هاتها عنك وشال ليلي منه نزلها جوا البيت وسند فهد ودخلوا
فارس بخوف ايه ده انت ايدك بتنزف
فهد بهمس هشش بس يا فارس
ليلي بعياط ايه ده انت ايدك بتنزف من ايه
فهد بتعب حط ايديه علي بوقها واكمل بهمس هشش وطي صوتك مفيش يا حبيبتي انا كويس
فارس بخوف وريني كده انت خدت رصاصه في كتفك
فهد بتعب ااه بس انا كويس متخافوش
ليلي بعياط ووجع من رجلها اكملت وشلتني وانت متصاب انت اتجننت وريني كده وقطعت كم قميصه
فهد بتعب قعد علي الارض واكمل منتي رجلك متصابه يا ليلي انا استحمل الوجع انتي لا
ليلي بعياط وخوف دي في كتفك اهي ياربي مش هينفع نسيبها كده
فارس بخوف يانهار ازرق ومش هنعرف نطلعها دلوقتي اووف نعمل ايه دلوقتي يارب
فهد بتعب و صوت منخفض يا جماعه انا كويس متقلقوش عليا بقي وفضل يكح من التراب اللي حواليهم
ليلي بعياط لا انت مش
فارس حط ايده علي بوقها واكمل بهمس هشش في صوت رجلين قريبه
ليلي خافت ونزلت علي الارض حضنت فهد وخبت وشها فيه وهي بتحاول تكتم عياطها
فهد طبطب عليها واكمل بهمس متخافيش انا جمبك
ليلي ضمته اكتر وهي بتترعش ومغمضه عنيها من الخوف
فارس بخوف بص من حته مفتوحه لقي رجاله جمال لرا
واحد منهم دورا هنا وانت دور هنا وانا هدور هنا وكان بيشاور علي اتجاهات مختلفه
فارس همس بخوف رجاله جمال قدام البيت
فهد بخوف يا نهار اسود
ليلي ضمت فهد اكتر ودموعها نزلت بصمت
فهد باس جبينها واكمل بهمس اهدي اهدي والله ماتخافي
فارس طبطب عليها واكمل اهدي يا حبيبتي مفيش حاجه باذن الله خليكي زي منتي لحد ما اقولكم يلا نمشي
ليلي بخوف ت تمام
فهد بص علي رجلها اللي عماله تنزف وصعبت عليه وانه مش عارف يتصرف وموجوع لوجعها
واحد من رجاله جمال لالا هو اكيد مش قريب من هنا خاالص احنا فتشنا المكان حته حته
التاني دورت في البيت القديم ده
التالت لا صحيح مشوفناهوش
ليلي سمعت كده فتحت عنيها بصدمه ومسكت في قميص فهد اكتر
فارس بخوف يانهار ازررق ربنا يستر وميدخلوش وجاب غطا اسود مترب قديم لقاه مرمي واكمل فهد احضن مراتك كويس شدها ليك كلها وهي قاعده كده يلا
فهد قعد كويس وشد ليلي ليه راح فارس غطاهم بي الغطا ده وحط حواليهم براميل قديمه
فهد بهمس وخوف وانت يا فاارس
فارس متقلقش عليا اهم حاجه انتوا وراح وقف في ركن صغير في الحيط وفونه رن
فارس بخضه وبخوف يا شروق مش وقتك حرام عليكي وكنسل عليها وعمل الفون صامت
الرجاله دخلوا البيت وابتدوا يدورا
ليلي بخوف مسكت في فهد اكتر ففهد حضنها وطبطب عليها واكمل بهمس متخافيش
الاول يا جماعه قولتلكم مش هيبقي في حد هنا المكان مقرف وقديم جداا يلا
التاني طب هنقول ايه لجمال بيه ده قالنا مترجعوش من غيره
التالت هنقوله الحقيقه هرب بس بعون الله هنجيبه في اي وقت ومش هنوقف تدوير
الاول ده لسه هيطلع عنينا علي لميس اللي موتناها دي
التاني انا اللي ضربتها بس فكرت واحده من البنات علشان كلهم هربوا
التالت يلا الله يرحمها بقي
الاول طب يلا انا تعبت من التراب اللي هنا ده
التاني اه يلا وكده كده معتز ميت ميت هي مسأله وقت
التالت بلظبط كده يلا بينا
وخرجوا من البيت ومشيوا
فارس خرج من الركن وبص عليهم لقاهم ماشين فاكمل بهمس زي مانتوا لحد مايغوروا خالص
فهد بهمس تمام
وبعد شويه فارس راح رمي البراميل اللي حواليهم بعيد وشال الغطا
ليلي بخوف ووجع ايه خلاااص
فارس ااه يلا هنروح للعربيه
فهد بتعب يلا قومني
فارس مسك ايديه قومه وقوم ليلي اللي اول ما وقفت صرخت من رجلها
فهد بخوف ليلي انتي كويسه
ليلي بدموع بسبب رجلي كويسه متقلقش
فهد طب تعاالي اشيلك
ليلي بوجع لا طبعااا انت متصاب في ايديك يلاا امشي بس انا كويسه
فارس وطي وشالها بين ايديه واكمل بحب انتي اختي من زمان ومرات اخويا مش هتكبري عليا يا قرده فمفيهاش حاجه لو اخوكي شالك
ليلي ابتسمتله بحب ودموع واكملت اكيد ومين غيرك اخويا اصلاا يا فارس ربنا يخليك لينا يا حبيبي
فهد لا حبيبك الناحيه التانيه ياروح امك الدنيا ليل فحاسبي تتلغبطي
فارس بضحك يا شيخ اتنيل واقعد علي جمب سواء انا اخوها غمز واكمل سواء انت اخوها بردو مش فارقه كتير في المعامله
ليلي بضحك ايوه بلظبط كده قوله اديك فاهم والله
فهد اخص ابقي هموت علشانك ويتقال ايوه بلظبط كده بعد كل ده روحي منك لله يا ليلي يابنت عمي
فارس بضحك معلش خليها عليك لحد ما الاميره ليلي تسامحك وترضي عنك ولا ايه يا لولا
ليلي بحزن نوصل بس المكان اللي هنروحه ونطمن علي دراعه بعدين نتكلم
وفون فارس هز في جيبه فاكمل فهد رد علي شروق اكيد هي اللي بترن كانت هتفضحنا بنت الجزمه
فهد طلع الفون من جيبه واكمل بضحك اه هي ورد
ليلي بتسغراب مين شروق
فارس بابتسامه مراتي انتي عرفاها اصلا
ليلي بضحك متقولش هي البنت اللي كنت بلعب معاها زمان في الصعيد اللي انت بتحبها
فارس بضحك ايوه هي
ليلي بفرح بجدد طب قابلتها ازاي ده اخوك الحيوان زعلني قالي انكم افترقتوا
فارس زمان افترقنا انما بعد كده اتجوزنا هبقي احكيلك كل حاجه بس مش دلوقتي
فهد يابت والله مش هيعرف يكلمك شايل ليلي مراتي
شروق برفعه حاجب والله وشايلها ليه اتشلت
فهد بضحك لما يوصل يبقي يحكيلك يا شروق الله يخليكي مش وقتك خالص
شروق بغيره ماشي يا فهد قوله ميتأخرش
فهد عنيا حاضر
شروق يعني انتوا بخير
فهد بضحك نوعا ما انا بس واخد رصاصه وليلي رجلها اتصابت. وبتنزف
شروق بخوف يالهوي ليه كل ده
فهد ده حوار فارس لما يرجع يقولك
شروق ماشي تمام يلا باي
فهد باي
فارس ها خلصت معاها
فهد بضحك اه بقولها شايل مراتي مش هيعرف يكلمك قالتلي والله وشايلها ليه اتشلت
ليلي بضحك ايه ده ايه ده هي بتغير مني
فارس بضحك اسكتي والنبي ده لو امي كانت عايشه كانت هتغير منها بس هي مكانتش كده انا شاكك في هرمونات الحمل
فهد بستغراب هرمونات حمل ?
فارس بضحك اه ما شروق حامل بس مكنش في وقت اقولك
ليلي بحب وفرح ياروحي ربنا يقومها بخير بجدد
فهد بفرح ايوه كده يا عم اخبار عدله مبروك يا غالي هنبقي عمااام اهو ياجدع اخيراا
فارس بحب الله يبارك فيك يا حبيبي واكمل بضحك ويوسف مراته حامل مفضلش غيرك بقي وغمزله
ليلي احمم احمم ولا كأني سمعت حاجه
فهد بضحك مش هرد عليكي دلوقتي علشان فارس موجود بس والله وبعدين هو يوسف اتجوز امتي
ليلي بصتله برفعه حاجب واكملت متحلمش كتير ياروحي
فهد بس يابت اتلهي
فارس اتجوز روح معايا في نفس اليوم بس محدش كان يعرف بعد كده لما حملت قالتلنا وكان في خلاف بينهم صالحتهم وحاليا معاه بس ربنا يشفيها ويعافيها رجليها مش بتمشي عليها مؤقتا عملت حادثه
فهد بحزن لا حول ولا قوه الا بالله ربنا يشفيها يارب
فارس بتنهيده يارب بجد
ووصلوا عند العربيه وفارس فتح دخل ليلي وفهد ركب جمبها وراح ساق متجه للشاليه
————————————
في الشاليه
يارا بقلق طب ماتكلمه يا عمر طمنا دول طولوا اوي
عمر متقلقيش فارس بعتلي رساله انهم جايين خلاص
احمد احد رجال فهد اكمل طب بقولك ايه هطلع انا والرجاله برا تمام
عمر تمام بس محدش يمشي فهد بيه امر بكده
عصام تمام مش هنمشي احنا برا
جودي بفرح جماعه انا مش قادره اتخيل اننا اخيراا طلعنا من المخروب ده
دنيا وهي بتفرد ضهرها علي الكنبه براحه اكملت بفرح مين سمعك بجد مش قادره اصدق لدلوقتي
ساره بفرح يا جماعه ده انا حاسه اني هموت من فرحتي بجد وكأني اتولدت من جديد
ملك بحب وانا بس حقيقي اتعودت عليكم ومش هعرف اعيش من غيركم
تاليا بحب مين سمعك
جودي بقولكم ايه عندي فكره حلوه
ساره بمرح قولي يابت
جودي كده كده احنا هنبقي معانا فلوس علشان معتز كتب لكل واحده فينا فلوس فنشترك كلنا ونجيب بيت كبير ونعيش سوا وممكن نفتح مشروع ونشتغل سوا وكده كده هيطلعلنا كل واحده ورقه طلاق ولو واحده ليها نصيب قدام تبقي تمشي واهلنا ده اذا وفقوا يشوفونا نبقي نروحلهم يوم في الاسبوع
ساره بفرح معاكي يابت فكره حلوه و والله انا مش هعرف اعيش من غيركم فعلا
يارا بحب وانا معاكي
ملك كلنا معاكي
تاليا بابتسامه مفيش مشكله فكره حلوه جداا
دنيا بفرح سقفت بايدها واكملت حلو اووي يعني هنعيش سوا بعيدا عن قرف الفندق ونشتغل وكمان قدام الكل مطلقين يااااااه
ساره بحب الحمدلله
————————————
في فيلا العامري
في اوضه شروق
شروق خدت شاور علشان حست انها تعبانه ولبست قميص حمالات قصير وقعدت علي السرير مضايقه علشان الساعه بقيت 5 وفارس لسه مجاش
الباب خبط
شروق ادخل
نفين ها يابنتي عرفتي حاجه
شروق بتنهيده فهد كلمني وقالي انه اتصاب في دراعه وليلي رجلها اتصابت بس معرفش من ايه
نفين بخضه يالهوي طب وهما كويسين يابنتي
شروق اه يا حبيبتي متقلقيش كويسين
نفين بتنهيده الحمدلله يارب ربنا يطمنا عليهم وانتي يا حبيبتي عايزه حاجه اجبهالك
شروق لالا يا حبيبتي نامي انتي
نفين طب وانتي هتفضلي صاحيه كده
شروق بتنهيده اه انا مستنيه فارس روحي انتي يا حبيبتي
نفين طيب يا قلبي تصبحي علي خير
شروق وانتي من اهله يارب
ونفين طلعت وقفلت
شروق بنفخ كل ده يا فارس بجد حرام عليك وقلقتوني انا مش فاهمه حاجه خالص ولا عارفه فينك دلوقتي
———————————–
قدام الشاليه بتقف عربيه فارس وبينزل منها وراح فتح الباب لي ليلي
فارس تعاالي يلا وشالها
فهد بضحك طب عبر اخوك اللي واخد رصاصه في كتفه ده
فارس بضحك معلش انت راجل تستحمل هما كائنات رقيقات
عمر بضحك تعالي يا حبيبي اسندك انا
فهد وهو بيخرج من العربيه مع عمر اكمل بضحك والله انت جدع يا عمور
ودخلوا الشاليه
ساره بخوف ايه ده في ايه مالها يا فارس
فارس متخافيش رجلها اتصابت بس كويسه
فهد بوجع اااه يا عمر خبطتني في دراعي الله يحرقك براحه
عمر معلش مخدتش بالي سلامتك
فهد وهو بيقعد بتعب اكمل الله يسلمك يارب
جودي بخوف ايه ده ايه الدم ده هو انتوا كنتوا بتحاربوا
ساره بخوف مالك يا معتز انت كمان
فارس بتنهيده رجاله جمال ضربوا عليه نار
ساره بصدمه ايه ازاي ده
ليلي بحزن حمدلله رسيت علي كده شوفوا بقي دكتور يطلع الرصاصه دي
عمر بضحك مش عايز افاجئك بس احنا بعيد عن العمران بكتير ومفيش هنا دكاتره
ليلي بقلق يعني ايه هنسيبه كده
ساره بت يا جودي سكينه سخنه وتعالي هنخرجها احنا
فهد بخوف بت يا جودي تجيب ايه قسما بالله اللي هيجي جمبي هضربه بلرجل
ليلي بخوف ايه سكينه سخنه وجو السجون ده يا ساره لا طبعا
ساره بضحك متخافيش والله هطلعها
فارس سيبيها يا ليلي هو في حل تاني حاليا
فهد بخوف اه سيبيها يا ليلي صح هو انت عليك حاجه ماهو دراعي انا صح
فارس بضحك انشف يالا كده اومال البت تقول ايه
جودي امسكي يا سوسو اهي
ساره يلا
فهد بخوف ابعدي يابت ابعدي بقولك
ليلي سيبها يا معتز واخلص علشان نطمن
فارس بغمز لساره اكمل استني يا ساره نحطله بنج
فهد بضحك اه كده انت تبقي اخويا وجدع
فارس همس لي ليلي بكلام فهزت راسها ب اه وقام من بينهم و
ليلي قربت نامت علي كتف فهد التاني
فهد ايه يا حبيبي
ليلي بحب حبيبي
فهد بفرح يا خواتي علي حبيبي اللي طالعه منك ايه يا قلب حبيبك
ليلي بصت في عنيه بحب واكملت انت بقيت قمر اوي كده ازاي
فارس مسك ايديه وهمس لساره يلا بس براحه
ساره بهمس تمام وبدات تعملها
فهد اتوجع شويه بس فضل باصص في عيون ليلي وقرب باس خدها واكمل بحب مفيش قمر غيرك اصلا ده عيونك هي اللي قمر علشان شايفاني كده
ليلي قربت باست خده وابتسمتله بحب
فهد بضحك يخربيتك ليه الحركات دي قدام الناس طيب يعني جايه تتدلعي والناس قاعده
ساره بهمس خلاص اهي وشالت الرصاصه وابتدت تعقم الجرح
فارس اه يلا انجزي
ليلي بضحك انا براحتي في اي مكان مش جوزي حبيبي
فهد سند جبينه علي جبينها واكمل بحب طبعا جوزك حبيبك و براحتك يا ست البنات ورايح يبوسها فارس شده من قفاه واكمل بضحك بتعمل ايه يا ابن الجزمه الناس قاعده
فهد بضحك يا شيخ الله يسامحك الفرصه دي مش هتقرر تاني بنت عمك بتتدلع عليا
فارس بضحك انا اللي قايلها ياروح امك علشان تلاهيك واحنا بنشيل الرصاصه
فهد رصاصه ايه اللي تشيلوها وبص علي دراعه واكمل بوجع ااه يا ولاد الجزمه ازاي تحطوا علي دراعي سكينه سخنه هاا
ساره بضحك ياشيخ اتلهي هو انت كنت معانا
فارس بضحك انا عارف انه مش هيركز معانا لما ليلي تكلمه
جودي بضحك الواد فكرها بتحب فيه حرام تكسر بخاطره كده
ليلي بضحك احمم ده يبقي بيحلم وهو صاحي
فهد برفعه حاجب بقي كده طب اللي ميزعلش يابنت عمي
ليلي بضحك اللي معاك اعمله يا معتززز
فارس بضحك معتز بردو
ليلي امممم لحد ما احس انه رجع فهد يا فارس
فارس بتنهيده حقك بس اظن كل اللي عمله ده يثبتلك
ليلي بدموع مش سهل عليا بردو
فارس واحده واحده هتتخطوا كل ده باذن الله
فهد بتنهيده سيبها دلوقتي يا فارس ووطي جاب رجل ليلي وحطها علي رجله
ليلي بوجع اااه حرام عليك واجعاني سيبها
فهد وهو بيشد الشوك من رجلها تحت صراخ ليلي اكمل بحزن حقك عليا يا حبيبتي معلش
ليلي بوجع وعياط ااااه يا معتزززز حراااام عليك
فارس طبطب عليها واكمل بس بس اهدي وبص علي رجلها واكمل خلاص قرب يخلصها
فهد يارا معلش هاتي العلبه اللي وراكي
يارا جابتها واكملت امسك اهي
فهد تسلمي يارب وطلع الشاش وعقم لي ليلي رجلها ولفها
ليلي بوجع وعياط والنبي خلاااص مش قادره الله يخليكك
فهد بحزن حقك عليا خلاص والله اهو ونزل رجلها وخدها في حضنه ومسح دموعها وباس جبينها واكمل بحب خلاص بقي يا لولا كفايه عياط
عمر فهد الرجاله جابوا المأذون معاهم من بدري وهما جايين زي ماحضرتك طلبت
فهد بحب تمام دخله
ليلي بخوف ودموع مأذون ?!! ليه جبت المأذون يا معتز
فهد غمز لفارس واكمل بتمثيل حزن هطلقك يا ليلي مش انتي عايزه كده
ليلي بصدمه ودموع تطلق مين انت اتجننت
فهد بتمثيل اطلقك انتي هو كده كده انتي مش قابلاني يبقي لزمتها ايه نفضل سوا
ليلي بدموع وانت عادي كده عندك تطلقني
فهد لا طبعا مش عادي طب انتي عايزه ايه وانا اعمله
ليلي بعياط حضنته واكملت انا بحبك يا فهد يمكن انا مش قادره اقبل كل اللي حصل واللي مريت بيه مش سهل ابدا بس بحبك اوي وانت عارف
البناات ابتسموا علي شكلهم
فهد ضمها ليه اكتر واكمل بحب وانا بموت فيكي وبعشقك ومستحيل اطلقك وقرب باسها برقه
ليلي ضربته علي صدره واكملت بخجل فهد اخوك واقف والبنات
فارس بضحك عادي عادي طلما بتتصالحوا خدوا راحتكم ولا يهمك مش اغراب احنا ولا ايه يابنات
البنات بضحك اايوه طبعا
ليلي خبت وشها في حضنه واكملت بخجل شايف عملت ايه
فهد بضحك خلاص كفاياكي كسوف اتعدلي بقي علشان الرجاله والمأذون داخلين
ليلي بقلق ايوه يدخل ليه بقي مش قولت مش هتطلقني
ساره بضحك هو مش جايبه ليكم اصلا يا ليلي هو جايبه لينا احنا ال 6 هيجوزنا مؤقتا لرجالته علشان نبقي مطلقين
ليلي بدموع فرح انت عملت كده بجد
فهد باس خدها واكمل بحب اه عملت كده بحاول علي قد ما اقدر اصلح اللي خربته وقام وقف وطلع البطايق بتاعتهم وحطها علي التربيزه وطلع فلاشه من الفلاشات اللي معاه واكمل دي اللي لميس حطت عليها كل الفيديوهات اللي اتصورت ورماها علي الارض وداس عليها لحد ما اتفتت تحت رجله واكمل من انهارده هترفعوا راسكم قدام الدنيا كلهاا ومفيش عليكم اي حاجه
ساره بدموع فرح الحمدلله اننا خرجنا من هناك دي اهم حاجه
يارا بفرح اه مش عايزين حاجه تاني حقيقي وانت علي قد ما تقدر ساعدتنا يا فهد
ملك بفرح نشكر ربنا الحمدلله ومسامحينك علي كل اللي فات يا فهد
جودي بمرح مش عارفه اقولك ايه يا فهد بجد انك خرجتنا وعملت كل ده انا حاسه اني بحلم
تاليا بفرح مين سمعك ياريتها ليلي جاات من زمان والله
دنيا بفرح اهم حاجه اننا هنبدا حياه جديده بعيدا عن الفندق بجد
فهد انتوا تستاهلوا اكتر وياريتني اقدر اعمل اكتر من كده بجد
وفعلا المأذون دخل وتم عقد زواج ال 6 بنات من 6 رجال من تبع فهد
فهد البنات في عنيكم مش هوصيكم
عصام متقلقش يا فهد بيه
فهد خلي بالكم من نفسكم ولو عوزتوا اي حاجه تحت امركم
ساره بحب تسلم يارب
جودي بحب ربنا يخليك يا فهد
وسلموا كلهم علي ليلي وفهد
احمد يلا احنا ولا ايه
تاليا اه يلا
وركبت كل واحده مع جوزها
دنيا مع ماجد
ساره مع عصام
تاليا مع احمد
ملك مع عمرو
جودي مع ادهم
يارا مع حسام
ومشيواا
فارس بحب انا حقيقي فخور بيك يا فهد انك حاولت علي قد ما تقدر تعوضهم
فهد بابتسامه ده اللي كان لازم يحصل من زمان يا فارس
فارس حضنه واكمل بحب الحمدلله انك بخير يا حبيبي ربنا يكمل معاك وينصرك عليهم
فهد بتنهيده يارب حقيقي تعبتك يا غالي انهارده
فارس ده انا اتخضيت خضه والله العظيم قعدت اقول لشروق مش مطمن انا حاسس ان فهد مش بخير وفعلا بس الحمدلله بجد اننا قدرنا نهرب منهم
فهد بحب الحمدلله وحضنه واكمل ربنا يخليك ليا يارب ويديمك سند في حياتي يا فارس
فارس ويخليك ليا يا حبيبي ونفرح بعوضك يارب
فهد بضحك يارب هو انا هكره بس الموضوع ده عايز صوم 3 ايام
ليلي زغدته بايدها واكملت اتلم
فهد بضحك ااه حاضر
ليلي بدموع فرح كنت واحشني اوي يا فارس
فارس فتح ايديه فحضنته واكمل بحب وانتي كنتي واحشاني اكتر يا ليلي بجد الحمدلله انك بخير يا حبيبتي ومحصلكيش حاجه دي بلدنيا كلها بجد
ليلي بدموع كنت تعبانه في بعدكم عني بجد انا متبقاش ليا غيركم يا فارس وحقيقي مكنش قصدي ابدا ان بسببي يحصلكم كل ده حقك عليا
فارس باس جبينها ومسح دموعها واكمل بحب اللي فات مات خلاص احنا ولاد انهارده ولسه الحكايه مخلصتش جمال مش هيسيب فهد وفهد محتاج دعمك في اللي جاي سيبك من كل اللي فات ابدائي صفحه جديده مع حبيبك يا ليلي وانسي متفتكريش غير ان اللي كنتي بتشتاقي ليه ليل نهار بقي معاكي اهو
ليلي بحزن حاضر يا فارس
فارس يحضرلك الخير يا حبيبتي جدعه
ليلي بتفكير علي كده اللي انا شوفته عيونه زرقه. في بيتنا ده كان انت صح
فارس بضحك اه كان انا يوميها فهد اتصل بيا اجي اشوفك ونزل يجيب المأذون وجيه ولما شوفته حضنتك
ليلي ضربته واكملت ماشي ماشي بتضحكوا عليا
فهد بضحك واللي رقبته كان فيها روج هو بردو وحاطط لينسز رمادي مش لميس اللي باستني ولا حاجه ده كان هو والروج بتاع مراته
ليلي بخجل ضربت فهد واكملت يخربيتك اتكسف ايه اللي بتقوله ده
فارس بضحك حقه يعرفك علشان انا يوميها كنت هطلقكم بس حقيقي مخدتش بالي غير لما انتي قولتي
ليلي باحراج احمم يا فضحتك يا ليلي وانا اقولك طلقني وبهدلتك ومره اقولك اياك تبوسني تاني ايه الاحراج ده كل دول كان انت
فارس بضحك اه كان انا وعرفت كل حاجه وانا معملتش اي حاجه
فهد بضحك ينفع كده اسرارنا اللي فضحتيها دي
ليلي بغضب ما انتوا اللي متربتوش وبتضحكوا عليااا وضربتهم
فارس بضحك ااه ااه يابت خلاص يخربيتك بعدين ماجوزك ردها في شروق
فهد بضحك متفكرنيش يوميها انا كنت بهرب من رجاله لميس واتخطبت وعملت حادثه اليوم اللي انتي كلمتي في ماما سوسن وعيطي وقولتلها فهد مش كويس
ليلي شوفت حسيت بيك ازاي جتك الارف
فهد بضحك اه احساسك عالي المهم انا علشان اطلع من الفيلا بتاعتنا لبست لبس فارس وحطيت لينسز ازرق وشروق شافتني دماغي بتنزل دم فضلت تعييط وتقول مالك يا فارس انت مش خرجت كويس يا حبيبي واخوك اللي عمل حادثه فيك ايه وكان انا اصلا
ليلي بضحك ياانهار ازرق علي دي حركات وضربته في صدره واكملت بااايخين جتكم الارف
فهد شد وسطها ليه وقربها منه واكمل بضحك المفروض في احساس يا لولا مالك في ايه
ليلي اوعي
فهد بضحك ولو موعتش
ليلي هتندم
فهد بضحك وريني اخرك
ليلي بضحك طب والله هتندم
فهد بضحك انا عايز اندم انتي اي حاجه منك قمر
ليلي رفعت رجلها ضربته
فارس بضحك ياااا نهار اسود ومنيييل
فهد بوجع اااه يابنت الجزمه انتي دي حركات والله ميصحش و عيب
ليلي بضحك قولتلك هتندم مصدقتش تستاهل
فارس بضحك ليه يا ليلي ليه يابنتي ده الواد لسه مدخلش دنيا
ليلي بضحك فارس اتللللم
فارس بضحك حاضر يا فندم انا هتلم وهروح بيتي كمان
فهد بوجع ااه يا ندل كده تسيب اخوك مع المتوحشه دي وتمشي
ليلي يا شيخ اتلهي هو انا اللي عايزاك تقعد معايا مثلا ده انا مضمنكش الود ودي امشي مع فارس
فارس وهو بيركب العربيه اكمل بضحك لا بعد الحركه دي انا اللي اضمنلك انكم هتفضلوا اخوات اقعدي مطمنه
ليلي فضلت تضحك
فهد اضحكي اضحكي انا هوريكي بس بعدين وبص لفارس واكمل بتتريق عليا يا شق اخص علي الاخوات
فارس بضحك لا طبعا عيب عليك اتريق ايه انا بقول الحقيقه بس يا برو
ومشي بلعربيه متجه للفيلا
فهد وهو بيقرب منها اكمل حلو اللي انتي عملتيه ده
ليلي بترجع لورا بتوتر واكملت اتلم انا بحذرك اهو
فهد فضل يقرب لحد ماحاوطها بين الحيط واكمل بهمس مبقتش قادر اتلم اكتر من كده الحقيقه
ليلي بتوتر فهد
فهد بصلها واكمل قلب وعيون وحياه فهد كلها
ليلي بتوتر اوعي وسبني انام
فهد برفعه حاجب يعني هتنامي
ليلي اه هنام بس عايزه اخد شاور
فهد برفعه حاجب والله طب اطلعي اتنيلي خدي شاور يا ست ليلي
وطلعوا في الاوضه بتاعتهم وليلي دخلت تاخد شاور
فهد انجزي علشان هدخل بعدك
ليلي حاضر
وبعد شويه ليلي فتحت الباب نص فتحه
ليلي فهد
فهد كان نايم علي السرير وماسك فونه بصلها واكمل خير
ليلي هاتلي هدوم علشان نسيت اجيب معايا وانا داخله وهدومي دي اتبهدلت مش هتنفع تتلبس تاني
فهد بضحك هو انا مقولتلكيش
ليلي مقولتش ايه
فهد بضحك مفيش هدوم هنا غير قميص ابيض وبنطلون اسود وانا هاخدهم بعد ما اطلع اجبلك هدوم منين علي اساس مسافرين وجايبين معانا
ليلي بتوتر متستعبطش بقي انا واقفه هيجيلي برد اخلص
فهد طب والله مفيش فعلا وحتي هدومي اللي انا لابسها دي اتبهدلت دم وباظت
ليلي بدموع يعني ايه بقي
فهد بضحك عادي اطلعي كده انا زي جوزك يعني
ليلي باحراج فهدد اتللم
فهد بضحك خلاص هغمض عيني
ليلي باحراج ياا بااااارد اخلص بجد شوفلي حل
فهد بصي انا هاخد البنطلون وانتي خدي القميص مفيش حل تاني
ليلي بنفخ طب هاته
فهد قام واداها القميص ورجع
ليلي لبسته وكان واصل لقبل الركبه بشويه وواسع عليها وخرجت فارده شعرها وكانت قمر اوي
فهد بصلها باعجاب واكمل بحب ايه القمر ده هو مش بيطلع حلو عليا انا كده ليه
ليلي ضربته بلمخده واكملت احترم نلسك واتربي شويه هاا
فهد بضحك حاضر يا ست البنات
وقام خد شاور وخرج لابس البنطلون الجنيز لقي ليلي نايمه وشكلها جذاب اوي وقمر راح نام وخدها في حضنه وباسها بحب ورفع الغطا غطاها وناموا
————————————
في فيلا العامري
فارس وصل وطلع اوضته
شروق اول ماشافته جريت عليه حضنته واكملت كل ده يا فارس يا حبيبي حرام عليك الساعه بقيت 7 الصبح
فارس بحب معلش يا حبيبتي غصب عني والله وباس جبينها واكمل الموضوع كان خطير اوي بس الحمدلله نصه عدي علي خير
شروق طب طمني كان في ايه
فارس بتعب لا اانا هموت وانام اصحي افهمك كل حاجه
شروق طيب يا حبيبي يلا ننام
فارس غير هدومه وخد شروق في حضنه وناموا
———————————–
تاني يوم الصبح عند ليلي وفهد
ليلي بتصحي بتلاقي فهد نايم وواخدها في حضنه فخرجت من حضنه وبراحه واتعدلت وبتبص قدامها اتصدمت ان في شخص واقف ملصم ورافع عليهم مسدس

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة الرواية كاملة اضغط على : (رواية احباء يجمعهم القدر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى